Обмеження в роботі електронних сервісів ДПС

Вiталій (адміністратор)

Шановні користувачі!


Державна податкова служба України з метою збереження даних платників інформує, що у зв’язку з масованими ракетними ударами по всій території України 10 жовтня 2022 року тимчасово обмежено доступ до електронних сервісів.


Джерело: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/622259.html

shavintoly
11.10.2022, 19:36 (Відредаговано: 12.10.2022, 04:20)

Доброго вечора. Не знаю чи це питання у Вашій компетенції... В зв'язку із надзвичайною ситуацією було обмеження в роботі сервісів ДПС. Питання, як бути із відправленими ПН 09.10.2022 року на реєстрацію? Вони у статусі "Відправлені". Чи побачать їх на сервісі, і чи потрібно відправляти їх повторно на реєстрацію чи ні? Дякую.

Вiталій (адміністратор)

Зробіть по ним Запит до ЄРПН. Якщо у витягу буде вказано дату реєстрації - значить накладна зареєстрована. Якщо ні - треба відправляти на реєстрацію знову.

Добрий день! Відправила податкові накладні написано "відправлений", зробила запит з ЄРПН також "відправлений" постійно перевіряю пошту, а нових повідомлень нема.

Вiталій (адміністратор)

Добрий день! Відправила податкові накладні написано "відправлений", зробила запит з ЄРПН також "відправлений" постійно перевіряю пошту, а нових повідомлень нема.

romed-16

Я ж вам все написав.

По-перше, дивитися треба не на стан накладної у Сонаті, а на витяг з ЄРПН, який надійшов на ваш запит. Чи є там дата реєстрації.
По-друге, якщо немає дати - відправте цю накладну повторно (через контекстне меню списку накладних).

romed-16
12.10.2022, 15:32 (Відредаговано: 12.10.2022, 15:54)

Не надійшли витяги з ЄРПН, а запити написано відправлений і все... за 10, 11 та сьогодні витягів нема

Вiталій (адміністратор)

Значить ЄРПН не працював на момент подання запитів.
Спробуйте повторити (створити копії або відправити повторно) ці запити завтра.

izovitnina

Доброго дня! Видає такий отвіт Помилка при роботі з сервером обміну ДПС: Для документа XML должен существовать документ более высокого уровня.

Line: 0

Відсутній доступ до сервера обміну ДПС Що з цим робити? Це вже з 11.10

Вiталій (адміністратор)

Сервер обміну ДПС призначений тільки для обміну РК між контрагентами, він не стосується звітності, ЄРПН та іншого, і ця помилка ніяк на них не впливає. Можливо, на той момент він не працював через якісь технічні проблеми.
ПС. Якщо ви не маєте справу з ПДВ, то можете вимкнути перевірку цього серверу взагалі - у поштових налаштуваннях профілю галка "Отримувати розрахунки коригування з серверу ДПС".

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua