Соната 1.2.2 (08 жовтня, 2021)
Запустив попередню встановлену версію. Вона запропонувала оновлення. Ок. Опції/шляхи/дозволи - все нормально. Встановилася. І не запускається. Ніяких повідомлень від антивірусу чи Windows Defender.
Знайшов через Total Commander, запустив з правами адміна. Не запускається. Зовсім.
Скачав з https://sonata.biz.ua/download Setup не запускається, встановити не можна.
Що робити?
Диспетчері завдань / Фонові процеси - завершив setup (в мене він був відмічений як той, що споживає найбільше енергії). Після цього Setup запустився. Програма встановилась. Запрацювала.
Програма не запуститься, якщо працює інсталятор, на це є спеціальна перевірка.
Чому він завис у вашій ситуації, невідомо; можливо, якийсь тимчасовий глюк.
У мене теж не запускається оновлення але тому що антивірус (Windows безпека) пише про загрозу через вірус або небажану програму. І я не можу відключити, не дає вибору прийняти ризик.. Що робити?
Це помилкове спрацьовування антивірусу, загроз у Сонаті немає.
Антивірус Microsoft можна вимкнути тимчасово - https://support.microsoft.com...
Окрім того, можна вимкнути тільки "Захист від потенційно небезпечних програм" (який, на мою думку, створює більше проблем, ніж користі) - https://www.softsalad.ru/articles/instructions/how-to-disable-potentially-unwanted-software-protection-in-windows-defender. Цього повинно бути достатньо. Після вимкнення треба завантажити оновлення Сонати ще раз.
Windows 10 - при запуску Сонати, програма завантажується і одразу вибиває. Перезавантаження комп"ютера та повторне включення Сонати не допомогає. Не має можливості працювати
і одразу вибиває.
Що саме це означає? Виникає якась помилка?
Програма відкривається, 3 сек і закривається без будь-яких помилок
Зателефонуйте до нашої підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
До вас підключаться та допоможуть вирішити проблему.
Це можливо після 18:00? Є можливість це зробити сьогодні ?
Ні, техпідтримка працює тільки у робочий час.
Але можете спробувати зателефонувати у п'ятницю, все залежить від графіку роботи представника, у якого ви придбали Сонату, або який працює у вашому регіоні.
ПС. На жаль, через форум чи ел. пошту у вашій ситуації мало що можна зробити, бо вона не стандартна і на інших комп'ютерах (у нас, в інших користувачів) не повторюється. Тому, потрібна тільки індивідуальна тех. допомога, бажано з підключенням до вашого комп'ютера.
Я можу порекомендувати тільки тимчасово вимкнути антивірус, завантажити з нашого сайту та перевстановити програму останньої версії. Ще можна спробувати запустити Сонату від імені адміністратора системи (через контекстне меню ярлика програми).
Нажаль, всі ці рекомендації вже були зроблені, не допомогло
Ура! Дякую. Все оновилось! Після відключення Антивірус Microsoft "Захист від потенційно небезпечних програм" https://www.softsalad.ru/articles/instructions/how-to-disable-potentially-unwanted-software-protection-in-windows-defender
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua