Акцизні накладні

tyumkova (автор теми)

Формую запит по АН, ставлю відмітку отримати докмуент з квітанцією, отримати другий примірник, відправляю. Отримую витяг, в ньому є інфа про примірник 1, але немає другого примірника, не затягує. В медку чомусь є ці другі примірники, а в сонаті як їх отримати не розумію. Шо треба зробити аби отримати ці примірники?

Вiталій (адміністратор)

Ви все правильно робите.
Або виникає якась помилка при прийнятті, або податкова вам примірник не надсилає.
Наявність помилок можна перевірити, натиснувши "Детально" у вікні прийнятті пошти.
Якщо помилок немає, значить є проблеми на шлюзі ДПС, який не надсилає вам файли. Таке буває час від часу, вирішити можна тільки відправивши копію запиту пізніше (наступного дня).

tyumkova (автор теми)

Не ребята, не працює акциз. Запити ок, відповіді отримую, без помилок. Не затягуються 2 примірники. А я кщо є 2 примірник, то не можу отримати 1 примірник. Не знаю хто винен, але у медку АН ті є, в Сонаті немає. Замахалась з ним боротися. Прошу постачальника снинути мені хмл АН, я їх затягую, підписую, реєструю. Але так працювати то жесть. Мабуть прийдеться до медка переходити, нажаль. :(

Вiталій (адміністратор)

Мабуть прийдеться до медка переходити, нажаль. :(

tyumkova (автор теми)

Треба просто коректно сформулювати проблему.
Оскільки питання було про запит, то я вважав, що ви маєте на увазі "затягування" до програми зареєстрованих у ЄРАН накладних. Але якщо ви пишете про другий примірник та постачальника, то напевно маєте на увазі ситуацію, коли маєте отримати від постачальника другий примірник, підписати його своїм підписом та зареєструвати, чи не так?


Це зовсім інша ситуація. Обмін примірниками АН між контрагентами (сторонами) відбувається за допомогою серверу обміну ДПС, і запити тут взагалі не застосовуються. Постачальник повинен відправити вам другий примірник за допомогою серверу обміну ДПС. Розповсюджена помилка для користувачів Медка полягає в тому, що вони відправляють накладні через сервер Медка (доступно тільки для тієї програми), а не через сервер ДПС (доступно для усіх). Постачальник повинен спочатку налаштувати відправлення у своїй програмі відповідним чином, а потім відправити вам другий примірник ще раз. Не знаю точно, як називається в них це налаштування, вони можуть дізнатися у своїй службі підтримки.

У себе в Сонаті вам варто тільки пересвідчитися, що ви отримаєте цей примірник, коли він надійде: у налаштуваннях поточного профілю на сторінці "Поштові налаштування" перевірте наявність галки "Отримувати розрахунки коригування з серверу ДПС" (це також діє і на акциз).

Сотні користувачів Сонати мають справу з акцизними накладним і все в них працює добре.


ПС. Якщо постачальник впертий, то можете йому зауважити: якщо у договорі між вами не зазначено безпосередньо використання серверу обміну Медка, то вважається, що він вам поки нічого не відправив, бо відправлення повинно відбуватися загальнодоступними засобами. Тож, поки порядок порушує він, а не ви.

tyumkova (автор теми)

Постачальник надіслав мені фотку налаштувань своєї програми, там зазначено обмін саме за допомогою серверу ДПС, тому не зрозуміло чому саме програма їх не може затягнути.
З приводу запитів, то в запитах є галочка "завантажити документ". В мене є примірник 2 зареєстрований, я надіслала запит щоб отримати примірник 1, але він не затягується.

tyumkova (автор теми)

сьогодні взагалі жесть, одна АН в програмі зявилась, а три інших від того самого постачальника- ні

Вiталій (адміністратор)

сьогодні взагалі жесть, одна АН в програмі зявилась, а три інших від того самого постачальника- ні

tyumkova (автор теми)

Я гадаю, це найкращий доказ того, що Соната працює коректно.
Вона отримає все, що їй буде правильно надіслано (від контрагента чи ДПС).

В мене є примірник 2 зареєстрований, я надіслала запит щоб отримати примірник 1, але він не затягується.

tyumkova (автор теми)

Навіщо вам два примірники однієї накладної?
У вас має бути або примірник №1 (видані накладні), або примірник №2 (отримані). Я не певен, що податкова надсилає покупцю перший примірник за запитом (незважаючи на галки).

ПС. Ви також можете зателефонувати до нашої підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support. До вас підключаться і ви зможете наочно пояснити, що не так відбувається.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua