Зашифровані квитанції ДПС

Віталій Міхов (адміністратор)
25.08.2021, 12:00 (Відредаговано: 25.08.2021, 12:21)

Шановні користувачі!

Цього тижня ви можете отримати квитанції від ДПС у стані "Зашифрована", а при спробі ручного розшифрування чи зняття підписів виникатиме помилка "Сертифікат не чинний за строком дії...".


Причина.

Причиною цього може бути нещодавна заміна сертифікатів Податкової служби.
Така ситуація може виникнути, якщо ви відправляли звіт (запит, повідомлення) до вихідних (до заміни сертифікату), а відповідні квитанції отримали вже після вихідних.


Що робити.

Найкращим варіантом вирішення проблеми є повторне відправлення відповідного звіту (запиту, повідомлення). Для цього у списку звітів натисніть на нього правою кнопкою та оберіть "Відправити повторно". Після цього вам повинні ще раз прийти усі квитанції до цього звіту, але вже розшифровані і цілком нормальні. Старі "зашифровані" квитанції після цього можна видалити.
Зверніть увагу, треба використовувати тільки опцію "Відправити повторно" на тому самому звіті! Робити копію звіту і відправляти її не можна.


Якщо не вийшло.

Якщо з якихось причин попередній варіант не підходить (тимчасово немає інтернету, не працює сервер ДПС, довго не приходять повторні квитанції тощо) можна вийти із ситуації ще одним способом.
Тимчасово змініть системну дату комп'ютера на 15-20 серпня (на тиждень назад), перезапустіть Сонату та розшифруйте проблемні квитанції вручну (у списку звітів чи квитанцій натисніть на них правою кнопкою миші та оберіть "Розшифрувати" або "Зняти підпис"). Операція повинна пройти вдало і ви зможете відкрити ці квитанції. Після цього не забудьте повернути дату комп'ютера на поточне число і знову перезапустити Сонату.

shevgota
27.08.2021, 14:58 (Відредаговано: 27.08.2021, 15:05)

Запит з реєстру платників єдиного податку відправляла сьогодні. Не расшифровується сам витяг, а кв.№1 та повідомлення - розшифрувалися. Відправлення повторно та зміна дати не допомогли.

Шлюз ДПС: Отримано квитанцію (ID: 6268199306) Імпортовано: 20262426801101F1302101100000000110820212026.RPL Отримано квитанцію (ID: 6268201186) Імпортовано: 20262426801101F1302101100000000110820212026.RPL Отримано квитанцію (ID: 6268206246) Імпортовано: 20262426801101F1402101101281709810820212026.XML Помилка при імпорті (20262426801101F1402101101281709810820212026.XML): Власник особистого ключа відсутній у списку отримувачів зашифрованих даних Перевірку за прямим доступом завершено

Віталій Міхов (адміністратор)
27.08.2021, 15:49

Власник особистого ключа відсутній у списку отримувачів зашифрованих даних

shevgota

Це інша помилка, якщо ви звернули увагу. Вона зазвичай означає, що ви нещодавно міняли налаштування цифрового підпису (ключі) у профілі програми. Для розшифрування такого витягу треба встановити назад ключі, які були на момент подання відповідного запиту.
Або простіше відправити новий запит.

shevgota
27.08.2021, 18:29 (Відредаговано: 27.08.2021, 18:30)

Для розшифрування такого витягу треба встановити назад ключі, які були на момент подання відповідного запиту

З цими ж ключами відправляла запит, з ними отримувала квитанції. Ключ не змінювався з листопада, діє ще рік. Квитанція 1 розшифрувалася.

Віталій Міхов (адміністратор)
27.08.2021, 20:06

Тоді, або квитанція №1 прийшла не зашифрована, або сервер ДПС допустив помилку, зашифрувавши квитанцію та витяг на різні сертифікати.
Точніше може сказати наша техпідтримка, якщо ви звернетеся за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua