Проблеми з квитанціями від ДПС

Віталій Міхов (адміністратор)
13.04.2022, 12:07 (Відредаговано: 13.04.2022, 12:08)

Шановні користувачі!


Останнім часом почастішали звернення щодо відсутності квитанцій від Податкової служби на відправлені звіти, запити, накладні. За нашими спостереженнями, у воєнний час ДПС може не відповісти квитанціями на звітність, подану засобами електронної пошти з програми або напряму через поштову скриньку. Можливо, це пов'язано з посиленими заходами кібербезпеки у державних установах.
При цьому, сам звіт може фактично не дійти до системи обробки звітності ДПС та вважатися не поданим,але користувач при цьому не отримає жодного повідомлення про це - через специфіку роботи протоколів електронної пошти.


Що робити?
На даний момент ми рекомендуємо використовувати пряме з'єднання замість пошти для відправлення звітності та прийняття квитанцій. Для цього треба відповідним чином налаштувати Сонату:

  1. На домашній сторінці натисніть "Поточний профіль" (праворуч зверху) та перейдіть на сторінку "Поштові налаштування".
  2. Встановіть позначку "Відправлення звітності - За допомогою прямого з'єднання".
  3. Праворуч у полі "E-mail адреса" вкажіть адресу вашої поштової скриньки (якщо її там ще не вказано). Це буде резервна пошта, туди ДПС дублює квитанції, якщо ви їх не отримали за прямим з'єднанням протягом 3-х днів.
  4. Бажано також встановити галку "Перевіряти поштову скриньку", якщо ваш поштовий акаунт (пошта, з якою ви відправляли звітність раніше) коректно налаштований та працює. Так ви зможете отримати з пошти квитанції, які "запізнилися".
  5. Натисніть "ОК" та збережіть профіль.

вставте опис до зображення

.
Після цього усі наступні звіти з вашої Сонати будуть відправлятися через пряме з'єднання, що значно підвищує надійність звітування. Якщо сервіс прямого з'єднання ДПС з якоїсь причини не працюватиме і не зможе прийняти ваш звіт, програма одразу вас про це поінформує.
У таких випадках я рекомендую почекати якийсь час (кілька годин, день) і спробувати відправити звіт знову, замість того, щоби змінити налаштування назад та відправити його поштою.


Як отримати квитанції на попередні звіти?
Перехід на пряме з'єднання працюватиме для квитанцій на звіти, що відправленні вже після зміни налаштувань. А як бути щодо звітності, яка вже "висить" у стані "Відправлений", або "Доставлений"?
Після зміни налаштувань на пряме з'єднання перейдіть до списку звітів, оберіть зі списку документи, на які не надійшли квитанції, та оберіть для них у контекстному меню опцію "Відправити повторно":

вставте опис до зображення

.
При цьому не буде задвоєння звітності чи якихось інших неприємних наслідків. "Повторне відправлення" - це, по суті, спосіб повторно отримати квитанції, що з будь-яких причин до вас "не дійшли".

Сегодня заработал прием отчетов по єлектронной почте.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua