При здійсненні перевірки пошти завжди з'являється повідомлення: Відбулися помилки під час отримання повідомлень. Помилка при отриманні пошти: Timeout error occured Але всі повідомлення, квитанції, ПН приходять. Антивірус вимкнений. Як вирішити питання? Хоча на роботу не впливає, та всеодно трохи дратує
Оскільки квитанції надходять, то ви напевно працюєте за допомогою прямого з'єднання? (це вказується поштових налаштуваннях профілю).
Якщо вам не треба перевіряти пошту, то там же у налаштуваннях ви можете зняти відповідну галку "Перевіряти поштову скриньку".
Але якщо ви не отримаєте квитанцію за прямим з'єднанням протягом 3-х діб, то вона перенаправляється на вашу пошту, тому поштову скриньку бажано вказувати у Сонаті діючу та коректну.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua