Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, в чому причина не прийняття декларації. Ключі отримувала в податковій. В списку сертифікатів є обидва ключі з терміном дії до 2016 року. (Ключ знаходиться на зовнішньому диску та на самому комп"ютері). Декларацію намагалась відправити декілька разів, використовуючи ключі з зовнішнього носія та з самого комп"ютера. Ніяких помилок під час відправки декларації не видає. Але квитанція №1 приходить зі статусом "Не прийнятий" і поясненням: Невірний підпис - сертифікат відсутній в базі сертифікатів.
Дякую!
Вам потрібно укласти Договір про визнання електронних документів з Вашим відділенням податкової. Дочекайтеся другу позитивну квитанцію, і лише після цього можете відправляти звіти. Детальну інформацію про Договір Ви знайдете в інструкції - http://sonata.biz.ua/help/pochatkovi_mindohodiv.html
Дякую за відповідь. У інструкції вказано: Для Міндоходів заповнюється та відсилається Договір про визнання електронних документів. Чи можливо створити та відправити цей договір в електронному вигляді з "Сонати"? Я користуюсь безкоштовною версією і не змогла знайти, яким чином можна відправити такий договір. Минулого року такий договір я підписувала (але тоді користувалась старими ключами).
В інструкції вказано чаркод - J1391002 або F1391002. Оберіть відповідний звіт у списку бланків Сонати, збережіть, підпишіть та відправте. Цей документ доступний для створення у безкоштовній версії програми.
Для нових ключів потрібен новий договір.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua