Що робити, якщо на надісланий документ J0510107 одержано відповідь "Документ не може бути прийнятий - закінчення дії форми - вересень" 2022 р. (3).
Оновити програму та створити новий документ.
Також, можна конвертувати неприйнятий старий звіт у нову версію.
ДД. Пфдкажіть будь ласка, як створити новий документ для подачі деклараціі за рік ФОП 3 на 5%? Перша квитанція показала помилку " закінчення дії форми вересень...". А коли нажимаю Створити новий, то не видає тієї форми що мені потрібна - F0103307. Редагувати форму я не можу.
Не зовсім зрозумів, на яку форму вам приходить "закінчення дії", якщо F0103307 - це і є стара форма звіту.
Нова форма зараз має чаркод F0103308, вона вийшла в останній версії Сонати. Можливо, вам треба оновити програму - https://sonata.biz.ua/download
ПС. Звичайно, програма не дасть вам редагувати форми звітності, бо вони розроблені та затверджені Податковою службою.
Добрий вечір. Звіт F013405 Документ не може бути прийнятий - закінчення дії форми - грудень 2021. Звіт імпортовано з програми FreeZvit
Гадаю, ви маєте на увазі F0103405, бо документу F013405 не існує.
Наразі в Сонаті вже є нова форма F0103406, подавайте її.
Доброго дня! Подаю Податкову декларацiю платника єдиного податку - фоп 2 група (F0103406). У квитанції №2 код помилки 01. В файлі основного документу в розділі LINKED_DOCS відсутні дані про файли- додатки або вони мають некоретну назву (галочки навпроти додатків стоять). Підкажіть, як виправити та що робити?
Зараз у багатьох користувачів така помилка. Схоже на технічні проблеми у ДПС або ПФУ. Спробуйте у понеділок створити копію звіту з додатками та подати їх знову.
Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, впоратися з проблемою: після останнього оновлення Сонати з'явились написи "сертифікати прострочені" і з папки "звіти" зникли всі звіти та квітанції за 2022-23 роки. Спроба оновлення сертифікатів не вдалася - сайт з сертифікатами не відкривається. Дякую за увагу, С.І.Смирнова
Переконайтеся, що у вас коректна дата на комп'ютері.
Або у сертифікатів ваших ключів дійсно закінчився строк дії. Оновлення тут ні до чого, просто усі ключі мають кінцевий термін, який вказано у відповідних сертифікатах. Якщо це так, то треба оформити нові ключі.
Щодо зниклих звітів та квитанцій, тут можуть бути різні причини - від фільтрів до пошкодження бази даних. Вам краще зателефонувати у робочий час до нашої підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support. До вас підключаться та допоможуть вирішити проблему.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua