Для повторної відправки звіту потрібно у віконці Звіти знайти потрібний звіт та зробити його копію (правий клік по звіту, в контекстному меню вибрати Створити копію). При цьому міняеться номер документу в цьому періоді. Це потрібно для того, щоб звіт пройшов під новим номером на прийомному шлюзі і нові квитанції закріплялися за новим звітом.
Доброго дня, а що робити для повторної відправки розрахунку коригування? Дякую.
Так само. Створіть копію, виправте помилку, збережіть, підпишіть, відправте.
Майте на увазі, що на відміну від більшості звітів, дані РК (навіть неправильного) вносяться до Реєстру; отже виправлення може відрізнятися від простого вказання правильного значення (особливо, якщо йдеться про виправлення сум).
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua