Витяг з єдиного реєстру податкових накладних

Ершова (автор теми)

Доброго вечора! Сформувала і відправила Запит щодо отримання відомостей з единого реестру пн, на що отримала Витяг, проте ніякої інформації щодо отриманих податкових накладних немає. У журналі обробки повідомлень зазначено наступне: "отримано повідомлення від Соната info@sonatazvit.com.ua повідомлення містить додаток: (розмір 31855 байт) помилка при імпорті файлу: Некоректне ім'я файлу: () повідомлення містить додаток: (розмір 6259 байт) помилка при імпорті файлу: Некоректне ім'я файлу: ()" В чому причина помилки, і що тепер робити, відправити новий запит?

Вiталій (адміністратор)

Сформувала і відправила Запит щодо отримання відомостей з единого реестру пн, на що отримала Витяг, проте ніякої інформації щодо отриманих податкових накладних немає.

Це проблема податкового шлюзу, вони ще не налагодили коректну обробку запитів. > > отримано повідомлення від Соната info@sonatazvit.com.ua

Це якийсь звичайний лист, що немає жодного відношення до звітності.

Ершова (автор теми)

Доброго вечора! Мені цікаво, хтось взагалі отримував інформацію у витягу ЕРПН, так як в котрий раз формую запит і по даті реєстрації і за списком, а мені приходять пусті витяги. Хоча я знаю, що мають бути зареєстровані ПН! А у витязі ніякої інформації не має. Так само і не має інформації по виданих ПН та зареєстрованих!

Вiталій (адміністратор)

Приходять. Учора сам бачив від клієнтів заповнені витяги, щоправда, деякі були не повністю заповнені - без сум та прізвищ.

Ершова (автор теми)

А чому ж мені приходять пусті витяги, в чому може бути проблема? І куди можна звернутися за допомогою?

Вiталій (адміністратор)

Зверніться до шлюзу ДФС, оскільки саме вони їх надсилають. Хоча додзвонитися до них дуже важко.

Карпати

Доброго дня! ЮО працюю з ОПЗ та не ліцензійною Сонатою.Формую запит з ЄРПН в ОПЗ, відправляю через Сонату.Як правильно вказати номер запиту при його формуванні та та номер документа в колонці 2 самого запиту? Дякую!

А мені приходить пуста відповідь. Заповнена приходить тільки тоді, коли самостійно заповниш контрагентів з номерами податкових і датами їх виписки.

Соната 0.10.15 (відправка/отримання) + OPZ 1.30.43 (створення запиту, УВАГА!!! в шапці запиту ОПЗ ліпить код ДПІ у поле назви)

Запит Витяг

ПН прийшли.

Якщо відсутні ПН (за умови імпорту у запиті), то шукайте в пошті.

Одна з причин, коли вони могли не підтягнутись - це відсутність в програмі сертифікатів постачальника для розшифрування документу, окрема тема.

Запит (J1300103) - документ з PERIOD_TYPE - 1 (місячний), значить щомісяця нумерація від 1 незалежно від того для якої дати створюється запит.

Порожній витяг на дату - ПН реєстрованих в той день не було.

Шановні розробники! Sonata 0.10.15 не опрацьовує ПН, що приходять разом з витягом з ДПІ... Витяг обробляється і відображається... Подивився в пошті повідомлення від ДПІ - до витяга прикріплені файли ПН... Sonata при обробці цього повідомлення - їх ігнорує... Спробував їх зберегти та імпортувати... Отримав таке -

enter image description here

Валерій, Павло (партнер розробника)

mh, Соната все НН втягивает. Проверяйте правильность заполнения данных профиля своей организации (раздел "реєстраційна інформація"), судя по ошибке Вы указали номер свидетельства НДС в поле ИНН! Укажите правильный ИНН предприятия!

Вiталій (адміністратор)

mh, там же все чітко написано. У вас в профілі ІПН не співпадає з тим, на яких зареєстровані ці накладні. Або ви помилились, або ваш контрагент.

Карпати

Доброго дня! Дякую! ...спробую , надіюсь щось вийде ...

Если налоговая накладная сформирована 5-го числа, а поставщик ее зарегистрировал 10-го, то "Запит" надо делать за 10-е число.

Только у меня реестр через пень-колоду работает последние дни? Отослала запросы, в ответ - тишина(((

Валерій, Павло (партнер розробника)

не только реестр... на договора квит -0 и -1 почти час ожидал сегодня...

В запыте, сформированном в Едином окне подачи отчетности, выбрала вариант (галочку)по списку, указала номер накладной поставщика,дату налоговой,ИНН поставщика и галочку импорт документов поставила- вытяг получила правильный в Сонате+НН, которая прекрасно расшифровалась.Теперь пробую вариант "по дате" 31.01.2015, не зная, были ли выписаны в этот день налоговые от поставщиков.При формировании- выдается ошибка DTD/Schema? пока не поставишь 1 в номере документа в таблице со списком(но я же не выбираю вариант по списку)?

Вiталій (адміністратор)

Це помилка формування запиту в ОПЗ, зверніться до його розробників. При формуванні у Сонаті такої помилки немає.

>mh, Соната все НН втягивает. Проверяйте правильность заполнения данных профиля своей организации (раздел >"реєстраційна інформація"), судя по ошибке Вы указали номер свидетельства НДС в поле ИНН! Укажите правильный >ИНН предприятия!

Дякую, пане Віталію! Дійсно, при переналаштуванні профілю все гаразд... Мені здається, що це з сертифікату АЦСК ІДД втягнулось замість ІНН номер свідоцтва, але не буду стверджувати - не памятаю.

papirova (06 Лютий, 2015 09:08)

В запыте, сформированном в Едином окне подачи отчетности, выбрала вариант (галочку)по списку, указала номер накладной поставщика,дату налоговой,ИНН поставщика и галочку импорт документов поставила- вытяг получила правильный в Сонате+НН, которая прекрасно расшифровалась.Теперь пробую вариант "по дате" 31.01.2015, не зная, были ли выписаны в этот день налоговые от поставщиков.При формировании- выдается ошибка DTD/Schema? пока не поставишь 1 в номере документа в таблице со списком(но я же не выбираю вариант по списку)?

Цю помилку вже виправили. (опз орг уа, також шукайте патч десь на сайті фіскальної служби)

Исправление мелких ошибок в ПО "Податкова звітність" 1.30.43:

  • исправленная схема контроля к форме J/F1300103 «Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних»
  • исправленная печатная форма J0101909 "Податковий звіт про використання коштів неприбуткових установ та організацій".

Указанное исправление также подходит для ПО "Единое окно..." 1.10.0 - необходимо только правильно указать папку в которую установлено "Единое окно".

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua