Добрий день. Виникла проблема "Невірна послідовність накладання підписів". Як зробити, щоб при підписанні податкової накладної перший підпис - співробітник (не директор), другий - печатка. На сьогодні підписую перший - печатка , другий - співробітник і ПН не приймаються
Вітаю.
Соната завжди ставить печатку останнім підписом, якщо вона є.
Якщо ви орієнтуєтеся на описану послідовність підписів у квитанції від ДПС, то майте на увазі, що вона некоректна. Квитанція відображає послідовність перевірки, а не накладання підписів на документ. Тобто у квитанції зазначено підписи у зворотному порядку, ніж воно є насправді. Це фундаментальна помилка, яку, на жаль, багато років ніхто там не виправляє.
Стосовно вашого випадку, причин помилки "Невірна послідовність накладання підписів", насправді, може бути багато. Наприклад, не вдалося перевірити один з накладених підписів, підпис має непідходящий тип або виник тимчасовий збій у криптосистемі шлюзу.
Оскільки ви підписуєте працівником, то перш за все треба переконатися, що цей самий електронний ключ цього працівника було зареєстровано у ДПС для підписання податкових накладних. Це робиться за допомогою Повідомлення J/F1391104.
Спочатку встановіть підпис до профілю на місце "підпис працівника (для податкових накладних)". Потім створіть Повідомлення, таблиця має вже бути заповнена даними цього підпису. Переконайтесь, що в таблиці стоїть тип підпису "Підпис податкових накладних". Після отримання успішної квитанції на це Повідомлення, можна створити копію неприйнятої ПН, підписати та відправити знову.
Так треба робити при кожній зміні ключа або сертифікату працівника, навіть якщо людина залишається та сама.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua