Електронне адміністрування

shlema-08@mail.ru
10.03.2015, 09:46

Подскажите где узнать ПДВ-рахунки для електронного адміністрування, дзвонили у казначейство вони направили до податкової, податківці кажуть дзвонити на гарячу лінію, а гаряча лінія вже тиждень як занята. Що робтит?

Віталій Міхов
10.03.2015, 10:29

Ми не володіємо такою інформацією, оскільки займаємось тільки технічною стороною звітування. Напевно, треба все-таки зв'язатися з гарячою лінією.

roman13@mail.ua
10.03.2015, 14:08

shlema-08 10 Березень, 2015 09:46

Подскажите где узнать ПДВ-рахунки для електронного адміністрування, дзвонили у казначейство вони направили до податкової, податківці кажуть дзвонити на гарячу лінію, а гаряча лінія вже тиждень як занята. Що робтит?

Звоните в свою ДПИ или идите к ним в ЦОП - там должны знать!

Єрмаков Сергій
10.03.2015, 15:22

Попробуйте отправить отчет J1301201. Строку "номер счета" оставьте незаполненной.

tanya@lbm.ck.ua
10.03.2015, 20:43

Может не по теме но кто то уже пользовался эти спецсчетом? Если да то подскажите какой д.быть в платежке текст? Также как мы налоги платим или произвольный? Спасибо!

shlema-08@mail.ru
11.03.2015, 11:43

Спасибо, отправили запит и пришел ответ с номером счета

roman13@mail.ua
13.03.2015, 14:30

tanya 10 Березень, 2015 20:43

Может не по теме но кто то уже пользовался эти спецсчетом? Если да то подскажите какой д.быть в платежке текст? Также как мы налоги платим или произвольный? Спасибо!

Пишут:

У зв’язку із надходженням численних звернень платників податків щодо заповнення реквізитів отримувача у платіжних дорученнях у разі перерахування коштів з власного поточного рахунку на електронний рахунок у системі електронного адміністрування податку на додану вартість повідомляємо, що:

у полі «Отримувач» необхідно заповнювати назву платника;

у полі «Код» необхідно заповнювати код за ЄДРПОУ платника;

у полі «Банк отримувача» необхідно заповнювати «Казначейство України (ел. адм. подат.)»;

у полі «Код банку» необхідно заповнювати «899998»;

у полі «№ рахунку» необхідно заповнювати номер рахунку, вказаний в електронному повідомленні або отриманий в Центрі обслуговування платників за основним місцем обліку.

Крім того, зазначаємо, що поле «Призначення платежу» такого платіжного доручення необхідно заповняти згідно з вимогами щодо заповнення реквізитів розрахункових документів, викладених у додатку 8 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою Національного банку України №22 від 21.01.2004 (із змінами).

http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/188236.html

ksy-m
27.03.2015, 14:20

А как можно отправить запрос об увеличении регистрационной суммы по минусу до 01.02.2015г. J1301301? В Сонате ещё нет данной формы.

Віталій Міхов
27.03.2015, 16:51

Поки ніяк. Запит буде додано у наступних версіях програми.

ksy-m
27.03.2015, 18:56

А когда выйдут эти наступные версии, просто от этого зависит кредит марта месяца и соответственно сумма к уплате.Этот запрос нужно отправить 31.03.15, чтобы понять увеличена-ли регистрационная сумма марта или нет.

Віталій Міхов
28.03.2015, 10:44

До кінця місяця навряд чи встигнемо.

feoklena@ukr.net
06.04.2015, 11:48

Добрый день. С Вытягом пришла налоговая от контрагента. Не могу загрузить ее в Сонату "сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк дії відповідного особистого ключа". Что это? Запит на этот Вытяг подписывала в Сонате за 30 мин. до этого. П.С.Обновила до 23 версии. Все в порядке.

Віталій Міхов
07.04.2015, 19:38

Користуйтеся свіжими версіями програми.

jaidansirko@gmail.com
08.04.2015, 11:50

У версії 0.10.23.2 приходить витяг з системи електронного адміністрування ПДВ зашифрований!!! Як його відкрити?

Віталій Міхов
08.04.2015, 13:39

Натисніть правою кнопкою на нього та оберіть "Зняти підпис". Якщо виникає помилка при цьому - напишіть, яка саме.

jaidansirko@gmail.com
09.04.2015, 09:11

Дякую! Усе відкрилося!

Оксанчик
23.04.2015, 21:14

Отправила запрос о состоянии спец.счета по ПДВ. Приходит Повидомлення(расшифрованное),а сам Витяг-зашифрованный .Я здесь прочитала,что нужно нажать правой кнопкой на Витяг и снять подпись.Но у меня в этот момент ярлыка "Снять подпись "нет.Что делать?Спасибо.

Оксанчик
23.04.2015, 21:51

Разобралась,все открыла.

lilya_vin@mail.ru
02.06.2015, 13:01

Добрый день! Я хотела загрузить новые ключи, но при загрузке первого ключа вышло сообщение : сертифікат не чинний за строком дії. Проверила дату на компьютере, стоит сегодняшняя, Последняя версия Сонаты. Что я делаю ни так. Месяц назад я загружала ключи другой фирмы, всё было нормально. Буду признательна за Вашу помощь.

Віталій Міхов
02.06.2015, 13:29

Напевно, ви помилилися при виборі файлу ключа та вказали прострочені ключі.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua