Помилки під час отримання повідомлень

avtogaz17 (автор теми)

Помилки при отримані пошти: а0001 NO Failed to log-in. please check your account name and password. Also make sure that IMAP access is enabled in yuor mailbox Srttings. Питання - це щось в мене не так, як виправити?

Вiталій (адміністратор)

Переконайтеся, що у налаштуваннях поштової скриньки увімкнено доступ за IMAP та доступ "небезпечних програм"
https://support.google.com/a/answer/105694?hl=ru
https://myaccount.google.com/lesssecureapps

avtogaz17 (автор теми)

Дякую!

valerakuprichev

Дуже дякую...

alla_bz
13.05.2020, 08:53 (Відредаговано: 13.05.2020, 08:53)

После осуществления настроек проблема сохраняется, но с другой ошибкой (см. скрин). https://prnt.sc/sfs4cd

Вiталій (адміністратор)

Зателефонуйте до нашої служби підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
До вас підключаться та допоможуть вирішити проблему.

CHTetiana

Скажіть, будь ласка, чи є проблеми в роботі ДФС чи це наша внутрішня помилка? Ось таку помилку видає Соната: "Підключення до сервера обміну ДПС Помилка при роботі з сервером обміну ДПС: Операция прервана по таймауту - URL:http://.91.165./ - SOAPAction:http://swined/Check Відсутній доступ до сервера обміну ДПС"

Вiталій (адміністратор)

На даний момент сервер обміну ДПС працює. Тож, певно, щось блокує з'єднання з вашого боку.

CHTetiana

Підскажіть, будь-ласка, в чому може бути причина даного повідомлення, при отриманні. "Підключення до сервера обміну ДПС Помилка при роботі з сервером обміну ДПС: Received content of invalid Content-Type setting: text/html - SOAP expects "text/xml" Відсутній доступ до сервера обміну ДПС"

Олексій Доронін (партнер розробника)

"Відсутній доступ до сервера обміну ДПС" В момент "Перевірки пошти" був відсутній доступ до вищевказаного серверу, цей сервер використовується для обміну РК

Вiталій (адміністратор)

Через форум це неможливо визначити.
Зателефонуйте до нашої служби підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
До вас підключаться та допоможуть вирішити проблему.

CHTetiana

Отримали накладну від контрагента, в ПЗ"Соната" не відображається підпис (властивості документа). В ****.xml шифрування видно. Чому в Сонаті не видно підписи? Яким чином їх можна перевірити візуально по факту ПІП, Печатка?

Вiталій (адміністратор)

Яким чином ви отримали її у Сонаті? Автоматично через "Перевірити пошту" або вручну через імпорт файлів?
Ця накладна у Сонаті розшифрована (її можна відкрити)? Який у неї стан?

CHTetiana

Яким чином ви отримали її у Сонаті? Автоматично через "Перевірити пошту" або вручну через імпорт файлів?
Ця накладна у Сонаті розшифрована (її можна відкрити)? Який у неї стан?

Віталій Міхов (адміністратор)

Отримали через "Перевірити пошту". Так, вона відкривається. Стан накладної - "отримано".

Вiталій (адміністратор)

Зателефонуйте до нашої служби підтримки, будь ласка.

CHTetiana

Зателефонуйте до нашої служби підтримки, будь ласка.

Віталій Міхов (адміністратор)

Втягнули дану ПН на іншому комп'ютері з меншою версією 0.24.19 все відображається. На інших версіях не пробували.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua