Документ не може бути прийнятий

feschenko1 (автор теми)

Документ не може бути прийнятий - закінчення дії форми - вересень 2022 р. (3). При відправці до ДПІ j01035007

feschenko1 (автор теми)

Що це означае?

feschenko1 (автор теми)

Виявлені помилки:

Документ не може бути прийнятий - закінчення дії форми - вересень 2022 р. (3).

(інформація про відправника) Відправник: Відправник: Автоматизована система "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України, версія 2.3.8.68 юридична особа Приватне Підприемство,при здачі деклараціЇ платника єдиного податку третьоЇ групи j0103507,при використанні j0103508 чрез СОНАТУ у графі податковий(звітний)період за перший квартал галочка не встановюється,при імпорті з іншоЇ програми податкова вказує цю помилку

Вiталій (адміністратор)

Версія 7 цього звіту втратила чинність у вересні 2022 року. Зараз актуальний бланк має чаркод J0103508.
Вам треба або оновити програму, в якій створюєте цей звіт, або створювати його в Сонаті (останньої версії).

при здачі деклараціЇ платника єдиного податку третьоЇ групи j0103507,при використанні j0103508 чрез СОНАТУ у графі податковий(звітний)період за перший квартал галочка не встановюється,при імпорті з іншоЇ програми податкова вказує цю помилку

feschenko1 (автор теми)

Не зовсім зрозумів, що ви маєте на увазі, але період звіту в Сонаті не міняється на бланку. Він обирається при створенні звіту або в його властивостях. Галка на бланку після цього зміниться автоматично.

feschenko1 (автор теми)
14.04.2023, 10:14 (Відредаговано: 14.04.2023, 10:22)

Остання версія Сонати встановлена але в бланку J0103508 не встановлюється галочка "Податковий (звітний) період" за перший квартал,піврічча,рік можна відмітити тільки місяць 1.Тип ПодатковоЇ деклараціЇ 2.Податковий (звітній) період.В цьому розділі нічого не відмічається окрім місяця.При створенні звіту не можливо встановити перший квартал

Вiталій (адміністратор)

Я ж вам написав, "період звіту в Сонаті не міняється на бланку. Він обирається при створенні звіту або в його властивостях. Галка на бланку після цього зміниться автоматично." Зайдіть у властивості звіту та оберіть там той період, який вам потрібен.

Або зателефонуйте у робочий час до нашої тех. підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support До вас підключаться та допоможуть налаштувати звіт.

Катя
21.04.2023, 11:41 (Відредаговано: 21.04.2023, 11:42)

Доброго дня. Подаю звіт 1ДФ, квитанція №1 прийшла, квитанцію №2 - ще досі не отримала. Попробувала здати 2-ий раз: прийшла квитанція №2 (не прийнятий), помилка: Після успішного подання Розрахунку з типом «Звітний» подання Розрахунку з типом «Звітний» або "Звітний" та «Довідковий» заборонено. В податкову додзвонитися не можу. Підкажіть, будь ласка, що робити... Дякую.

Вiталій (адміністратор)

Попробувала здати 2-ий раз: прийшла квитанція №2 (не прийнятий), помилка: Після успішного подання Розрахунку з типом «Звітний» подання Розрахунку з типом «Звітний» або "Звітний" та «Довідковий» заборонено.

Катя

Для повторного подання звіту не можна його копіювати. Станьте на той самий звіт та оберіть у контекстному меню "Відправити повторно".

Все вийшло. Дуже Дякую :)

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua