Завантаження...

Помилка при отримані пошти: Сделана попытка доступа к сокету...

aleg55555@gmail.com
19.11.2015, 09:38

Звіти - відправляються. Але при перевірці пошти квитанції не приходять. Висвічує ось: Помилка при отриманні пошти...

(текст повідомлення скопіював...)

Підключення до (xxxxxxxxxxxxx)@ukr.net Помилка при отримані пошти: Сделана попытка доступа к сокету методом, запрещенным правами доступа. Підключення до сервера обміну ДФС документів: 0

Порадьте, що зробити?

Віталій Міхов
19.11.2015, 13:23

Деякі проблеми з сокетами описані тут - http://forum.sonata.biz.ua/forum/topic/690
У вашому випадку, напевно, щось заважає Сонаті працювати з мережею - антивірус, файрвол, системні політики безпеки тощо.

Оксана 24
19.11.2015, 15:48

Помилка - timeout error occurred як виправити?

Віталій Міхов
19.11.2015, 16:00

Дивлячись по тому, де і після чого вона виникає.

aleg55555@gmail.com
19.11.2015, 16:04

Пробував відключати антивір - безрезультатно.

aleg55555@gmail.com
19.11.2015, 16:44

Щойно перевіряв пошту. Ось таке повідомлення Підключення до ...................@ukr.net Помилка при отримані пошти: Сделана попытка доступа к сокету методом, запрещенным правами доступа. Підключення до сервера обміну ДФС Помилка при роботі зі сервером обміну документів: Не удается установить связь с сервером - URL:http://109.237.89.107/ - SOAPAction:http://swined/Check

Віталій Міхов
20.11.2015, 07:43

Якщо ви не використовуєте обмін РК між контрагентами, тоді можете у поштових налаштуваннях профілю вказати "Обмін через електронну пошту" та зняти галку "Отримувати розрахунки коригування через сервер ДФС", тоді друга помилка зникне.

Оксана 24
20.11.2015, 08:00

Помилка при отриманні пошти... Підключення до (xxxxxxxxxxxxx)@mail.ua Помилка при отримані пошти: timeout error occurred. Підключення до сервера обміну ДФС документів: 0

Віталій Міхов
20.11.2015, 12:41

Помилка означає, що у Сонати на вашому комп'ютері немає доступу до серверу mail.ua.

blover@mail.ru
25.11.2015, 08:33

Помилка при роботі зі сервером обміну документів: Не удается установить связь с сервером - URL:http://109.237.89.107/ - SOAPAction:http://swined/Check що робити

blover@mail.ru
25.11.2015, 08:34

Допоможіть будь-ласка...

Віталій Міхов
25.11.2015, 12:33

Ця помилка буде виправлена у версії 0.14.2, очікується на цьому тижні.

lora_larisa62@mail.ru
14.01.2017, 16:23

Підкажіть, чому виникає така помилка Відбулися помилки під час отримання повідомлень.

Помилка при отриманні пошти: Timeout error occured

Валерий Середа, Павел Трепов
14.01.2017, 18:07
deva@rnpp.atom.gov.ua
27.03.2017, 12:09

Підкажіть, що означає: "Помилка при отриманні пошти: -ERR account has been moved to a remote system" Спочатку все отримували, а потім виникла ця помилка.

Віталій Міхов
27.03.2017, 21:13

Дослівно означає, що ваш поштовий акаунт було переміщено до іншої, віддаленої системи. Що це означає з точки зору користувача, ми не знаємо. З цим питанням вам треба звернутися до технічної підтримки вашого поштового сервісу.

ПС. Побачив, що у вас, скоріше за все, власний корпоративний сервер електронної пошти. Тоді вам треба звернутися до адміністратора поштового серверу.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua