Вийшла нова версія програми "Соната"
У версії 0.26.11.1
Додано:
Виправлено:
Доброго дня. Чомусь після останніх оновлень відсутня інформація в режимі роботи "Розрахунки з бюджетом". Чи буде виправлено?
Ця проблема пов'язана з тим, що некоректно працює сервер податкової. Таким чином, інформація щодо розрахунків з бюджетом недоступна не тільки у Сонаті, але і в інших подібних програмах. Виправиться одразу, як тільки ДПС налагодить сервер.
Після оновлення до версії 0.26.11 при запуску програма на етапі зчитування профілів підприємств перестає відповідати, спроби примусово завершити процес "sonata.exe" успіху не приносять, зникає лише заставка при запуску. У програмі заведено один профіль. Перезавантаження комп'ютера і повторна спроба запуску програми призвели до того ж результату.
На версії 0.26.10.2 все працювало
Встановив поверх 0.26.11 версію 0.26.10.2 - все запустилося...
Дивно, адже у 0.26.11 завантаження профілів не змінилося. Зателефонуйте до нашої тех.підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support. До вас підключаться і визначать причину проблеми. Можливо, частково пошкоджено файл бази даних профілю.
З підключеним токеном Соната версії 0.26.11 запустилася, з'явилося головне вікно програми, але ключа програма не побачила і в редагування профіля зайти неможливо
Добрый день! Вопроc - сегодня пытаюсь отправить вытяги - пишет невозможно отправить по прямому соединению и предлагает отправить через эл. почту. И далее Service Unavailable (503) http:// 80.91.165.205 WebSRVGate/gate.asmx Это на сервере глюк? (использую версию 0.26.8) Или может надо обновиться до последней версии? Спасибо.
Наразі тимчасово не працює сервер прямого з'єднання ДПС. Спробуйте пізніше.
А де форма F1301704 що її не видно?
знайшли, схоже що некоректно оновилася програма
Добрый день, подскажите, пожалуйста, я обновила (у меня бесплатная версия) и теперь не импортируются налоговые из др. программы и не загружаются с сервера налоговой вместе с вытягом, только вытяг приходит. В бесплатной версии эти функции уже не работают?
Не работают
понятно, спасибо.
Доброго здоров'я! З 10 годин ранку висять у статусі "відправлений" запити на витяг. Відповіді ніякої... Десь глюк, якщо в податковій чи у мене то повідомте, якщо в Сонаті - врахуйте. Вдалого дня!
У Сонаті наразі відправлення працює коректно.
Зателефонуйте до нашої служби підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
До вас підключаться та допоможуть вирішити проблему.
Версія 0.26.11.1 - запустилася.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua