Помилка

shakmira64 (автор теми)

Видає таку помилку в даті створення звіту з екологічного податку, робила інші, такого не було, при чому в головному документі все добре, а в додатку отаке, що робити? HFILL Помилка: Согласно модели содержимого родительского элемента "DECLARBODY", элемент "HFILL" является непредвиденным. Требуется: R004G5, T1RXXXXG2S. (02012024 [line: 30, pos: 12])

Чайка Сергій (адміністратор)

Поправимо, можно проігнорувати

shakmira64 (автор теми)

Проігнорувати, тобто відправити звіт не дивлячись на цю помилку? Дякую!

Вiталій (адміністратор)

Саме у цій ситуації краще зробити інакше.
Помилка каже, що має бути заповнено рядок 4, а таблиця під ним повинна мати принаймні один рядок. Можливо, вам треба заповнити ту таблицю.

Добрий день. Така сама проблема. Проігнорувати не виходить, звіт не приймається.. Як виправити цю проблему???

Саме у цій ситуації краще зробити інакше.
Помилка каже, що має бути заповнено рядок 4, а таблиця під ним повинна мати принаймні один рядок. Можливо, вам треба заповнити ту таблицю.

Віталій М (адміністратор)

Помилку вказує саме в даті, тільки не зрозуміло як виправити цю помилку.. Раніше такого не було, це вперше..

Вiталій (адміністратор)

Помилку вказує саме в даті

Юрец

Я знаю, така специфіка перевірки XML-документу. Проблема, між тим, не у даті, а там, де я зазначив вище.
Цей додаток не подається порожнім. Або ви додаєте рядки у таблиці і заповнюєте їх, або не подаєте додаток. Принаймні, так випливає з XML-контролів, які розробила Податкова служба.

В минулому 3 кварталі 2023 року такої помилки не викидало, навіть при поданні пустих додатків. Тобто, як правильно, якщо відсутні дані, звіт із додатками пусті, звіт потрібно ж все рівно подавати, хоть і пустий...? Так було раніше, чи щось змінилося?

Вiталій (адміністратор)

В минулому 3 кварталі 2023 року такої помилки не викидало, навіть при поданні пустих додатків.

Юрец

Форма цього звіту змінилася у цьому році, тому він може працювати не так, як працював раніше.

Тобто, як правильно, якщо відсутні дані, звіт із додатками пусті, звіт потрібно ж все рівно подавати, хоть і пустий...? Так було раніше, чи щось змінилося?

Юрец

Якщо ви маєте на увазі, як правильно з нормативного боку - то це вам краще уточнити у податковій.
Ми можемо сказати, що з технічного боку цей додаток зараз неможливо подати без доданих рядків у таблиці. І таке обмеження застосоване не у нас, а на приймальному шлюзі ДПС. Саме тому ви отримуєте відповідну помилку не тільки у Сонаті, але і в квитанції.
Ще раз наголошу, що необхідність наявності рядків у таблиці закладена у формат цього додатку Податкової службою. Соната тільки реалізує відповідну перевірку.

Юрец
08.01.2024, 11:09 (Відредаговано: 08.01.2024, 11:10)

Документ не відповідає всім вимогам електронного документа, оскільки виявлено недостовірність значення обов’язкового реквізиту щодо коду за КАТОТТГ (не відповідає третьому або додатковому рівню кодів Кодифікатора адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад). Перевірено на підставі п. 48.4 ст. 48, п. 49.3, п. 49.8 ст. 49 Податкового кодексу України з урахуванням положень постанови Верховної Ради України від 17.07.2020 № 807-IX). В минулому кварталі приймався аналогічний звіт, що зараз змінилося, коди вроді не змінювалися

Що тут не так??? Всі коди вірні. Окремо є код територіальної громади, а окремо - адміністративно-територіальної одиниці . Коди уточнені, всі вірно. Як виправити помилку, Звіт не приймається.

Вiталій (адміністратор)

Документ не відповідає всім вимогам електронного документа, оскільки виявлено недостовірність значення обов’язкового реквізиту щодо коду за КАТОТТГ (не відповідає третьому або додатковому рівню кодів Кодифікатора адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад). Перевірено на підставі п. 48.4 ст. 48, п. 49.3, п. 49.8 ст. 49 Податкового кодексу України з урахуванням положень постанови Верховної Ради України від 17.07.2020 № 807-IX). В минулому кварталі приймався аналогічний звіт, що зараз змінилося, коди вроді не змінювалися

Що тут не так??? Всі коди вірні. Окремо є код територіальної громади, а окремо - адміністративно-територіальної одиниці . Коди уточнені, всі вірно. Як виправити помилку, Звіт не приймається.

Юрец

Це питання теж до податкової, бо з нашого боку все реалізовано коректно.
Якщо ви вказуєте у звіті код КАТОТТГ третього рівня, а помилка у квитанції каже, що він третьому рівню не відповідає - то це може означати тільки якусь помилку перевірки звіту на приймальному шлюзі ДПС. Спробуйте зателефонувати на гарячу лінію ДПС з цього приводу - https://tax.gov.ua/diyalnist-/elektronnyi-servisi/kontakt-tsentr/
Суб'єктивно, практика показує, що подавати нову податкову звітність у перші два тижні нового року не варто. Краще зачекати, поки вони все налагодять і приведуть до ладу.

Добрий день. Отримав квитанцію про неприйняття звіту 1-м, 2-м. Фінансова звітність малого підприємства. Я так розумію, буде оновлення бланку звіту? ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. При необхідності виправте документ та надішліть його знову. Документ не може бути прийнятий - закінчення дії форми - грудень 2023 р..

Чайка Сергій (адміністратор)

Так в наступному оновленні будуть нові форми

Вiталій (адміністратор)

Нові версії фін. звітності вийдуть у Сонаті за день-два.

Доброго дня. Підприємство 05391809 ВУЖКГ. Не працює формування декларації ПДВ за березень. За інші місяці працює, а за березень "зависає" програма. Режим "відновлення заголовків " теж зависає і не йде до кінця. Хто може мені в цьомо допомогти? Дякую , 0978334047 Зинаіда

Вiталій (адміністратор)

"Формування декларації" - мається на увазі створення чи консолідація даними з податкових накладних?
У першому випадку зависань не має бути, адже для усіх періодів воно відбувається однаково.
Консолідація за якийсь період теоретично може призвести до технічних негараздів, якщо, наприклад, дані відповідних накладних у базі профілю пошкоджені (через проблеми обладнання, раптове вимкнення комп'ютера колись раніше і т.д.). У такому випадку базу профілю варто передати нашій тех. підтримці для відновлення.
Якщо справа термінова (гадаю, так і є), то зверніться завтра до наших спеціалістів за одним з номерів - https://www.sonata.biz.ua/help/support, опишіть ситуацію та попросіть відновити базу даних.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua