Звіти - відправляються. Але при перевірці пошти квитанції не приходять. Висвічує ось: Помилка при отриманні пошти...
(текст повідомлення скопіював...)
Підключення до (xxxxxxxxxxxxx)@ukr.net Помилка при отримані пошти: Сделана попытка доступа к сокету методом, запрещенным правами доступа. Підключення до сервера обміну ДФС документів: 0
Порадьте, що зробити?
Деякі проблеми з сокетами описані тут - http://forum.sonata.biz.ua/forum/topic/690
У вашому випадку, напевно, щось заважає Сонаті працювати з мережею - антивірус, файрвол, системні політики безпеки тощо.
Помилка - timeout error occurred як виправити?
Дивлячись по тому, де і після чого вона виникає.
Пробував відключати антивір - безрезультатно.
Щойно перевіряв пошту. Ось таке повідомлення Підключення до ...................@ukr.net Помилка при отримані пошти: Сделана попытка доступа к сокету методом, запрещенным правами доступа. Підключення до сервера обміну ДФС Помилка при роботі зі сервером обміну документів: Не удается установить связь с сервером - URL:http://109.237.89.107/ - SOAPAction:http://swined/Check
Якщо ви не використовуєте обмін РК між контрагентами, тоді можете у поштових налаштуваннях профілю вказати "Обмін через електронну пошту" та зняти галку "Отримувати розрахунки коригування через сервер ДФС", тоді друга помилка зникне.
Помилка при отриманні пошти... Підключення до (xxxxxxxxxxxxx)@mail.ua Помилка при отримані пошти: timeout error occurred. Підключення до сервера обміну ДФС документів: 0
Помилка означає, що у Сонати на вашому комп'ютері немає доступу до серверу mail.ua.
Помилка при роботі зі сервером обміну документів: Не удается установить связь с сервером - URL:http://109.237.89.107/ - SOAPAction:http://swined/Check що робити
Допоможіть будь-ласка...
Ця помилка буде виправлена у версії 0.14.2, очікується на цьому тижні.
Підкажіть, чому виникає така помилка Відбулися помилки під час отримання повідомлень.
Помилка при отриманні пошти: Timeout error occured
Підкажіть, що означає: "Помилка при отриманні пошти: -ERR account has been moved to a remote system" Спочатку все отримували, а потім виникла ця помилка.
Дослівно означає, що ваш поштовий акаунт було переміщено до іншої, віддаленої системи. Що це означає з точки зору користувача, ми не знаємо. З цим питанням вам треба звернутися до технічної підтримки вашого поштового сервісу.
ПС. Побачив, що у вас, скоріше за все, власний корпоративний сервер електронної пошти. Тоді вам треба звернутися до адміністратора поштового серверу.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua