доброго вечора не створюється резервна копія соната. підкажіть що робити. дякую
Уточніть, чи великий у вас профіль, який ви намагаєтесь резервувати?
Яка саме помилка виникає при створенні копії?
Профіль після компресії 10гиг Помилок багато, можу вислати лог
Exception Date="23.08.2023 17:42:31" Class="EOutOfResources" Message="Out of system resources"
Programm="Соната" Version="1.6.5.5" Revision="557" Module="D:\Program Files (x86)\Sonata\bin\sonata.exe" Thread="main" DataDirectory="C:\Users\......\sonata"
OS="Windows 7 Professional SP1 7601" IE="9.11.9600.19596" Network="LAN RAS online" Proxy="-" Printer=""
Processor="Intel(R) Core(TM) i3-4005U CPU @ 1.70GHz" Display="1920x1080 32 bit" FreeMemory Phisical="1724 Mb" Virtual="1471 Mb"
Stack
Procedure="TCanvas.BrushChanged" Module="vcl150.bpl" Source="" Line="0"
Procedure="TCanvas.BrushChanged" Module="vcl150.bpl" Source="" Line="0"
Procedure="TCanvas.BrushChanged" Module="vcl150.bpl" Source="" Line="0"
Procedure="TBitmap.CopyImage" Module="vcl150.bpl" Source="" Line="0"
Procedure="TBitmap.SetSize" Module="vcl150.bpl" Source="" Line="0"
Procedure="TWinControl.MainWndProc" Module="vcl150.bpl" Source="" Line="0"
Procedure="TDataModule.WriteHeight" Module="rtl150.bpl" Source="" Line="0"
========================================================================================================================
Вітаю. Хтось має відповідь на проблему що описана на пост вище?
Спробуйте повидаляти неприйняті звіти, старі запити і витяги, почистити кошик, потім меню сервіс відновити заголовки, якщо не допоможе, то треба дзвонити в тех підтримку
Допомогло лише перенсення та заміна файла бази на іншому ПК, а потім вже створення бекапу
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua