ЄЦП від Ощадбанку

winchomag (автор теми)

Доброго дня. При підтягування ЄЦП від Ощадбанку на апаратних носіях в сонаті просить сертифікат. Проблема в тому що підтримка Ощада каже що сертифікат у них разом ЄЦП записаний на захищений носій. А на сайті АЦСК Ощада сертифікати не знаходить.

Вiталій (адміністратор)

Наскільки я знаю, на носіях зазвичай записується тільки ключ. Який саме носій (токен) у вас? Яка модель?

winchomag (автор теми)

токен Автор так його визначає соната

Вiталій (адміністратор)

Розробники нашої криптобібліотеки планують додати можливість зчитувати сертифікати з токена (носія), але я поки не можу сказати, коли це буде реалізоване.

е.ключ чи смарт-карта Автор(PKSK#11, носій) - така модель у нас. На сайті, що Ви давали https://ca.informjust.ua/sign, проходить перевірку і розпізнається. В ел.кабінеті платника розпізнає, але чомусь заходить не на ФГ а просто на сторінку фіз.особи. Можливість зчитувати сертифікати з токена до 20 числа не буде реалізована? Порекомендуйте, що робити. Якщо можна дайте посилання, що робити.

Вiталій (адміністратор)

В ел.кабінеті платника розпізнає, але чомусь заходить не на ФГ а просто на сторінку фіз.особи.

fgkalita

Це означає, що ключ виданий для фіз. особи, а не для ФОП. Він не підійде для подання звітності за ФОПа.

Можливість зчитувати сертифікати з токена до 20 числа не буде реалізована?

fgkalita

Ні.

Порекомендуйте, що робити. Якщо можна дайте посилання, що робити.

fgkalita

Зважаючи на те, що у вас не той ключ на токені, то вам обов'язково треба оформити новий ключ (на ФОПа). Для цього зверніться до будь-якого діючого центру сертифікації.

sonata-biz-ua20

Про ключі КЕП від Ощада на токенах Автор SecureToken-337. На самому токені також є і сертифікат. Тип токена: "е.ключ чи смарт-карта Автор (PKCS#11)", а не "е.ключ чи смарт-карта Автор(PKSK#11, носій)". Зберегти сертифікат у вигляді файлу простіше за все на сайті https://id.gov.ua/sign: 1) вибрати "Тип носія особистого ключа: Захищений носій (е.ключ Алмаз-1К, Кристал-1 тощо)"; 2) поля "Кваліфікований надавач ел. довірчих послуг:" та "Носій особистого ключа:" визначаються АВТОМАТИЧНО; 3) в поле "Пароль захисту ключа:" ввести ПІН-код токена; 4) натиснути кнопку "Зчитати" - ключ і сертифікат зчитуються; 5) натискаємо на "ЕЦП (ДСТУ 4145)" - відкриється блок інфо про сертифікат: ким виданий, серійний номер, строк дії та зсилка для його завантаження у вигляді файлу "EU-123456.cer"; 6) натискаємо на "EU-123456.cer" і вказуємо шлях на локальному диску.

Доброго дня. Пробую працювати в Сонаті з ключами Ощадбанку, що записані на токені . Ключ встановив, підписується, а коли пробую відправити до ДФС , то виникає повідомлення"Відсутній сертифікат для шифрування". Методом, описаним у останньому повідомленні отримуєм , я так розумію, сертифікат дл підписування, а де роздобути сертифікат для шифрування, на сайті АЦСК Ощадбанку знайти не вдається. Що робити? Дякую.

Вiталій (адміністратор)

Наскільки мені відомо, Ощадбанк не публікує та не записує на токен сертифікат шифрування (може взагалі його не формує для ключа). Тому такий ключ неможливо використовувати для повноцінного звітування, адже шифрування тут обов'язково потрібне.
Зверніться до підтримки ЦСК Ощадбанку за інформацією, чи можете ви отримати від них свій сертифікат шифрування, або ні.

vera_uzh
18.01.2022, 17:56 (Відредаговано: 18.01.2022, 17:57)

Доброго дня! В Ощадбанку видали ключ на захищеному носії (токен). Як перенести ключ на комп'ютер у вигляді файлу?

Вiталій (адміністратор)

Перенести ключ з токена будь-куди технічно неможливо, це і є його (токена) головна особливість та суть.

Я як ФОП хочу інсталювати пРРОсто (програмний РРО від податкової) на свій телефон. Для його роботи потрібні ФАЙЛИ ключа та сертифіката у внутрішньому сховищі телефона. Звернулась в ощадбанк, отримала ел.ключ для ФОПа, скористатись ним для необхідних цілей не можу. У банку сказали що видають ел.ключі тільки в такому вигляді. Як бути? Який вихід із ситуації?

Вiталій (адміністратор)

Ви отримали ключ в Ощадбанку, програму від ДПС, а звернулися чомусь до Сонати.
Гадаю, з таким питанням вам варто звернутися до однієї з цих установ.
Особисто я можу вам точно сказати, що "дістати" ключ з токена неможливо. А як вам надалі вийти з цієї ситуації - зверніться до технічної підтримки ДПС або Ощадбанку.

Доброго дня, не можу додати ключ Ощадбанку, пише що сертифікат не знайдено. Хоча я вибираю носій е-ключ чи смарт карта АВТОР (PKCS#11) потім вибираю назву ключа, ввожу пароль. Вже скачала сертифікат через ДІЮ, але результату немає.

Вiталій (адміністратор)
26.11.2022, 19:37 (Відредаговано: 26.11.2022, 19:37)

Доброго дня, не можу додати ключ Ощадбанку, пише що сертифікат не знайдено.

A25YS18A

Спробуйте завантажити вручну усі сертифікати КНЕДП з цієї сторінки - https://ca.oschadbank.ua/uk/certificate та імпортувати їх до Сонати: "Меню - Сертифікати - Імпорт". Потім перезапустіть Сонату та встановіть ключі знову.

Вже скачала сертифікат через ДІЮ, але результату немає.

A25YS18A

Наскільки я знаю, ви не можете через ДІЮ завантажити сертифікат віж Ощадбанку, бо це різні надавачі послуг. Завантажити власні сертифікати с сайту Ощадбанка наразі теж неможливо, бо в них якась помилка на сайті - http://ca.oschadbank.ua/public/Default.aspx

Лілія

Підписую декларацію ФОП платника ЄП ключем від Ощадбанку, в повідомленні до звіту надходить така інформація: ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. Вхідне повідомлення. Невірний формат повідомлення Відсутній або пошкоджений зашифрований блок. Файл: '**F0103308200000000330620242520.XML' Код: 15 Помилка перевірки сертифіката кореневим сертифікатом КНЕДП

В квитанції 2 надходить інформація, що звіт прийнято і реєстраційний номер звіту. Однак стан звіту в самій Сонаті підсвічується червоним із статусом НЕ прийнято. Перевіряю в електронному кабінеті платника податків - звіт є і в статусі прийнятий. Пробувала вже декілька разів надсилати звітну нову декларацію, однак помилка помилка та ж сама в повідомленні до кожного зі звітів і всі звіти в статусі Не прийняті відображаються в програмі.

Вiталій (адміністратор)

Помилка "Код: 15 Помилка перевірки сертифіката кореневим сертифікатом КНЕДП" означає, що шлюз ДПС не зміг перевірити ваш підпис, накладений на звіт. Зазвичай це відбувається через те, що сервери КНЕДП (Ощадбанку) тимчасово недоступні, або у ДПС відсутні кореневі сертифікати КНЕДП, тобто через проблеми взаємодії між ДПС та КНЕДП.
За всіма нормами, у такому випадку ДПС має відхилити звіт, як такий, що не пройшов перевірку підписів. Чому вони надсилають у такій ситуації коректну квитанцію №2 - для мене загадка. Так само, законодавство не регламентує, чи вважати прийнятим звіт, на який прийшла помилкова квитанція №1 і позитивна квитанція №2, бо такої ситуації не має бути у принципі.
Можливо, вам варто проконсультуватися щодо цього звіту у податковій.
ПС. Щодо уникнення таких ситуацій у майбутньому, то я би порекомендував не використовувати ключі від КНЕДП Ощадбанку, з ними регулярно якісь проблеми. Краще отримайте безкоштовні ключі ДПС або платні DepositSign, ДІЯ, МастерКей тощо.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua