Створив новий звіт, відправив до контролюючого органу, прийшли квитанції Але новий звіт відсутній в закладці "Звіти"
Можливо ви його не зручно відфільтрували чи відсортували тому його не видно, ще можливо допоможе функція меню - сервіс - відновити заголовки
появився звіт після "Відновлення заголовків" без квитанцій і повідомлень до нього
Залежить від того, що це за звіт. Деякі документи розташовані в інших розділах (запити, повідомлення, РРО і т.д.). Також, спробуйте закрити та відкрити сторінку зі списком документів. Ще, можливо, документи приховує налаштований фільтр.
У мене таке постійно буває з квартальним розрахунком по ЄСВ (F0500109): після запуску Сонати вказаний звіт нормально створюється і потрапляє в розділ звіти. Однак, якщо після цього вибрати інший профіль організації (іншу фірму) і створити звіт по ЄСВ, то Соната при збереженні кожного додатка цього звіту підвисає на секунд 15-20, а після збереження даний звіт "губиться", тобто його не видно в розділі "Звіти". Допомагає відновлення заголовків. Якщо ж після запуску Сонати і після успішного збереження розрахунку по ЄСВ Сонату перезапустити, то тоді після зміни профілю організації даний звіт нормально зберігається. Тобто висновок такий: якщо в Сонаті багато профілів організацій, то після створення і збереження розрахунку по ЄСВ (F0500109) потрібно перезапускати Сонату, і тільки після цього переходити на створення даного розрахунку по іншій фірмі. Інакше будуть "тормоза" і звіт "пропаде з поля зору". При збереженні інших звітів, зокрема декларації по ПДВ чи по єдиному податку, ця проблема не виникає.
Забув додати. При зміні профілю часто виникає помилка "Access violation at address 5003A445 in module 'rtl150.bpl'. Read of address FDE9D404". Щоб це значило?
Тобто висновок такий: якщо в Сонаті багато профілів організацій, то після створення і збереження розрахунку по ЄСВ (F0500109) потрібно перезапускати Сонату, і тільки після цього переходити на створення даного розрахунку по іншій фірмі.
Ні, така проблема свідчить тільки про пошкоджену базу даних того профілю, на якому спостерігаються подібні речі. Його можна відправити нашій тех. підтримці для відновлення - https://sonata.biz.ua/help/support. Після цього жодних "тормозів" та "пропадань" не буде.
Забув додати. При зміні профілю часто виникає помилка "Access violation at address 5003A445 in module 'rtl150.bpl'. Read of address FDE9D404". Щоб це значило?
Таке іноді буває на деяких операційних системах. Пов'язане зі сторонніми компонентами програми і не впливає на працездатність. Ми шукаємо шляхи обходу цієї неприємності наразі.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua