Завантаження...

Помилки "Timeout error" та "Соединение было прервано..."

Віталій Міхов
22.05.2014, 10:23

Ця помилка може спричинятись активними діями вашого антивірусу, тобто він з якихось причин блокує відправку звітів та/або прийом квитанцій. У цьому випадку найкращим варіантом буде розібратись, чому саме антивірус блокує порти, які використовуються електронною поштою, та чи потрібно це. Також можна додати Сонату та її поштові порти до виключень.

Якщо немає можливості провести таке адміністрування, тоді можна просто вимкнути перевірку пошти антивірусом. Перелік дій для вимкнення у популярних антивірусах вказаний нижче.

УВАГА! Ці дії приведуть до зменшення захисту вашого комп'ютера від зловмисних програм та вірусних загроз, які надходять поштовим шляхом.


Kaspersky AntiVirus

  • Відкрити головне вікно антивіруса
  • Натиснути "Настройка"
  • Вибрати сторінку "Центр защиты"
  • Натиснути "Почтовий антивирус"
  • Встановити "Уровень безопасности" - "Низкий"
  • Якщо це не допоможе, вимкнути цого взагалі (перевести повзунок ліворуч)
  • Зберегти всі зміни

enter image description here

enter image description here


Dr Web

  • Натиснути правою кнопкою на іконці антивіруса праворуч внизу
  • Натиснути пункт "Административный режим" (якщо такого немає, цей пункт пропускайте)
  • Знову правою кнопкою на іконці, натиснути пункт "SpIDerMail" - "Настройки"
  • Обрати сторінку "Исключаемые приложения"
  • Натиснути кнопку "Обзор"
  • Перейти до папки Сонати (C:\Program Files (x86)\Sonata\bin або C:\Program Files\Sonata\bin), обрати "sonata.exe"
  • Зберегти всі зміни

enter image description here

enter image description here


Eset Nod

  • Натиснути правою кнопкою на іконці антивіруса праворуч внизу
  • Натиснути пункт "Дополнительные настройки"
  • Обрати ліворуч "Интернет и электронная почта" - "Защита почтового клиента" - "Почтовые клиенты"
  • перейти ліворуч на сторінку "IMAP", зняти галку "Включить проверку IMAP"
  • перейти ліворуч на сторінку "POP3", зняти галку "Включить проверку писем"
  • Обрати ліворуч "Интернет и электронная почта" - "Фильтрация протоколов" - "Исключенные приложения"
  • Натиснути кнопку "Добавить..."
  • Перейти до папки Сонати (C:\Program Files (x86)\Sonata\bin або C:\Program Files\Sonata\bin), обрати "sonata.exe"
  • Зберегти всі зміни

enter image description here


Norton AntiVirus

  • Відкрити головне вікно антивіруса
  • Натиснути "Параметры"
  • Обрати сторінку "Защита сообщений"
  • Навпроти пункту "Сканирование электронной почты на наличие вирусов" перевести повзунок у положення "Выкл."
  • Зберегти всі зміни

enter image description here

enter image description here


Avast

  • Відкрити головне вікно антивіруса
  • Натиснути ліворуч "Настройки"
  • Натиснути ліворуч "Активная защита"
  • Натиснути на шестерінку навпроти пункту "Экран почты"
  • Зняти галки "Сканировать входящую почту" та "Сканировать исходящую почту"
  • Натиснути ліворуч "Сканирование SSL"
  • Зняти галку "Сканировать соединения SSL"
  • Зберегти всі зміни

enter image description here

enter image description here

enter image description here

kifa60@gmail.com
25.04.2016, 20:24

Добрий день. В мене антивірус Аваст. Зробив все згідно інструкції, але проблема не вирішилась.

Віталій Міхов
26.04.2016, 11:19

Проблема може також бути викликана файрволом, проксі-сервером, провайдером тощо. Цим питанням повинен зайнятися системний спеціаліст, оскільки в операційній системі, налаштованій за замовчуванням, у звичайній домашній або робочій мережі Соната працює коректно.

kifa60@gmail.com
26.04.2016, 14:51

Дзвонив до провайдерів - запропонували принести до них комп. Але я замітив одну особливість: Ukr.Net не підтримує POP3. Вислав тестове повідомлення на Gmail попередньо виключивши IMAP і активував POP3 - запрацювало. Але тепер треба з ДФС узгоджувати нову пошту, а так не хочеться.

Валерий Середа, Павел Трепов
26.04.2016, 15:16

Почта @UKR.NET завершает поддержку протокола POP3 - укажите в настройках почтового ящика протокол IMAP вместо POP3 для принятия входящей почты - должно заработать

kifa60@gmail.com
26.04.2016, 17:14

Діло в тому, що в мене був вказаний ІМАР - і нічого не йшло. Але створив нову адресу в Gmail і вже отримав перші квитанції. Я з Ukr.Net_ом два дні провозився, так і не зрозумів в чому проблема.

Віталій Міхов
26.04.2016, 17:34

Але тепер треба з ДФС узгоджувати нову пошту, а так не хочеться.

Тобто? З якої скриньки відправите звіт, туди і надійдуть квитанції. Нічого узгоджувати не треба.
Зверніть увагу, що у профілі можна вказати окремо "офіційний e-mail", який буде вказаний на бланках звітності. Він може бути окремим від того, через який подаються звіти.

kifa60@gmail.com
26.04.2016, 20:19

Віталій, дуже вдячний за Ваші консультації!

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua