Здравствуйте, пытаюсь отправить декларацию за 3 квартал, мне приходит 1 квитанция (непринято) и в причине пишет следующее: Порушено вимоги Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженної наказом ДПА України від 10.04.2008 № 233, а саме: - для платника ЄДРПОУ: '-------', код ДПІ: '----', не укладено Договір про визнання електронної звітності. До этого ежемесячные отчеты принимали без проблем, в чем причина?
Напевно, раніше ви звіти відправляли в інший орган звітування.
Щодо договору у нас є тут - https://sonata.biz.ua/help/pochatkovi_mindohodiv.html
ПС. Можливо, у вас все добре було, але податківців спіткав "технічний баг" і інформація про те, що ви подавали Договір, зникла з бази даних шлюзу.
Обновил программу до последней версии. Отчитываюсь раз в квартал и все работало. Сейчас создал новый звит выбрал F0103305 раньше было F0103304 заполнил все поля проверил корректность. Программа ошибок не выявила. Подписал документ и отправил как всегда по почте. Пришла квитанция с таким ответом из налоговой ----> Результат обробки: Документ доставлено до центрального рівня Державної податкової служби України ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. При необхідності виправте документ та відправте його знову. 04012016 16:33:39
(дата) (час)
Реєстраційний №
Виявлені помилки:
Документ не може бути прийнятий - не знайдено файл шаблона 'F0103305.ZTP', або файл порожній, або некоректний.
<---- Не пойму в чем проблема. Документ заполнен. Перевирка коректности то же не выдает ошибок. Все цифры на местах. Что за шаблон не знайденный?
http://sonata.biz.ua/forum/topic/1269?page=last#end
Не дублюйте повідомлення, їх і так добре видно.
Добрый день . Отправила по ошибке F0103305 с неправельными данными, отчет принят.Я плательщик 2 групы и должна подать F0103403 Подскажите пожалуйста как F0103305 анулировать?
В налоговой сказали подать уточненку к F0103305 , ее подать с 0,00
Подала звіт до податкової служби після оновлення програм(опз та соната від 6.01.2016р)-декларація про майновий стан підприємства річна F0100108,усе як завжди,але звіт не прийняли помилка: форма відсутня у довіднику звітних документів. Також намагалася відправити річну декларацію зтуристичного збору F0303504,але у програмі опз з"явилося повідомлення: не існує файл F0303504 у xsl. Допоможіть будьласка,звіти таким чином здаю не перший рік,але таких проблем ще не було.
Анулювати поданий звіт неможливо, можна тільки відправити на нього інший подібний звіт, уточнюючий або скасовуючий.
Подала звіт до податкової служби після оновлення програм(опз та соната від 6.01.2016р)-декларація про майновий стан підприємства річна F0100108,усе як завжди,але звіт не прийняли помилка: форма відсутня у довіднику звітних документів.
Ця помилка не має ніякого відношення до Сонати, оскільки форми немає не в Сонаті, а на шлюзі ДФС. Тому оновлення програми тут не допоможе - треба чекати, поки ДФС увімкне цей документ у себе.
ПС. За кілька останніх років це не перший раз, Фіскальна служба часто не встигає впровадити електронні версії своїх звітів.
При отправке отчета по единому налогу за год приходит квитанция "не принят": Порушено вимоги Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 № 233, а саме: податковий документ в електронному вигляді має невірну послідовність підписів ЕЦП Підписи документа: " как исправить ситуацию?
Які саме підписи там вказані (директор, бухгалтер, печатка)? Які повинні бути (які типи підписів встановлено у вашому профілі)?
підпис підприємця без печатки
Зараз багато кому таке приходить. Скоріше за все помилки на шлюзі, розбираємось.
У програмі опз не можу зробити деларацію з туристичного збору F0303504, з"являється повідомлення : не існує файл \xsl\F0303504.xsl,що робити? Програму перестановила двічі,але зрозуміла,що помилка не у мене.
А до чого тут Соната?
Подібні питання задавайте на форумі ОПЗ, будь ласка.
Здравствуйте, пытаюсь отправить декларацию за 4 квартал, мне приходит 1 квитанция (непринято) и в причине пишет следующее: Порушено вимоги Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженної наказом ДПА України від 10.04.2008 № 233, а саме: - для платника ЄДРПОУ: '-------', код ДПІ: '----', не укладено Договір про визнання електронної звітності. До этого ежемесячные отчеты принимали без проблем. Отправили повторно договор пришла квитанция Квитанція №2 пишет следующее: Підприємство: Документ: J1391003 Договір про визнання електронних документів 26530022907505J1391003100000000151220162653.XML Реєстраційний номер документу: 9000088225 ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. При необхідності виправте документ та відправте його знову. Виявлені помилки: Недостовiрна iнформацiя про посадову особу контролюючого органу, в особi якої укладається Договiр П.5.3. роздiлу III iнструкцiї з пiдготовки та подання податкових документiв в електронному виглядi засобами телекомунiкацiйного зв'язку, затверджений наказом ДПА України вiд 10.04.2008 № 233, зареєстрований в Мiнюстi України 16.04.2008 № 320/15011 п.5.3. Роздiлу III Iнструкцiї - платник податкiв, ознайомившись з редакцiєю договору, заповнює необхiднi реквiзити. (Код: 3) Відправник: Центральний портал прийому звітності ДФС України, версія 2.2.6.96. Помогите пожалуйста.
Я вам вже відповів про Код 3 у іншій темі, не дублюйте повідомлення.
Добрый день! Сменила налоговую. Создаю новый договор в новую налоговую, но… Помилка – договір не прийнято. Діє Договір про визнання електронних документів від 10.07.2015 № 1. Позвонила в старую налоговую - они уже передали все данные и не видят по моему ФОП никакой инфо. Что делать в этом случае? С текущим договором декларация не принимается… Пишет, что нет договора :(((
Я так розумію, стара податкова повинна була розірвати старий договір, оскільки два договори одночасно бути не може, а за новим місцем обліку по старому договору теж не звітуватимете.
Спробуйте зателефонувати до нової ДПІ, може вони можуть скасувати ваш старий договір. Після цього треба буде подати новий.
Добрий вечір. По податковій декларації платника єдиного податку ФОП є питання. В полі "Податковий період" не обирається період. Ставити 12 місяців? В полі "Податковий уточнюючий період" мені дало змогу обрати РІК. Звіт відправився але у програмі Соната, коли я дивлюсь у категорію "Звіти", я бачу свій Звіт не як за рік, а як за грудень (( (12 місяців) що я не так роблю?
Період звіту встановлюється при створенні звіту або у його властивостях, якщо він вже створений.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua