Завантаження...

Не відправляється звіт

msv24@i.ua
06.10.2015, 09:43

Здравствуйте! Допоможіть, будь ласка, не можу відправити звіт в статистику видає помилку "Поштова адреса не існує або заблокована".

Валерий Середа, Павел Трепов
06.10.2015, 10:03

зайти на е-майл через веб интерфейс, сменить пароль к почте или переуказать старый

msv24@i.ua
06.10.2015, 10:44

Дуже вдячна, все виправилося.

ellcontrast11@gmail.com
26.10.2015, 18:41

Добрый день! Кто поможет? Не отправляется отчет: Помилка протоколу SMTP (534): 534-5.7.14

Віталій Міхов
27.10.2015, 08:14

Певно, у вас скринька на Gmail. Тоді причину треба шукати тут - https://support.google.com/accounts/answer/6009563

fg_zoloto@mail.ua
02.03.2017, 17:56

не відправляється звіт,Не знайдено поштовий акаунт. Відправлення звіту неможливе. Як налаштувати поштові налаштування?

Віталій Міхов
02.03.2017, 18:06
fg_zoloto@mail.ua
03.03.2017, 09:19

це зрозуміло, але я вже все перепробувала і звіт не відправляється!

Віталій Міхов
03.03.2017, 09:42

Зателефонуйте до нашої тех. підтримки за одним з телефонів - http://sonata.biz.ua/help/support
Там вам допоможуть правильно налаштувати програму.

pp_ivk@ukr.net
18.07.2017, 08:04

Підскажіт будь-ласка, чому при запиті на отримані податкові накладні виникає Помилка SMTP протоколу (503): 503 Authentication from 130.180.210.255 is not allowed: blacklisted

Віталій Міхов
18.07.2017, 17:59

Ваш поштовий сервіс вніс вас (або вашого провайдера) до чорного списку. Певно, через спам.
Напишіть з цього приводу до тех. підтримки вашої пошти.

afanasenko_ov@mail.ru
27.07.2017, 14:18

При відправці звіту вибиває це повідомлення, як виправити?: Программа на вашем хост-компьютере разорвала установленное подключение.

Чайка Сергей (office@sonata.biz.ua)
27.07.2017, 15:15

Щось блокує Сонату. Треба коректно налаштувати ваш антивірусник або файервол.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua