Соната 1.2.2 (08 жовтня, 2021) - не запускається, не встановлюється.

larion.reznyk (автор теми)

Соната 1.2.2 (08 жовтня, 2021)

Запустив попередню встановлену версію. Вона запропонувала оновлення. Ок. Опції/шляхи/дозволи - все нормально. Встановилася. І не запускається. Ніяких повідомлень від антивірусу чи Windows Defender.

Знайшов через Total Commander, запустив з правами адміна. Не запускається. Зовсім.

Скачав з https://sonata.biz.ua/download Setup не запускається, встановити не можна.

Що робити?

larion.reznyk (автор теми)

Диспетчері завдань / Фонові процеси - завершив setup (в мене він був відмічений як той, що споживає найбільше енергії). Після цього Setup запустився. Програма встановилась. Запрацювала.

Вiталій (адміністратор)

Програма не запуститься, якщо працює інсталятор, на це є спеціальна перевірка.
Чому він завис у вашій ситуації, невідомо; можливо, якийсь тимчасовий глюк.

olga_arkhipova

У мене теж не запускається оновлення але тому що антивірус (Windows безпека) пише про загрозу через вірус або небажану програму. І я не можу відключити, не дає вибору прийняти ризик.. Що робити?

Вiталій (адміністратор)

Це помилкове спрацьовування антивірусу, загроз у Сонаті немає.
Антивірус Microsoft можна вимкнути тимчасово - https://support.microsoft.com...
Окрім того, можна вимкнути тільки "Захист від потенційно небезпечних програм" (який, на мою думку, створює більше проблем, ніж користі) - https://www.softsalad.ru/articles/instructions/how-to-disable-potentially-unwanted-software-protection-in-windows-defender. Цього повинно бути достатньо. Після вимкнення треба завантажити оновлення Сонати ще раз.

misha_korik

Windows 10 - при запуску Сонати, програма завантажується і одразу вибиває. Перезавантаження комп"ютера та повторне включення Сонати не допомогає. Не має можливості працювати

Вiталій (адміністратор)

і одразу вибиває.

misha_korik

Що саме це означає? Виникає якась помилка?

misha_korik

Програма відкривається, 3 сек і закривається без будь-яких помилок

Вiталій (адміністратор)

Зателефонуйте до нашої підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
До вас підключаться та допоможуть вирішити проблему.

misha_korik

Це можливо після 18:00? Є можливість це зробити сьогодні ?

Вiталій (адміністратор)
13.10.2021, 20:39 (Відредаговано: 13.10.2021, 20:40)

Ні, техпідтримка працює тільки у робочий час.
Але можете спробувати зателефонувати у п'ятницю, все залежить від графіку роботи представника, у якого ви придбали Сонату, або який працює у вашому регіоні.

ПС. На жаль, через форум чи ел. пошту у вашій ситуації мало що можна зробити, бо вона не стандартна і на інших комп'ютерах (у нас, в інших користувачів) не повторюється. Тому, потрібна тільки індивідуальна тех. допомога, бажано з підключенням до вашого комп'ютера.
Я можу порекомендувати тільки тимчасово вимкнути антивірус, завантажити з нашого сайту та перевстановити програму останньої версії. Ще можна спробувати запустити Сонату від імені адміністратора системи (через контекстне меню ярлика програми).

misha_korik

Нажаль, всі ці рекомендації вже були зроблені, не допомогло

olga_arkhipova

Ура! Дякую. Все оновилось! Після відключення Антивірус Microsoft "Захист від потенційно небезпечних програм" https://www.softsalad.ru/articles/instructions/how-to-disable-potentially-unwanted-software-protection-in-windows-defender

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua