Доброго дня! Раніше при перевірці поштової скриньки СОНАТА надавала інформацію, що у скриньці є листи, що не відносяться до електронної звітності. Зараз це не працює, можливо я щось відключив, підкажіть будь-ласка. Скринька використовується виключно для звітності, а спамерів ніхто не відміняв і вони періодично забивають скриньку різним мотлохом. Забув перевірити поштовим агентом і скринька забита спамом, дуже незручно. І СОНАТА переповнену скриньку довше перевіряє... Якщо я щось відключив - підкажіть, будь-ласка - де включити, а якщо Ви прибрали дуже корисну функцію - поверніть її будь-ласка. Дякую.
Якщо це саме спам (висить у папці "Спам" у поштовій скриньці), то на прийняття повідомлень воно не впливає. Папка "Спам" недоступна для поштових програм (і для Сонати також), вони просто не бачать усе, що в ній.
Якщо включити фільтр спаму, документи звітності попадають до спаму, у мене питання про теку "вхідні", зараз незалежно від вмісту теки "вхідні" СОНАТА видає: "листи, що не відносяться до електронної звітності - 0", раніше була інформація про листи, що лежать у "вхідних", але не мають відношення до електронної звітності.
Не всі листи, що є у "Вхідних" коли зайти через браузер, доступні програмам за протоколом IMAP або POP3. Це контролює поштовий сервер, і у кожного поштовика можуть бути свої правила щодо цього. Для деяких сервісів ознака прочитаності листа є також і маркером його видимості для поштових програм. Тобто, зробіть лист непрочитаним - і програма його знову "побачить". Для інших поштових сервісів це не працює.
В скоринці 2 листи, один прочитаний і один не прочитаний. Інформація від СОНАТИ: Повідомлення, що не стосуються електронної звітності: 0. Скринька використовується виключно СОНАТОЮ. Раніше СОНАТА надавала інформацію про "ліві" листи які з'являлися у "Вхідних".
Іще раз. Соната бачить тільки ті листи, які їй показує поштовий сервіс. Налаштуйте цей поштовий акаунт в Outlook та перевірте, чи відображаються ці два листи там у вхідних.
І ще раз: "В скоринці 2 листи, один прочитаний і один не прочитаний. Інформація від СОНАТИ: Повідомлення, що не стосуються електронної звітності: 0. Скринька використовується виключно СОНАТОЮ. Раніше СОНАТА надавала інформацію про "ліві" листи які з'являлися у "Вхідних"." Outlook це бачить, а СОНАТА ні!!! Скільки разів потрібно писати про одне і теж-саме? Тільки-що сам надіслав звичайного листа з одним словом "тест", СОНАТА його не бачить!!! Outlook після СОНАТИ бачить.
Подтверждаю сообщение vinset, Соната не сообщает пользователю количество писем, не касающихся отчетности, т.е. всегда показывает "0". В моём случае используется почтовый сервер предприятия. Проверил на версии 0.27.0.5, ситуация такая же.
Розібралися.
Повідомлення про "зайві" листи у скриньці було прибране ще з півроку тому, коли з поштових налаштувань профілю прибрали опцію "завантажувати листи тільки від держ. органів".
Повідомлення повернемо у наступній версії.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua