Проблеми з поданням статистичної звітності

Вiталій (адміністратор)
07.07.2023, 10:38 (Відредаговано: 14.07.2023, 19:52)

Шановні користувачі!

На даний момент шлюз приймання звітності Держстату, схоже, не працює. Так само недоступний їхній сайт https://ukrstat.gov.ua.
Це може бути пов'язане з нещодавньою хакерською атакою, про яку писала служба Держспецзв'язку - https://cip.gov.ua/ua/news/kiberataka-na-derzhstat-ukrayini-vorog-ukotre-prozvituvav-pro-peremogu-yakoyi-ne-bulo.
Строки відновлення сервісів поки невідомі, але ви можете спробувати подати звітність у понеділок, якщо сайт та шлюз Держстату до того часу відновить свою роботу. Потрібно буде зробити "Повторне відправлення" для усіх статистичних звітів, на які не було отримано останню квитанцію.


ПС. Сайт Держстату запрацював, але звітність все ще не приймається.

Авангард

Понеділок, 10 липня 2023 року. Ні сайт, ні шлюз статистики поки не працюють

Вiталій (адміністратор)

Так, не працюють ще.
Додаткової інформації щодо цього від держ. установ наразі не надходило.

Добрий день!Сьогодні зі статистики на різні звіти приходить квитанція №2 "ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. При необхідності виправте документ та надішліть його знову. Помилка розшифрування блоку даних - Код: 6 Не збігається пара сертифікат - секретний ключ (зашифровано не на відповідного одержувача?)."

Вiталій (адміністратор)

Схоже, що системи Держстату ще не відновилися до кінця.
На їхньому сайті все ще висить оголошення про технічні роботи та те, що "про відновлення сервісів буде повідомлено додатково".
Чекаємо.

natali.sh4
24.07.2023, 15:29 (Відредаговано: 24.07.2023, 15:33)

Доброго дня. Тут форум прочитала, що звіти в статистику вже приймаються. Спробувала. Відповідь - "відсутній доступ до шлюзу установи". То шлюз ще не працює чи я щось не так роблю?

Вiталій (адміністратор)

Ну, на даний момент (10 вечора 24 липня) звіти у Держстат відправляються і квитанції приходять.
Спробуйте завтра, якщо помилка залишається, то можливо у вас локальна проблема з доступом до шлюзу. У такому разі зателефонуйте у робочий час до нашої тех. підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
До вас підключаться та допоможуть вирішити проблему.

Добрий день. На 07.08.23 звітність не подаєтся. При подачі через ел. пошту така помилка:

The mail system

elzvit@ukrstat.gov.ua: host

ukrstat-gov-ua.mail.protection.outlook.com[52.101.68.16] said: 550 5.4.1
Recipient address rejected: Access denied.
[DB5PEPF00014B8C.eurprd02.prod.outlook.com 2023-08-07T10:53:29.907Z
08DB9422F5A05A08] (in reply to RCPT TO command)

Добрий день. чи вирішилась проблема із подачею звітності до Держастату, бо поки що виникає помилка про неможливість відпрвки за прямим з'єднанням? Чи це як Ви писали вище уже локальна проблема кожного користувача?Дякую

capitoshechka

Добрий день. чи вирішилась проблема із подачею звітності до Держастату, бо поки що виникає помилка про неможливість відпрвки за прямим з'єднанням? Чи це як Ви писали вище уже локальна проблема кожного користувача?Дякую

slins_p

Порадую Вас. Це проблема не лише користувачів програми СОНАТА. У користувачів МЕДок, наприклад, проблеми аналогічні. Але ці проблеми стосуються не всіх користувачів, а лише тих, хто користується застарілими версіями Windowc (7, наприклад). Статистика в себе на шлюзі вимкнула підтримку перших версій протоколів TLS, які використовуються застарілими операційними системами, такими як, наприклад: Windows 7 SP1 Windows Server 2008 R2 Отже, якщо людина використовує в своїй роботі таку ОС, то в неї дуже великі шанси потрапити в таку ситуацію. Тобто статистика сама ж і перекрила кисень. Але при цьому вона вимагає щоб звіти здавалися. Іще і приймання через електронку вимкнули. Це щоб не розслаблялися. Як варіант, можна спробувати оновити систему (встановити оновлення KB3140245).

Доброго дня! Читаю на сайті держстату, що звіти вже приймають в штатному режимі. Але в мене при відпраленні звіту на пошту приходить що: Повідомлення заблоковано Ваш лист адресату elzvit@ukrstat.gov.ua було заблоковано. Нижче наведено докладну технічну інформацію. Відповідь віддаленого сервера:

550 5.4.1 Recipient address rejected: Access denied. [AM4PEPF00027A6B.eurprd04.prod.outlook.com 2023-08-24T05:35:59.625Z 08DB9F0EA3948D83]

Підкажіть будь-ласка, чому я не можу відправити звіт?

Добрий день. Повідомлення від Статистики: "Шановні респонденти! Увага! Для коректної роботи програмного забезпечення для відправлення електронної звітності за допомогою поштового з’єднання на стороні респондента необхідно вжити заходів щодо налаштування відправлення електронної звітності на нову адресу ПШ СЕЗ ОДС: elzvit@mail.sez.ukrstat.gov.ua" Я так розумію, що розробникам потрібно підкорегувати поштову адресу Держстату

В оновленні Медок 11.02.117 від 01.09.2023 р. вже змінили електронну адресу статистики на нову elzvit@mail.sez.ukrstat.gov.ua

Чайка Сергій (адміністратор)

В останньому оновлені Сонати вже нова електронка статистики

Таня ПФ

Не приходять ні повідомлення, ні квитанції зі статистики. Відчуття, що зі статистикою взагалі немає зв'язку.

Чайка Сергій (адміністратор)

Це через те що у вас старий віндоуз, спробуйте відправляти через Gmail

Допоможіть будь ласка. Останнй день здачі Балансу. Статус "Доставлено до шлюзу і все. Квитанція №2 не приходить цілий день. А ще, після поновлення, викидає помилку: Access violation at address 00000000. Read of address 00000000 Що не так?

Чайка Сергій (адміністратор)

Якщо квитанції немає 1 день, то це нічого не означає, якщо немає більше ніж 3 доби то можно нажати, на такому закритому звіті, правой мишкой - відправити повторно. Якщо щось термінове - то краще звернутись в техпідтримку

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua