J1301202 ЗАПИТ про стан рахунку ПДВ

roschina (автор теми)
18.05.2015, 13:44

Повідомлення раскрывается, Квитанция 1 : " Витяг з системи електронного адміністрування ПДВ" Раскрыть нельзя, пишет "Зашифрована". Делалось 2 попытки в разные дни. Раньше эти документы получали нормально. 13/05 была замена ключей, договора с ДПИ подписаны, остальной НДС документооборот нормальный.

Віталій Міхов (адміністратор)
18.05.2015, 13:51

13/05 была замена ключей

Скоріше за все, ця квитанція зашифрована на старі ключі. Змініть ключі у профілі, та розшифруйте її вручну. Після того, як будуть розшифровані всі квитанції, можна встановити нові ключі.

roschina (автор теми)
18.05.2015, 14:18

Запит підписувався вже після встановлення нових ключів та прийняття Декларації ПДВ по квітню (15/05) . 13/05 была замена ключей, та сьогодні, формувався запит через ОРЗ, може має сенс завтра( тому що 1 запит на день) зробити через Сонату?. Дякую

Віталій Міхов (адміністратор)
18.05.2015, 17:39

А договір з новими ключами теж відсилали?

Також можна спробувати натиснути правою кнопкою на Витяг та обрати "Зняти підпис".

roschina (автор теми)
20.05.2015, 10:52

Дуже дякую за домомгу! Зняла підпис( через меню натиснувши праву кнопку мишки). Тепер маю потрібну інформацію!

ulia_2009
06.07.2015, 09:21

Отправила запит F1301204 , пришел ответ : Квитанція не містить даних. Можливо, вона зашифрована.

Сняла подпись, не расшифровало, пишет: 34353506 J14 012 4 0 1 26 58 03072015 6 1 2015 2658 1 Єдине вікно подання електронної звітності [HTML_REMOVED]ДФС України[HTML_REMOVED], версія 2.2.6.41 03072015 15:55:16 03072015 1 1 34353506 Ula_2011@ukr.net 2658 ДПI У СОЛОМ[HTML_REMOVED]ЯНСЬКОМУ Р-НI М.КИЄВА 343535026583 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІСТА-АРХІВ" 899998 Казначейство України(ел. адм. подат.) 37515000102666 24122014 0.00 -1814.70 4572 22062015 37011.36 4572 22062015 31309.00 1319162 26062015 73466.06 5 23062015 3331.00 OverDraft_201507 01072015

Віталій Міхов (адміністратор)
06.07.2015, 09:54

Оновіть Сонату до останньої версії 0.11.2 та спробуйте розшифрувати і відкрити цей витяг.

ulia_2009
06.07.2015, 11:38

Спасибо! Все получилось!!!

elanku
06.07.2015, 19:52

У меня не получается Витяг з системи електронного адміністрування ПДВ

Отримано: 06.07.2015 22:46:16
Установа: Державна Фіскальна служба
Звіт: Запит щодо отримання відомостей про стан рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ

2823113857 F14 012 1 0 2 25 26 06072015 6 1 2015 2526 1 Єдине вікно подання електронної звітності 'ДФС України', версія 2.2.6.43 06072015 22:46:16 06072015 2 2 2823113857 2526 ДПI У МIС.ЧЕРНIГОВI 2823113857 ГАЛКУН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ 899998 Казначейство України(ел. адм. подат.) 37519000218824 24122014 0.00 3952.69 44037.37 76.00 40724.68 1402.00
Программу обновила

Віталій Міхов (адміністратор)
07.07.2015, 06:12

Ваш витяг має чаркод F1401201, значить ви відправляли до шлюзу запит F1301201. Цей документ не є чинним на даний момент згідно із списком на офіційному сайті Фіскальної служби - http://sfs.gov.ua/data/material/000/006/58768/Forms_n1.htm.
За цим списком наразі використовується запит F1301204, який і є у Сонаті.
Якщо ви імпортували цей запит з іншої програми, то зверніться до її розробників з проханням оновити бланки звітності.

elanku
07.07.2015, 06:41

Сделала по-новому, пишет, что не может расшифровать, а когда снимаю подпись, то опять 2823113857 F14 012 4 0 3 25 26 07072015 7 1 2015 2526 1 Єдине вікно подання електронної звітності 'ДФС України', версія 2.2.6.43 07072015 09:36:39 07072015 4 4 2823113857 agaltrans@gmail.com 2526 ДПI У МIС.ЧЕРНIГОВI 2823113857 ГАЛКУН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ 899998 Казначейство України(ел. адм. подат.) 37519000218824 24122014 0.00 3952.69 9 30062015 44037.37 99 26062015 76.00 558459 28042015 40724.68 9 30062015 1402.00 9073485991 20042015 1966.00 OverDraft_201507 01072015 Помогите)

Віталій Міхов (адміністратор)
07.07.2015, 06:58

Вам треба зателефонувати до нашої служби підтримки, до вас підключаться віддаленим доступом та подивляться, що за причина такої ситуації.
Телефони є тут http://sonata.biz.ua/help/support/ унизу.

Мйк
07.07.2015, 12:52

elanku

Сонта 0 11 1

Запит J1301203 (cтвоений в OPZ), поки нема нового OPZ приймають 03 версію

Підписав відправив, отримав витяг з можливою сумою реєстрації податку, побачив суму, зареєстрував на суму не більшу - все зареєстровано.

olgater
13.07.2015, 07:46

Соната версія 0.11.3.318. Відіслала запит J1301204 про стан рахунку ПДВ. Отримала витяг з системи електронного адміністрування ПДВ, він не розшифровується: «Квитанція не містить даних. Можливо вона зашифрована». Зняла підпис. Отримала текст:

Витяг з системи електронного адміністрування ПДВ Отримано: 13.07.2015 9:38:14

Установа:	Державна Фіскальна служба	
Звіт:	Запит щодо отримання відомостей про стан рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ	

38511107 J14 012 4 0 2 26 54 13072015 06 1 2015 2654 1 Єдине вікно подання електронної звітності 'ДФС України', версія 2.2.6.44 13072015 09:38:14 13072015 2 2 38511107 ol_ter@ukr.net 2654 ДПI У ОБОЛОНСЬКОМУ Р-НI М.КИЄВА 385111026544 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ТІТАН МЕДІА" 899998 Казначейство України(ел. адм. подат.) 37511000173150 24122014 0.00 82.98 1843 30062015 70366.57 1843 30062015 555.00 548449 27042015 71084.59 4 22062015 246.00 OverDraft_201507 01072015

І так по всіх фірмах. Останній раз отримувала Витяг з системи електронного адміністрування ПДВ 10 липня. Все було гаразд. Що робити?

olgater
13.07.2015, 08:28

Забула додати до попереднього посту про запит про стан рахунку ПДВ: підчас зняття підпису було повідомлення: "Деякі квитанції не вдалося розшифрувати: <ім’я файлу>.kvt. Не вдалося створити документ для квитанції."

Віталій Міхов (адміністратор)
13.07.2015, 13:42

Походження цієї помилки поки не зрозуміле, але вона зазвичай виникає у тих користувачів, які працюють у операційній системі Windows XP SP2.
Я вам порекомендую оновити систему до SP3 (третій сервіс-пак) та відкрити цей витяг у Сонаті. SP2 - вже дуже застаріла версія операційної системи.

gena#9248
22.07.2015, 09:49

Така ж сама помилка і в системі Windows server 2003 R2. Я вже звертався за допомогою в службу технічної підтримки десь за місяць. Можливості підключення до серверу немає (з причин корпоративної безпеки). Надсилав файли для аналізу, але ні відповіді, ні виправлення ситуації (вже пройшло 2 оновлення) немає. Якщо є така проблема з операційними системами - вкажіть на сайті перелік тих систем, з якими працює коректно Ваш софт. Бо виходить так, що наш сервер ліцензійний, ми заплатили Вам гроші за ліцензії (4 підприємства), а на виході маємо проблему сумісності (якщо це так, насправді). Тому прохання: перевірте виникнення цієї помилки під операційною системою Windows server 2003 R2, та виправте помилку, бо моє керівницво не розуміє, за що платили гроші...

Віталій Міхов (адміністратор)
31.07.2015, 14:42

Спробуйте встановити для свого серверу всі офіційні оновлення від Microsoft, зокрема ті, що стосуються .NET.

gena#9248
04.08.2015, 06:39

Дякую, дійсно, не всі оновлення, стосовно DotNET були встановлені. Після оновлення все запрацювало. Але ж таки пропоную Вам написати на сайті невеличку інструкцію щодо встановлення Вашого продукту (сумісність з різними операційними системами та вимоги встановлення необхідних оновлень), особливо враховуючи той факт, що системні адміністратори ніколи не поспішають ставити оновлення, щоб уникнути ризику падіння серверів.

Віталій Міхов (адміністратор)
04.08.2015, 07:58

Трохи згодом ми оновимо системні вимоги програми та, напевно, додамо деякі посилання на сторінці завантаження.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua