Добрый день. Сотрудник принес в октябре 2021 е-больничный, отправляю через Сонату С1200101 (договор с соцстрахом), выдает сообщение "Цей договір не подається до ФССУ в електронній формі. Заповніть його, роздрукуйте і надайте до місцевого ФССУ особисто. Разом з договором треба подати роздруковані сертифікати ЕЦП". Дальше хочу подать через Сонату на ФСС С1100102 (расчет больничных). Мне вчера на линии техподдержки Сонаты можно подать в электронном виде. Может я что-то не так делаю? Лицензия на Сонату активирована (продлена) вчера. Спасибо
Я гадаю, у повідомленні про договір все роз'яснюється. Фонд страхування не приймає договори в електронній формі, його треба роздрукувати із сертифікатами та нести до місцевого відділення ФСС. Це не примха Сонати, так воно в них працює.
Після того, як у відділенні Фонду у вас приймуть договір, ви зможете вже подавати Заяву-розрахунок в електронному вигляді через Сонату.
мне вчера на линии техподдержки Сонаты сказали, что и договор и заявку на больничные можно через Сонату отправить...
У такому разі, вас дезінформували щодо договору. Техпідтримку програми зазвичай здійснюють партнери, які її продають.
Натомість, на нашому форумі ви спілкуєтеся з розробниками.
ФСС не приймає договір в електронному вигляді, інакше це вже давно було б доступним у Сонаті. Але після укладання договору у відділенні ФСС ви надалі зможете подавати заяву-розрахунок в електронному вигляді, поки не закінчиться строк дії електронних ключів.
Доброго дня. Створила Повідомлення в ФСС (С1100202). Файл має ім'я 2100100.........C11002011111202101.xml. Це помилка чи так має бути? Виявила випадково, бо відправляла одночасно С1100202 і С1100201. Перший висить відправлений, на другий моментально прийшла квитанція з помилкою "документ з іменем файлу '2100100........C11002011111202101.XML' присутній в Архіві електронних документів".
Так має бути, бо для ФСС існує тільки С1100201. Соната створює С1100202 для зручності користувача, а потім автоматично перетворює його в С1100201 при відправленні чи експорті.
Наразі є помилка з автоматичним призначенням номеру в періоді для С1100202, тому його квитанції можуть прикріпитися до С1100201, що поруч.
Вам краще зателефонувати до техпідтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
До вас підключаться та допоможуть розібратися із ситуацією.
добрий ранок. не можу відправити повідомлення в ФСС про виплату лікарняних.
Не вдалося відправити документ по прямому з'єднанню через помилку: Дескриптор имеет неправильное состояние для запрошенного действия - URL:http://91.142.165.86/webservice/gate.asmx - SOAPAction:http://govgate/Send *** тепер при перевірці повідомлень з'являється такий напис
Відбулися помилки під час отримання повідомлень.
Помилка при отриманні пошти: a0001 NO [AUTHENTICATIONFAILED] Invalid credentials (Failure)
Помічено, що приймальний шлюз ФСС не працює, коли у Києві немає світла. Напевно, в них відсутнє резервне енергопостачання.
Спробуйте відправити пізніше, коли постачання налагодиться.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua