Доброго дня! До закінчення терміну дії ключів скористався сервісом On-line Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом на сайті кнедп ідд дпс. Все сформував та зберіг, але в збережених сертифікатах у графі "Сведения о сертификатах" присутній запис "При проверке отношений доверия произошла системная ошибка", а у графі Состояние сертификата - "этот сертификат содержит недействительную цифровую подпись". І так по всіх трьох підписах. До закінчення старих ключів ще 6 днів. Це так і повинно бути, чи щось пішло не так? Що тоді в цьому випадку робить?
Не переймайтеся про текст, який видно, якщо відкрити сертифікати у Віндовсі. Там помилка, бо ланцюжок сертифікатів не встановлено до системного сховища (і не треба).
Все, що треба зробити після продовження ключів, вказано у нашій довідці - Автоматичне продовження ключів КЕП
Дякую за допомогу! В пошуку на сайті кнедп ідд дпс по коду ЄДРПОУ находить тільки один сертифікат - директора(вірніше два на директора, які можно скачати), і до нього ще два РН сертифіката, але ще двох (бухгалтера та печатки) немає. Пишуть що знайдено шість сертифікатів, але ж я не можу їх всі побачити, а тільки два на директора. Як зробити,щоб вони всі відкрились?
З питаннями щодо сайту ІДД ДПС вам треба звернутися до їхньої служби підтримки. Ми не володіємо такою інформацією.
Зазвичай виводяться усі чинні сертифікати і біля кожного знайденого є кнопка завантаження. Кнопки може не бути тільки у випадку, якщо ви при замовленні сертифікату прибрали галку "публікувати", чи як вона там точно називається.
Дякую за допомогу! Все вийшло
Доброго дня! Я зараз знаходжусь в евакуації, за кордоном, (Соната зі мною) і не можу відкрити сайт з новими сертифікатами за Вашим посиланням. Порадьте, будь ласка, що робити. З повагою. С.Смирнова
У вашій ситуації завантажити нові сертифікати можна тільки двома способами.
Доброго дня! Скористалася Вашими порадами, одержала і завантажила сертифікати. Попередньо вилучила із сховища ВСІ сертифікати. Для їх подальшої реєстрації написала звернення J/F 1300204, підписала його, а під час надсилання одержала повідомлення "Сертифікат прийомного шлюзу Податкової служби не знайдено в сховищі". Порадьте, будь ласка, що робити. З повагою, С .Смирнова
Після вилучення сертифікатів треба обов'язково перезапустити Сонату. Гадаю, проблема була у цьому.
https://sonata.biz.ua/topic/2850
Спробуйте зараз знову створити та відправити J/F1300204.
Дякую за допомогу! Звіти відправлені. Нехай щастить! С.І.Смирнова
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua