Добрий день. На сайті Державної податкової служби України є повідомлення. Джерело: https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/novini/790668.html Чи враховані ці зміни при обміні між контрагентами (продавцем та покупцем) розрахунками коригування з використанням електронного сервісу ДПС для обміну РК(-) між контрагентами – Single Window of Electronic Documents (SWinED) ? Дякую.
Основне з повідомленя від ДПС нас цікавить : Функціонал системи SWinED передбачає підтвердження отримання електронного документа (РК(-)) отримувачем, тобто фіксує дату отримання РК(-) отримувачем (покупцем) товарів/послуг від їх постачальника.
Добрий день. На сайті Державної податкової служби України є повідомлення. Джерело: https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/novini/790668.html Чи враховані ці зміни при обміні між контрагентами
Доброго дня. Там не зазначено жодних змін, сервер обміну працює так вже років 7, і з самого початку підтримується у Сонаті.
Основне з повідомленя від ДПС нас цікавить : Функціонал системи SWinED передбачає підтвердження отримання електронного документа (РК(-)) отримувачем, тобто фіксує дату отримання РК(-) отримувачем (покупцем) товарів/послуг від їх постачальника.
Так воно і працює. Ви отримуєте квитанцію-підтвердження, коли контрагент отримає цей РК.
Добрий день.
Ситуація:
ЄДРПОУ (головного підприємства) , а ми філія. Тому в профілі вказуємо:
Назва підприємства (головного)
Код підприємства (головного)
Номер філії (номер - у нас 02)
Назва філії (Філія .....)
І в нас періодично виникають ситуації:
1) ПЗ Соната не може забрати РК (-) з файлообмінника. Хоча контрагент відправляє і каже, що все зробив правильно. Контрагент користується теж ПЗ Сонатою.
2) Контрагент каже, що отримав квітанцію, що ми отримали РК, але філія(ми) цей документ не отримували . Як потім вияснилось, головне підприємство отримало.
Питання:
Щоб з файлообмінника забрати контрагенту треба правильно вказати номер філії і ЄДРПОУ, а нам треба , щоб теж був правильно номер філії і ЄДРПОУ (головного підприємства)?
В ПЗ Соната де контрагент повинен проставити номер філії наш?
І взагалі, які основні дані повинні бути правильно занесені, щоб у нас обмін документами через файлообмінник відбувся?
Дякую.
Доброго дня.
Для коректної роботи цей кейс має бути таким.
Відправник повинен обрати варіант "Відправити - Відправити на філію контрагента". При цьому, на бланку цієї накладної/РК має бути вказано коректний номер філії-отримувача і, звісно, ваш ЄДРПОУ. З боку відправника усе.
З боку отримувача, у профілі треба поставити відмітку "Філія" і в полі "Номер філії" вказати той самий номер. Ну і, обов'язково, код ЄДРПОУ має відповідати ЄДРПОУ отримувача в РК. Потім можна здійснити прийняття повідомлень звичайним способом і все має пройти коректно.
Тільки ці параметри мають значення для обміну з філіями. Якщо контрагент він помилився, і обрав "Відправити контрагенту" замість "Відправити на філію контрагента", тоді документ отримає ваше головне підприємство. Скоріше за все, так і було у вашому випадку.
Контрагент каже, що отримав квітанцію, що ми отримали РК, але філія(ми) цей документ не отримували . Як потім вияснилось, головне підприємство отримало.
Наскільки я пам'ятаю, у квитанції про отримання РК не зазначається, хто саме отримав - філія чи головне підприємство. Це недогляд ДПС.
Щоб з файлообмінника забрати контрагенту треба правильно вказати номер філії і ЄДРПОУ, а нам треба , щоб теж був правильно номер філії і ЄДРПОУ (головного підприємства)?
ЄДРПОУ, звісно, теж має бути всюди вказаний правильно (у самому РК та у профілі отримувача). Без цього навіть ваше головне підприємство той РК не отримає.
Дякую за відповідь.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua