Помилка "ERR POP3 is available only with SSL or TLS connection enabled" на Mail.ru

Вiталій (адміністратор)

Повідомлення "-ERR POP3 is available only with SSL or TLS connection enabled" означає, що поштовий сервер, який ви використовуєте в Сонаті, потребує шифрування для прийняття пошти, а в параметрах поштового акаунту нашої програми це шифрування не вказане.

Зараз така помилка найчастіше виникає зі скриньками @mail.ru та @mail.ua, тому що вони нещодавно змінили параметри свого серверу. Нові поштові акаунти Сонати, які будуть створені у версії 0.9.5 уникнуть цієї проблеми. Для акаунтів, що були налаштовані раніше, треба виконати кілька кроків:

  • Відкрийте параметри профілю, та перейдіть до поштових налаштувань.
  • Відкрийте ваш акаунт на mail.ru або mail.ua для редагування (оберіть його, а потім натисніть "Редагувати акаунт...").
  • Натисніть кнопку "Показати деталі".
  • У розділі "Сервер вхідних повідомлень" змініть значення: "Порт - 995", "Безпека з'єднання - SSL/TLS".
  • Збережіть зміни кнопкою "ОК" у поштовому акаунті та профілі підприємства.

enter image description here

Дякую, за підказку.

Помилка при перевірці налаштувань вхідного сервера. Помилка РОРЗ протоколу (20):-err auth login failure or pop3 disabled try later. sc=x5ickh7joswk. Не можу отримати повідомлення та квитанції. Звіт подала вчора. В податковій сказали, що звіт прийнятий та зареєстрований.

помилка роботи зі шлюзом Фіскальної служби: Операция прервана по таймауту - URL:http://217.76.198.151/WebSrvGate/gate.asmx - SOAPAction:http://govgate/Receive Тільки що прийшло 2 повідомлення про отримання звіту, але не через поштовий акаунт. Будь=ласка, підкажіть, можливо щось невірно у налаштуваннях, але я нічого не змінювала.

Вiталій (адміністратор)

Помилка РОРЗ протоколу (20):-err auth login failure or pop3 disabled try later

Вам треба увімкнути РОРЗ у налаштуваннях своєї пошти - http://sonata.biz.ua/help/dodatkovi_poshtovi_nalashtuvannja.html

Звіт подала вчора. В податковій сказали, що звіт прийнятий та зареєстрований.

Так, звіт при цьому пройде, а квитанції надійдуть до вашої поштової скриньки і будуть там лежати, поки ви не налаштуєте скриньку та не затягнете їх до Сонати.

помилка роботи зі шлюзом Фіскальної служби: Операция прервана по таймауту - URL:http://217.76.198.151/WebSrvGate/gate.asmx - SOAPAction:http://govgate/Receive

Ця помилки виникає повсякчас і викликана вона поганою роботою шлюзу ДФС по прямому з'єднанню. Тут ми нічим зарадити не можемо, пораджу вам вимкнути галку прямого доступу до серверу. Налаштуйте поштову скриньку і повинно бути все добре.

Дякую, настроїла поштову скриньку, буду чекати квитанції

okc20065163

Допоможіть будь ласка розібратися,вискакує коли перевірити пошту "помилка imap протоколу 20 a0001 no account closed or need to change password"

Вiталій (адміністратор)

Вам треба перейти на сайт своєї пошти та увійти там у акаунт. Можливо, вам запропонують змінити пароль.

34640953_0828

Добрый день, та же проблема что и у okc20065163, вхожу в акаунт - пароль менять не предлагает. квитанции не приходят начиная с прошлого отчетного периода, заезжал в налоговую, говорят, что прошлый отчет получали. Пожалуйста помогите разобраться, уже устал к ним в гости ездить

Вiталій (адміністратор)

та же проблема что и у okc20065163, вхожу в акаунт - пароль менять не предлагает. квитанции не приходят

У вас просто квитанцій не надходять чи така ж сама помилка "помилка imap протоколу 20 a0001 no account closed or need to change password"?

34640953_0828

У меня a0001 no...

34640953_0828

Доброе утро Виталий, у меня та же ошибка IMAP (20) a0001 no account closed or need to change password. Соответственно квитанции тоже не приходят. Отчет вроде бы отправлен, но не уверен.Подскажите пожалуйста, Что делать?

Доброго дня, змінила настройки в пошті, але квитанції все одно не затягуються в сонату, підкажіть будь ласка що робити???

Вiталій (адміністратор)

та же ошибка IMAP (20) a0001 no account closed or need to change password

Вам треба перейти на сайт вашої поштової скриньки через браузер, та змінити там пароль. Потім змінити пароль і в Сонаті.

але квитанції все одно не затягуються в сонату

Чому не затягуються, яка помилка заважає?

34640953_0828

Что то не понял, так зачем же менять пароль, если квитанции не затягиваются в сонату

34640953_0828

и как их теперь получать?

Вiталій (адміністратор)

Что то не понял, так зачем же менять пароль, если квитанции не затягиваются в сонату

Я просто перевів те, що вам пише ваш поштовий сервер англійською мовою. Чому він вимагає зміну паролю - запитайте у їхньої служби підтримки.

Якщо ви не відновите доступ до своєї поштової скриньки, то очевидно не зможете "затягнути" з неї квитанції до Сонати.

34640953_0828

ясно, спасибо.Но отчет при этом отправляется, и куда потом в сонату новый пароль указывать?

Вiталій (адміністратор)

Но отчет при этом отправляется

У деяких випадках немає можливості, чи дійсно звіт був відправлений, оскільки протокол передачі не передбачає відповідного інформування.

куда потом в сонату новый пароль указывать?

У налаштуваннях поштового акаунту, звісно. Там, де ви його першого разу вносили - http://sonata.biz.ua/help/profil_poshtovi_nalashtuvannja.html

andriana.matviychuk

Допоможіть, що це значить(((((Помилка - звіт сформовано з порушенням вимог нормативно правових актів, якими регулюються питання звітності по єдиному внеску! Звітність необхідно подати за формами не нижче версії "I".

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua