Перевірка пошти

ytu@ukr.net
24.07.2015, 07:09

Не получается проверить почту. Помилка при роботі зі сервером обміну документів: Request Timeout (408) - 'http://109.237.89.107/'

verasm@ukr.net
24.07.2015, 07:30

У меня такая же проблема :Помилка при роботі зі сервером обміну документів: Request Timeout (408) - 'http://109.237.89.107/' Підключення до thermagroupu@ukr.net Отримано повідомлення без додатків від "Mail Delivery System" Mailer-Daemon@ukr.net - пропущено Отримано повідомлення без додатків від "Mail Delivery System" Mailer-Daemon@ukr.net - пропущено Отримано повідомлення без додатків від "Mail Delivery System" Mailer-Daemon@ukr.net - пропущено Отримано повідомлення без додатків від "Mail Delivery System" Mailer-Daemon@ukr.net - пропущено Відключення від и далее имя нашей эл. почты

Ольга Попенко
24.07.2015, 07:51

Зараз не працює поштовий сервер шлюзу прийому звітності Державної фіскальної служби. Тож опрацювання звітності тимчасово неможливе. Спробуйте повторити перевірку пошти через деякий час.

Валерий Середа, Павел Трепов
24.07.2015, 09:06

verasm :

Request Timeout (408) - 'http://109.237.89.107 - это неудачная попытка подключения к серверу обмена документов ДФС (тут вопрос к ДФС).

Также наблюдаются проблемы с отправкой отчетности через ukr.net со вчера, 23 07 с 17 часов - почта возвращается , т.к.ukr.net поместил sfs.gov.ua в спам лист. С утра проблема у них исправляется. Или подождите пока восстановят (по каждому ящику ukr.net в свое время), или отправляйте через прямое соединение или через другой почтовый ящик - не ukr.net.

elanku@mail.ru
29.07.2015, 11:34

Не могу проверить почту, выдаёт ошибку The signature of the certificate cannot be verified

Валерий Середа, Павел Трепов
30.07.2015, 11:09

уже писали про эту ошибку на форуме: связано с работой антивируса, проверять его работу, как вариант в настройках антивирусной программы выключить фоновую проверку протоколов POP3 и SMTP. Эта ошибка может возникнуть и в почтовых программах типа The Bat, Outlook

tanya@lbm.ck.ua
03.08.2015, 07:39

Добрый день! Подскажите пожалуйста второй день не могу получить квитанции по отчетности все время приходит ответ"Підключення до шлюзу Фіскальної служби Помилка при роботі зі шлюзом Фіскальної служби: Операция прервана по таймауту - URL:http://217.76.198.151/WebSrvGate/gate.asmx - SOAPAction:http://govgate/GetMessagesEx . . ?

Валерий Середа, Павел Трепов
03.08.2015, 10:55

ранее неоднократно уже писали причину данной ошибки: не работает отправка/прием отчетности по прямому соединению - вопрос к ДФС почему их система прямого соединения не работает или работает нестабильно.

zvit_optima147@ukr.net
03.08.2015, 11:04

Добрий день. При натисканні перевірка вхідних повідомлень вискакує табличка СТАЛАСЯ ПОМИЛКА ЗВОРОТНІЙ ЗВЯЗОК -ERR No such user or invalid password.Що мені робити?

Валерий Середа, Павел Трепов
03.08.2015, 12:32

да, кстати, напомним: объявление ,

zvit_optima147 : зайти на почту через WEB интерфейс и переуказать или изменить пароль к почте.

ukr392012@gmail.com
05.08.2015, 11:13

не принимаются квитанции .выдает ошибку -ERR [AUTH] Web login required: https://support.google.com/mail/answer/78754 вроде как отчет отправлен , но квитанции не могу принять .пароль и логин на почте проверен

Віталій Міхов
05.08.2015, 14:42

https://support.google.com/mail/answer/78754
Зайдіть та подивіться, чого від вас хоче Гугл. Посилання ж не просто так у помилці вказане.

olya_st
10.08.2015, 10:59

Добрый день, появилась ошибка сегодня при проверке входящих сообщений "Попытка установить соединение была безуспешной, т.к. от другого компьютера за требуемое время не получен нужный отклик, или было разорвано уже установленное соединение из-за неверного отклика уже подключенного компьютера."В чем может быть проблема?

Віталій Міхов
10.08.2015, 15:08

Це означає, що Соната не змогла дістатися до інтернету з вашого комп'ютера. Можливо, на заваді став антивірус, файрвол, проксі-сервер, віруси чи пошкоджені системні файли.

avtogaraj-13@ukr.net
15.09.2015, 07:44

Доброго дня!Допоможіть ,будь-ласка.....При перевірці отриманих повідомлень про відправку звіту вискакує таке : "Попытка установить соединение была безуспешной, т.к. от другого компьютера за требуемое время не получен нужный отклик, или было разорвано уже установленное соединение из-за неверного отклика уже подключенного компьютера."......Видалила уже антивірусну програму,здійснила поштові налаштування....відключила брандмауер.....а проблема залишилася!!!!!Підкажіть шлях вирішення цієї проблеми.....Вдячна!

Віталій Міхов
15.09.2015, 07:56

Більше того, що сказано вище, я звідси, на жаль, вам сказати не можу. Вам треба знайти системного спеціаліста, який на місці розбереться, що саме заважає Сонаті працювати з інтернетом.

t4ka.01@gmail.com
07.10.2015, 12:01

Помогите, плиз. Есть пк на нем стоит и работает соната, экспортировала все данные с него и установила на новый комп. Все перенеслось отлично, проверка почты -удачно (хожу через прокси), но при получении квитанций- они загружаются, но программа дает ошибку- відсутній доступ до сервера обміну ДФС. Отправлять не пробовала. Может подскажите где и чего искать ПОЖАЛУЙСТА

Віталій Міхов
07.10.2015, 16:39

Якщо ви не користуєтеся обміном РК між контрагентами, тоді у поштових налаштуваннях профілю зніміть галку "Отримувати розрахунки коригування з серверу ДФС".

sergey0510@meta.ua
20.01.2016, 08:14

Добрый день,второй день не приходит квитанция№2 помилка при отримані пошти: -ERR Login failed. как исправить ошибку квитанция1 пришла быстро

Віталій Міхов
20.01.2016, 08:26

Це повний текст помилки чи там є щось іще?
Причини відмови логіну можуть бути різними.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua