Вместо первой квитанции.

office#7657 (автор теми)

30 июня в 18 часов отправил на регистрацию 4 налоговых накладных.

Через некоторое время проверяю почту и вижу вот такое в "Перревірка вхідних поведомлень для поточного профілю > детально >>"

"Підключення до шлюзу Фіскальної служби Отримано квитанцію (ID: 676741159) Помилка при імпорті файлу (20320024142874J1201007100000010610620152032.XML): В текстовом комментарии обнаружен недопустимый знак.

Line: 0

Відключення від шлюзу Фіскальної служби"

И так четыре ID

Через некоторое время пришли квитанции о регистрации этих накладных.

А это сообщение об ошибке теперь все время теперь присутствует при каждой проверке почтовых сообщений. В настройка профиля в почте использую "прямое соединение" Соната 0.11.1.1

Игорь.

Вiталій (адміністратор)

Коректний порядок реєстрації накладних такий:
- ви відправляєте на шлюз підписані накладні; - шлюз відправляє вам у відповідь "Повідомлення" про отримання формату ".RPL"; - через деякий час шлюз відправляє вам також "Квитанцію №1" про прийняття/не прийняття формату ".KVT".

Що це за XML і чому вам їх надіслали - це можна визначити, тільки зателефонувавши на шлюз. Також співробітники шлюзу можуть видалити з черги прямого з'єднання невідповідні файли, які не приймаються, щоб вони вам більше не заважали.

office#7657 (автор теми)

Ясно. Только кто я такой для шлюза, да и плюс я телефона не знаю.

Сейчас при проверке сообщений вот что Підключення до шлюзу Фіскальної служби Помилка при роботі зі шлюзом Фіскальної служби: A connection with the server could not be established - URL:http://217.76.198.151/WebSrvGate/gate.asmx - SOAPAction:http://govgate/GetMessagesEx

Я так понял что шлюз того....

office#7657 (автор теми)

Звонил в Фискальную службу - 0-800-501-007 - там оператор уточнил мой код, увидел что так и есть были отправки НН на регистрацию, но то что есть еще какие-то файлы с расширением ХМL для меня, оператор не видит. Обещала что поговорит с администратором сервера на предмет убрать ошибку. Но все одно просили, чтобы от Сонаты решали такой вопрос.

Игорь.

marinamikitenko

Добрий день! Сьогодні теж відправила ПН та жодної квитанції так і не отримала , висять в статусі відправлені , інші звіти відправляю все Ок. квитації всі приходять без проблем , що робити чекати чи повторно відправити на реєстрацію?

Вiталій (адміністратор)

Но все одно просили, чтобы от Сонаты решали такой вопрос.

Яким чином, якщо файли висять не в Сонаті, а на шлюзі?
ПС. Якщо мається на увазі звернення до шлюзу від нас - то у таких випадках вони зазвичай питаються про персональні дані клієнта, які є конфіденційною інформацією. Будь-хто не може звернутися до шлюзу із проханням видалити призначені вам файли.

marinamikitenko, зателефонуйте до шлюзу чи Фіскальної служби та запитайте про причину затримки.

office#7657 (автор теми)

Будь-хто не може звернутися до шлюзу із проханням видалити призначені вам файли.

Виталий, прошу указать номер телефона ТП шлюза для просьбы удалить те файлы.

Валерій, Павло (партнер розробника)

"Добрий день! Сьогодні теж відправила ПН та жодної квитанції так і не отримала , висять в статусі відправлені , інші звіти відправляю все Ок. квитації всі приходять без проблем , що робити чекати чи повторно відправити на реєстрацію?" Така ж проблема!!! Підкажіть як її вирішити!

Кто-то может мне дать ответ???

office#7657 (автор теми)

Если , извините , невтерпеж - звоните фискалам - 0-800-501-007 и расскажите все что хотите.

Игорь.

Вiталій (адміністратор)

Кто-то может мне дать ответ???

Вище вже давали посилання, там є контакти тих, хто може дати відповідь.

Дякую, що відповіли! Але я вже телефонувала по тим телефонам, тоб-то у службу підтримки ДФС. Вони перевірили і відповіли, що моєї ПН не має на шлюзі. Тому я знов звертаюсь до служби підтримки програми, на яку я маю ліцензію і маю право отримати консультацію та допомогу, а не просто посилання на номери телефонів. І не коректно відповідати "невтєрпеж", так, я хвилююсь, тому що раніше таких проблем не було, а тепер є і сроки на реєстрацію є, правильно? тому прошу дати конкретні поради!!! Дякую за розуміння!

office#7657 (автор теми)

Если фискалы говорят, что ваших отчетов (ПН) нет на шлюзе, значит они не "доехали" . Кто у вас провайдер, где вы почтой пользуетесь - звоните им и спрашивайте где ваша отправленная почта с отчетами (ПН). А как еще, я бы так поступил.

Игорь.

Вiталій (адміністратор)

На якому саме етапі між Сонатою та шлюзом виникла помилка і "застрягли" накладні - визначити неможливо ні з нашого, ні з вашого боку.
Можу тільки порадити у подібних ситуаціях дві речі:

1) Створюєте запит до ЄДРПН за період, починаючи з моменту створення проблемних накладних до сьогодні включно. Дивитесь у відповідний Витяг та пересвідчуєтесь, чи немає у реєстрі цих накладних (шлюз може казати одне чи інше, але стовідсоткове документальне підтвердження - це Витяг з ЄДРПН).
2) Якщо накладних там немає, тоді пробуєте знову їх відправити: не створюйте дублікат, просто здійсніть для цих накладних повторне відправленні до контролюючого органу.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua