Шановні користувачі!
У день оприлюднення Розпорядження КМУ щодо реорганізації ДФС (попередньо 28 серпня 2019 року) буде проведено технологічне обслуговування інформаційно-телекомунікаційних систем, у зв'язку з чим можливе тимчасове обмеження надання електронних сервісів та доступу до Електронного кабінету.
У цей час можлива затримка отримання квитанцій, реєстрації накладних тощо.
Уважаемые коллеги, это издевательство над бухгалтерами, мало того, что ограничены условия регистрации налоговых по сроку(с8.00 и до 20.00 будни и выходные выпадают)так еще ДФС ворует у нас рабочее время !!!! Вместо того, чтоб заниматься текущей работой Бухгалтер вынужден дежурить на сайте, ответы на запыты и регистрацию входящих исходящих налоговых. Когда это закончится???
Вопрос, можно сегодня из текущей версии Сонаты отправлять документы на регистрацию - ДФС сменила сертификаты, текущая версия Сонаты не учитывает эту смену, будут ли корректно приниматься сервером ДФС наши электронные документы? Или лучше подождать новую версию Сонаты? Спасибо.
Я устала, поставщик отправляет 2 шт 2-х акцизных накладных, отправляю на регистрацию, 1 акцизная принята, а вторая аналогичная - не принята " Порушення вимог п.5 постанови КМУ від 24 лютого 2016 №114 "Про затвердження порядку ведення Єдиного реєстру акцизних накладних", а саме: невірна послідовність накладання підписів." Второй поставщик тоже оправил 2-й экземпляр акцизной, и тоже не принята по той же причине. В чем подвох?
Вопрос, можно сегодня из текущей версии Сонаты отправлять документы на регистрацию - ДФС сменила сертификаты, текущая версия Сонаты не учитывает эту смену, будут ли корректно приниматься сервером ДФС наши электронные документы? Или лучше подождать новую версию Сонаты? Спасибо.
Краще зачекайте, нова версія вийде протягом години.
Я устала, поставщик отправляет 2 шт 2-х акцизных накладных, отправляю на регистрацию, 1 акцизная принята, а вторая аналогичная - не принята " Порушення вимог п.5 постанови КМУ від 24 лютого 2016 №114 "Про затвердження порядку ведення Єдиного реєстру акцизних накладних", а саме: невірна послідовність накладання підписів." Второй поставщик тоже оправил 2-й экземпляр акцизной, и тоже не принята по той же причине. В чем подвох?
Може бути дві причини такої відмови у реєстрації другого примірника:
- (рідко) ви отримали коректний документ від свого постачальника, але не підписали його своїми підписами, а одразу відправили на реєстрацію;
- (часто) ви отримали від постачальника документ без його підписів. Таке може бути, якщо при передаванні примірника використовується електронна пошта, флешка чи ще щось, відмінне від серверу обміну ДФС. Наполягайте, щоб постачальники відправляли вам другі примірники саме через сервер обміну ДФС - на щастя більшість програм для звітності вже підтримують цю функцію.
Добрый день. Не открывается "Витяг" по лимиту НДС. Пишет, что квитанция не имеет или данных или она зашифрована. При попытке создать новый запрос, программа выдает сообщение "Сертифікат прийомного шлюзу Фіскальної служби не знайдено в сховищі (серійний номер = 20B4E4ED0D30998C04000000995A2C00AFD17800)". Что это вообще такое?????
Оновіть Сонату до останньої версії - https://sonata.biz.ua/topic/2480
Пытаюсь. Обновление не устанавливается. Выдает код ошибки 5
Спробуйте перезавантажити комп'ютер та запустити оновлення знову. Якщо помилки залишаться, то їх можна спробувати пропустити при встановленні.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua