Все залежить від налаштувань вашого поштового сервісу. Механізм Сонати по роботі з поштою не змінився.
Робота з поштою цілком однакова у демо і в ліцензії.
В якій папці у вас лишились листи? У Вхідних чи Вихідних?
Це певно помилкові квитанції, які приходять на звіти, що зашифровані на старий ключ фіскальної служби.
Спробуйте зберегти їх до комп'ютера та втягнути до Сонати імпортом.
Чомусь, шлюз надіслав вам назад той документ, що ви відсилали, здається. Зазвичай такого не відбувається, можливо, глюк шлюзу. Поспостерігайте за цією ситуацією при відправленні інших звітів.
Зможемо роздивитись цю ситуацію докладніше, якщо ви надішлете нам на пошту support@sonata.biz.ua резервну копію вашого профілю та цей зашифрований файл.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua