Не приходять акцизні накладні

sandra1966 (автор теми)

Не приходять акцизні накладні. Створюю запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру акцизних накладних, в реєстрі реєстрація першого примірника є і все. А другий не приходить. Що робити?

Вiталій (адміністратор)

Якщо ви - отримувач товару, то другий примірник маєте реєструвати саме ви, тобто у реєстрі він сам не з'явиться. І запитом його отримати до реєстрації неможливо.
Процедура виглядає так:

  • постачальник створює перший та другий примірники та підписує їх
  • перший примірник він відправляє на реєстрацію
  • другий примірник постачальник відправляє отримувачу (краще з використанням серверу обміну ДПС)
  • отримувач товару отримує другий примірник від серверу обміну, підписує його та відправляє на реєстрацію.

Можливі причини того, що другий примірник до вас не надійшов:

  • постачальник вам його не відправив з якихось причин
  • постачальник відправив, але не через сервер ДПС, а за допомогою електронної пошти або якихось локальних комерційних систем документообігу

Останній варіант часто трапляється у постачальників, що користуються Медком - коли вони через невідповідні налаштування своєї програми відправляють накладні на внутрішній сервер Медка замість серверу ДПС.

sandra1966 (автор теми)
02.10.2024, 13:46 (Відредаговано: 02.10.2024, 13:55)

Дякую за відповідь. Постачальник звернувся в свою тех. підтримку МЕДКУ , все перевірено і все відправляється на сервер ДПС. У постачальника є відповідь,що акцизна доставлена контрагенту /мені/. А її немає. Постачальник мені відправляв ще декілька разів цю акцизну накладну, але вона не приходить. Я зверталася до тех. підтримки Сонати. Спеціаліст підключався до моєї програми, все перевірив, сказав , що в мене все нормально працює. Я дзвонила у МЕДОК, вони не дуже хочуть розмовляти, але сказали , що це в мене щось з налаштуванням. Коло замкнулося. Всі наступні акцизні накладні від постачальника мені приходять. Як мені отримати свою акцизну накладну?

Вiталій (адміністратор)

Надішліть, будь ласка, нам на support@sonata.biz.ua ваш код ЄДРПОУ та контактний номер телефону (з коротким описом проблеми). Спробуємо розібратися, що тут не так.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua