Вже 2 місяці програма не працює з документами по реєстрації РРО!!!!!!!!!!!!!!!

Majachok (автор теми)

Доброго дня!!!! Вже 2 місяці програма не працює з документами по реєстрації РРО!!!!!!!!!!!!!!! Щось змінюватись буде? Продовжувати ліцензію, чи вже не треба?

Majachok (автор теми)

Не всі працюють з РРО через сонату. А ті хто працювали - просто плюнули і ведуть все в Електронному кабінеті!

Акт введення в експлуатацію РРО ДПС не приймає, так як Соната використовує старі бланки, а з 1 серпня бланки актів і довідок опломбування РРО були змінено! Соната використовує старі, - і звітність подати не можна!

Відкрити фіскальну довідку для реєстрації РРО неможливо! Програма з 10 серпня їх не відкриває!!!

Вiталій (адміністратор)
20.09.2020, 17:17 (Відредаговано: 20.09.2020, 17:17)

Доброго дня!!!! Вже 2 місяці програма не працює з документами по реєстрації РРО!!!!!!!!!!!!!!! Щось змінюватись буде? Продовжувати ліцензію, чи вже не треба?

Majachok (автор теми)

Гадаю, варто було би відповісти на запитання, яке я вам вже задав тут ще позавчора - https://sonata.biz.ua/topic/2596?page=2#end замість створення нової теми.


Не всі працюють з РРО через сонату.

Majachok (автор теми)

Це цілком природньо. Усі платники апріорі не можуть працювати у Сонаті.

Акт введення в експлуатацію РРО ДПС не приймає, так як Соната використовує старі бланки, а з 1 серпня бланки актів і довідок опломбування РРО були змінено! Соната використовує старі, - і звітність подати не можна!

Majachok (автор теми)

Акт введення в експлуатацію РРО (J/F13165) буде оновлено у наступній версії програми наступного тижня.
Довідка про опломбування РРО у Сонаті є чинною - в неї така сама версія документу, як і в Кабінеті платника (J/F1316103).
Отже, проблема тільки в одному простроченому документі. Це аж ніяк не "2 місяці програма не працює з документами по реєстрації РРО!!!!!!!!!!!!!!".

Відкрити фіскальну довідку для реєстрації РРО неможливо! Програма з 10 серпня їх не відкриває!!!

Majachok (автор теми)
Яку саме довідку ви маєте на увазі: 2-РРО або 2-РРОВ? Що саме відбувається у вас при спробі відкрити цю довідку? Виникає якась помилка? Наведіть її текст, будь ласка.

Majachok (автор теми)

Акт введення в експлуатацію РРО (J/F13165) буде оновлено у наступній версії програми наступного тижня. Довідка про опломбування РРО у Сонаті є чинною - в неї така сама версія документу, як і в Кабінеті платника (J/F1316103). Отже, проблема тільки в одному простроченому документі. Це аж ніяк не "2 місяці програма не працює з документами по реєстрації РРО!!!!!!!!!!!!!!". цитата

Я представник ЦСО РРО. Використовую Сонату не тільки для ведення звітності, але й для реєстрації та введення в експлуатацію касової техніки. Перша проблема з цього напрямку виникла давно. Я не можу зареєструвати повідомлення про укладення договору з субєктом господарювання (F1316303 Повiдомлення про укладання договору про технiчне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцiй за ф. № 3-ЦСО) якщо він зареєстрований у відділенні ДПІ з іншим кодом. Наприклад: я зареєстрований у Фастові код 1035 а субєкт зареєстрований у Фастівському районі код 1024. Ще зимою все працювало і реєструвалося без проблем. Потім видало помилку, що субєкт господарювання не зареєстровано в такому ДПІ. На підтримці сказали: треба зберегти документ, зайти в його властивості і змінити код ДПІ куди подається повідомлення. Ця фішка не працює: видає,- що я не зареєстрований у тому ДПІ куди подаю повідомлення. Доводилося F1316303 Повiдомлення про укладання договору про технiчне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцiй за ф. № 3-ЦСО подавати у Електронному кабінеті (до речі, по телефону на підтримці мені сказали, що це шлюз сонати блокує передачу звіту бо бачить неспівпадання з кодом ДПІ). І коли приходило квитанція № 2, - клієнт подавав заяву про реєстрацію РРО. На підставі цієї заяви ДПІ видає Фіскальну довідку з фіскальним номером для РРО (Довiдка про резервування фiскального номера реєстратора розрахункових операцiй за ф. № 2-РРО[F1411403])

Яку саме довідку ви маєте на увазі: 2-РРО або 2-РРОВ? Що саме відбувається у вас при спробі відкрити цю довідку? Виникає якась помилка? Наведіть її текст, будь ласка.

Раніше вона скачувалась у розділ Сонати "Квитанції" і її подвійним клацанням лівої кнопки мишки можна було відкрити і прочитати в новій закладці ( як і всі документи в Сонаті). Зараз видає помилку що документ неможливо відкрити, бо його зашифровано!!! На підставі цієї довідки я робив акт введення в експлуатацію РРО (F1316503 Акт введення в експлуатацiю реєстратора розрахункових операцiй). Але з 1 серпня бланк цього акту недійсний. (в електроному кабінеті бланк змінено і акту і довідки про опломбування), і вже на даний момент закінчується 2-й місяць, коли це не працює.

Пишу повідомлення не для критики, а для того, щоб звернули увагу і виправили недоліки. Мені дуже зручно використовувати реєстр у сонаті, де в мене вказано реквізити субєктів господарювання, і на підставі шаблонів я створюю документи(договори, акти, довідки...звіти). Але чим далі, тим більше функцій не працює....я веду зараз звітність через електронний кабінет і власний журнал.... А було зручно.

Majachok (автор теми)

Жаль, що не можу вставити скріншотів помилок!!!

Вiталій (адміністратор)
22.09.2020, 10:06 (Відредаговано: 22.09.2020, 10:07)

Дякую за докладніше роз'яснення, тепер ситуація зрозуміла. Отже, спробуємо розібратися по порядку.

  • Спершу варто зазначити, що немає такого поняття як "шлюз Сонати". Можливо, техпідтримка вам казала про шлюз ДПС, адже він тільки один для всіх програм. Усе, що ви отримуєте у вигляді квитанцій, витягів, довідок і т.д. - все це направляється до вас безпосередньо від Податкової служби. Соната у таких випадках є тільки транспортом і передає повідомлення від ДПС до вас.

  • Далі, порядком подання електронного документу (взагалі електронна звітність ДПС) передбачено, що будь-який документ повинен спрямовуватися тільки до тієї ДПІ, де зареєстрована організація, що подає цей документ. Винятком є подання деяких документів (аграрні звіти тощо) не за місцем реєстрації. Це стає можливим після подання відповідної форми 17-ОПП або 20-ОПП - https://news.dtkt.ua/taxation/common/56005

  • Сама можливість подання звіту до іншої ДПІ залежить від внутрішнього технічного списку ДПІ, "дозволених" для вашої організації, який є на сервері (шлюзі) Податкової служби. Тобто, програма (будь-яка) нічого не може із цим зробити - ваш документ або буде оброблено, або ви отримаєте відмову (якщо вказаної у документі ДПІ немає у списку дозволених для вашого ЄДРПОУ на сервері податкової). Це залежить тільки від ДПС.

  • Кабінет платника працює з електронною звітністю дещо інакше, ніж можуть працювати із ним програми для подання звітності. Фактично, у ньому часто ігноруються деякі норми законодавства, наприклад, як ми бачимо у цій ситуації - вимога подання 20-ОПП чи ще якогось документу для розширення списку ДПІ, дозволених підприємству.

  • Щодо конкретно вашого випадку (подання 3-ЦСО), то я особисто не знайшов інформації про технічні аспекти. Зазначається тільки, що його треба подати до ДПІ за місцем реєстрації місця реєстрації контрагента. Як це зробити, якщо шлюз ДПС технічно не хоче приймати документ від вас до іншої ДПІ - у законодавстві та роз'ясненнях не сказано. Може, програмісти у податковій повинні реалізувати таку технічну можливість, але не зробили це. Також, цілком можливо, що це було реалізовано раніше, але з певного часу чомусь перестало в них працювати. Таке у податковій теж буває, візьміть хоча б "Розрахунки з бюджетом" - з півроку тому ДПС із доброго дива закрила доступ до цієї інформації для сторонніх програм, і все. На жаль, розробника програм для звітності просто немає із ким спілкуватися у ДПС з технічних питань.

  • Іще кілька слів щодо проблеми "квитанцію неможливо відкрити, можливо вона зашифрована". Податкова шифрує кожен вихідний документ (квитанцію, витяг, довідку тощо) на цифровий ключ, яким було підписано відповідний вхідний документ. Тобто, наприклад, ви відправляєте від себе якусь заяву, вона при цьому підписується та зашифровується вашим ключем (який встановлено у профілі Сонати). Тоді відповідь на цю заяву буде зашифрована податковою конкретно для цього самого (вашого) ключа, тобто тільки ви зможете її розшифрувати та відкрити. Це основа дотримання конфіденційності у листуванні з ДПС.

  • Отже, якщо заяву про реєстрацію РРО подає ваш клієнт, то відповідна довідка буде зашифрована тільки для нього (для його ключів) і більше ніхто не зможе її відкрити, поки вона зашифрована. Тут мені не зовсім зрозуміло, як ви отримуєте цю довідку, адже вона повинна прийти тільки до вашого клієнта, тобто до того профілю Сонати, звідки була відправлена заява про реєстрацію. Проясніть, будь ласка, цей момент.

ПС. Скріншоти можна вставити на форум, скориставшись будь-яким стороннім сайтом (хостингом) для зберігання картинок. Особисто я часто користуюся picci.info. Там завантажуєте картинку, отримуєте на неї пряме посилання (знизу), і вставляєте його сюди за допомогою відповідної кнопки:

вставте опис до зображення

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua