Добрий день Підкажіть будь ласка . Після останнього оновлення програма зависає при запуску: "Оновлення до версії 242
Додаткова обробка звітів - FRTA
Звіти"
і на цій стадії далі нічого не відбувається. Що можна зробити?
Якщо профіль великий то інколи, чекати доводиться декілька годин
А якщо оновлення вже йде другий день, то таке можливо?
"А якщо оновлення вже йде другий день, то таке можливо?"
Зверніться до підтримки - вони відкатують до версії 1,8,2, потім знову пробують оновити. Якщо повезе - пройде. Мені не повезло - база виявилася битою, і прийшлось відновлятись з резервної копії. Щось хлопці намудрили з цим оновленням, оновлення яке калічить базу.
Щось хлопці намудрили з цим оновленням, оновлення яке калічить базу.
На щастя, тут ви помиляєтеся, оновлення нікого не калічить)
Дане оновлення перебирає велику частину бази профілю, щоб додати підтримку нового функціоналу. У тому числі, старі документи, до яких давно не дивилися. Якщо для цих документів у базі була помилка даних - вона при цьому як раз і вилізе.
Тож оновлення не спричиняє помилок бази профілю - воно їх виявляє, якщо вони десь там є.
У такому випадку відновлення з резервної копії - не єдиний варіант. Якщо у профілі є дані, яких немає у резервній, та не хочете їх втратити - можна звернутися до нашої підтримки за телефоном представника та надати базу для відновлення.
А якщо оновлення вже йде другий день, то таке можливо?
Ні, це помилкова ситуація, яка може трапитися з великими профілями. Щойно вийшло оновлення 1.8.4.1, яке має усунути цю проблему. Можете завантажити його з нашого сайту, встановити у себе та дочекатися закінчення процесу оновлення профілю. Це може зайняти час, але індикатор прогресу покаже вам, що воно не зависла і не застрягло.
"Якщо воно виглядає, як качка, плаває, як качка, і кахкає, як качка, то це, імовірно, і є качка." Якщо на версії 1,8,2 все працювало, а після некоректного оновлення до 1,8,3 база виявилася битою - то напевно виною тут не магнітна буря на сонці. І саме Ваш представник підтримки сказав , що відновлення з резервної копії - єдиний варіант. Благо, в мене там було маленьке підприємство, і втрати склали лише пару зданих декларацій. І тому я не бачив сенсу робити з цього проблему. Але так как я не один мав проблему з цим оновленням, то справа все ж таки в оновленні.
"Якщо воно виглядає, як качка, плаває, як качка, і кахкає, як качка, то це, імовірно, і є качка."
Імовірно - це не завжди. Сенсу сперечатися тут немає, адже ви не володієте технічною інформацією щодо цієї ситуації, а тільки робите припущення.
І саме Ваш представник підтримки сказав , що відновлення з резервної копії - єдиний варіант.
Можливо, хтось із представників не розібрався у ситуації. Проводимо інформаційні заходи, щоб таких ситуацій не було у майбутньому.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua