Відправлення виправленого звіту

Чайка Сергей (office@sonata.biz.ua)
04.09.2013, 17:33

Для повторної відправки звіту потрібно у віконці Звіти знайти потрібний звіт та зробити його копію (правий клік по звіту, в контекстному меню вибрати Створити копію). При цьому міняеться номер документу в цьому періоді. Це потрібно для того, щоб звіт пройшов під новим номером на прийомному шлюзі і нові квитанції закріплялися за новим звітом.

matevmv@ukr.net
14.08.2018, 22:42

Доброго дня, а що робити для повторної відправки розрахунку коригування? Дякую.

Віталій Міхов
17.08.2018, 19:34

Так само. Створіть копію, виправте помилку, збережіть, підпишіть, відправте.
Майте на увазі, що на відміну від більшості звітів, дані РК (навіть неправильного) вносяться до Реєстру; отже виправлення може відрізнятися від простого вказання правильного значення (особливо, якщо йдеться про виправлення сум).

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua