Добрий день! При перевірки пошти в Сонаті видає таке: "Відбулися помилки під час отримання повідомлень. Помилка при отриманні пошти: Программа на вашем хост-компьютере разорвала установленное подключение." Встановлен антивірус Avast, до якогось моменту все було добре, а зараз пошта перевіряється тільки при відключенні антивірусу. Як настроїти, щоб все було гаразд?
І ще така помилку при відправленні запиту по ПДВ, але думаю, що це буде і зі звітом: "Не вдалося відправити документ по прямому з'єднанню через помилку: Дескриптор имеет неправильное состояние для запрошенного действия - URL:http://soap.tax.gov.ua/WebSrvGate/gate.asmx - SOAPAction:http://govgate/Send Бажаєте відправити документи, що залишилися, електронною поштою "..............................."?"
Щодо пошти, то Аваст тепер блокує її роботу для сторонніх програм. Треба вимкнути у нього перевірку SMTP, IMAP, POP3 - https://sonata.biz.ua/topic/2869#end
Сервер прямого з'єднання ДПС наразі працює, отже проблема з відправленням у вас локальна. Можливо, також Аваст блокує з'єднання. Спробуйте тимчасово вимкнути його для перевірки. Якщо підтвердиться, то можна внести до його виключень усі адреси, потрібні для роботи програми - https://sonata.biz.ua/topic/2529
Дякую Вам!!!
Добрий день! видає помилку : the function requested is not supported. в налаштуваннях нічого не міняла. що робити? дякую!
Скоріше за все, ця помилка спровокована операційною системою, або свідчить про проблеми з інтернет-мережею.
Після якої саме вашої дії вона виникає?
вона виникає після отримання квитанції, або якщо нічого з пошти немає, то відразу
Гадаю, це проблема із доступом до серверу обміну ДПС або якогось шлюзу за прямим з'єднанням.
Спробуйте завтра, якщо проблема залишається, то зателефонуйте у робочий час до нашої тех. підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
До вас підключаться та допоможуть вирішити проблему.
Вже два дні аналогічна проблема при спробі отримати квитанції мометально отримую повідомлення:"Відбулися помилки під час отримання повідомлень. Помилка при отриманні пошти: The function requested is not supported"
Трохи розібралися.
Ця помилка виникає у користувачів поштових скриньок Meta.ua, і пов'язана вона, можливо, із застарілими SSL-сертифікатами сервісу Meta.
Ми радимо користувачам змінити пошту на більш сучасну Gmail або Ukr.net.
Підкажіть, будьте ласкаві, як впливає дана помилка на прийом квитанцій-повідомлень: вони не отримуватимуться Сонатою чи просто буде видаватися ця помилка? Змінити пошту на іншу не є прийнятним варіантом наразі.
Ця помилка не дає вам працювати з поштою взагалі. Тобто, нічого не буде відправлятися і прийматися.
Змінити пошту на іншу не є прийнятним варіантом наразі.
Чому? Немає значення, з якої скриньки ви відправляєте звітність, якщо у самому звіті вказано "офіційний" е-мейл підприємства. А створити нову безкоштовну скриньку Gmail або Ukr.net - це справа п'яти хвилин.
Ще, ви можете взагалі не використовувати скриньку в Сонаті, налаштувавши у профілі пряме з'єднання:
Дякую за відповідь. В мене було налаштоване пряме з'єднання, але ще стояла мітка "перевіряти поштову скриньку". І звіти відправлялись , і квитанції приходили - дошкуляли оті повідомлення про помилку. Прибрала мітку про перевірку поштової скриньки - помилку вже не видає. Проте є питання щодо пошти: вона є і офіційною, і поштовим аккаунтом у Сонаті. Змінити пошту - означає змінити поштовий аккаунт в Сонаті, а офіційну залишити Meta.ua? Раніше ж не приймали нічого, якщо ел.пошта була не офіційною (тобто не внесена до відомостей в ЄДРПОУ), а податківці нібито бачать, з якої пошти надходить звітність. Вже ця вимога скасована?
Раніше ж не приймали нічого, якщо ел.пошта була не офіційною (тобто не внесена до відомостей в ЄДРПОУ), а податківці нібито бачать, з якої пошти надходить звітність. Вже ця вимога скасована?
Наразі важко сказати, бо ДПС не надає таку інформацію. Гадаю, для вас найкращим варіантом буде вимкнути галку перевірки пошти, як ви і зробили. Пряме з'єднання рекомендується для основного використання, а поштовий акаунт - резервний варіант, якщо пряме на вашому комп'ютері з якихось причин не працює.
Щиро дякую за роз'яснення.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua