Здравствуйте. Долго искала реестр налоговых накладных. Обслуживающая компания сказала, что исключен. Может и не используется для отчета, но для своей внутренней проверки очень помогал. А теперь вручную надо сводить и считать. Неудобно.
Не зовсім розумію, як з реєстром можна було щось перевіряти "не вручну" - адже він автоматично нічого не робив.
Можливо, ви просто ще не знаєте про нові функції програми - такі, як створення фільтру накладних за періодом декларації (параметр фільтру "до декларації за") та експорт списку накладних до таблиці Excel.
Тепер ви можете швидко відфільтрувати усі накладні за потрібний місяць декларування, перенести цей список до таблиці Excel, а там можна з ним робити будь-що - сортувати, переміщати, друкувати. Це займає не більше часу, ніж створення та консолідація старого реєстру.
ПС. Окрім того, зверніть увагу на опцію "Додатково - Інформація у розрізі" у списку накладних. Вона надає нові зручні інструменти звірки ПДВ, яких ніколи не було і не могло бути у старому реєстрі.
Жаль, что реєстр исключили из бланков. Для доп. проверки было намного удобнее, чем сейчас делать сначала експорт в Exel входящих и выданых накладных, а потом проверять и пересчитывать. "Информація у розрізі" - интерсная опция, но реєєстр был более привычный инструмент, без ненужных движений в Exelе
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua