Проблеми з сокетом при роботі з поштою

Вiталій (адміністратор)

Іноді під час відправлення звітів або прийняття квитанцій можуть виникати такі помилки:


"Сделана попытка выполнить операцию на сокете при отключенной сети."


Це означає, що Соната не має доступу до мережі Інтернет. Цьому може бути кілька причин:

  • на цей момент у вас взагалі немає Інтернету (інші програми при цьому також не працюють - браузер, скайп, пошта тощо);
  • ваш комп'ютер отримує інтернет через проксі-сервер (інший комп'ютер), у якому не налаштовано роботу з вашим поштовим сервісом. Для виправлення цієї помилки треба звернутись до системного адміністратора, що обслуговує проксі-сервер.
  • доступ до інтернету Сонаті блокує стороння програма - антивірус, брандмауер, файрвол. Треба внести Сонату до виключень цієї програми, більш детальна інструкція залежить від блокуючої програми та повинна міститись у її довідці.


"Сделана попытка выполнить операцию над объектом, не являющимся сокетом."


Це дещо специфічна системна помилка, що спричиняється дією сторонніх програм, які використовують системні бібліотеки Windows для роботи у мережі. Частіше проявляється на комп'ютерах з динамічною IP-адресою. Для вирішення проблеми можна спробувати виконати діагностування помилки для мережевого з'єднання:

  1. Відкрити "Центр управления сетями и общим доступом";
  2. Біля мережі з доступом до Інтернет натиснути назву підключення (наприклад "Подключение по локальной сети");
  3. У вікні, що відкриється, натиснути кнопку "Діагностика", дочекатись завершення процесу.

Інший варіант - виконати у консолі команду "netsh winsock reset" та перезавантажити комп'ютер.

Більш докладно щодо цієї ситуації можна прочитати тут (для системних спеціалістів):
http://ru.wikihow.com/...
http://support.microsoft.com/kb/817571/ru

Намагайтесь не користуватись програмами сумнівного походження, які працюють (явно або приховано) з комп'ютерною мережею.


ПС. У будь-якому разі помилка з сокетами при роботі з Сонатою викликана зовнішнім чинником (іншою програмою, антивірусом, вірусами, помилками в операційній системі), тому наша технічна підтримка такі проблеми зазвичай не вирішує.


aleg55555

Повторюсь. Звіти відправляються. А при отриманні квитанцій помилка. 1. Пробував відключати антивір. - без результату. 2. Перевіряв налаштування пошт. - відповідно як в інструкції https://sonata.co.ua/pochtovye_nastrojki.html Порадьте, на що ще звурнути увагу?

Вiталій (адміністратор)

Писав вже: файрволи, брандмауери, системні налаштування... Це зовнішня помилка, і ми не можемо знати, чому вона у вас виникає. Вам потрібен системний спеціаліст.

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua