Вийшла нова версія програми "Соната"
У версії 1.5.7
Додано:
J/F1307801 - Повідомлення про подання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН
J/F1407801 - Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду комісією... рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН
J/F1412406 - Рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в ЄРПН
Виправлено:
После обновления Сонаты при смене профиля предприятия самостоятельно не закрывается окно обновления профиля до новой версии. Приходится делать это вручную.
Перевіряли цей момент не раз - не повторилося. Можливо, у вас пошкоджено базу даних профілю.
Может быть - все 12 профилей повреждены. Системы тоже могут быть повреждены - проявилось на WinXP, проверено (т.е. повторено) на Win7.
Ещё раз опишу ситуацию: Обновил Сонату. Без проблем запустился профиль , который был при выходе из Сонаты (т.е. окно обновления профиля нормально появилось и закрылось после завершения обновления профиля до новой версии). Выбираю из списка следующий профиль, открывается окно обновления профиля, появляется в окне сообщение об успешном обновлении профиля и окно не закрывается. Я закрываю его вручную и так 12 раз :)
Такий варіант ми теж перевіряли. Окрім того, більше ніхто з подібною проблемою не звертався. Зателефонуйте у робочий час до нашої тех. підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
До вас підключаться та проаналізують ситуацію.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua