Добрий день! З 07.06.2019 року не приходять витяги з ЄРПН та отримані ПН. 10.06.2019 року завантажила нову версію 0.25.3 від 10.06.2019. Ні 10-го, ні 11-го витяги на запити і отримані ПН не приходять. Квитанції на інші звіти приходять нормально. Дякую!
Зателефонуйте до нашої підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support. До вас підключаться та визначать причину проблеми.
добрый день, вытяги и НН тоже не приходят с 06.06. и после обновления ситуация не меняется.
Доброго времени суток. Та же проблема. Не приходят налоговые на запросы. И еще при получении почты выдает сообщение Отримано повідомлення від ДФС Помилка при імпорті (24122272813960F1201010100000000210520192412.RPL): Thread creation error: Недостаточно памяти для обработки команды Что это может быть?
Доброго дня. 10 червня відправила запити до ПН за 5 днів. Витягів не було. 11 червня відправила їх повторно. Отримала 85 квитанцій з текстом "Податковий документ звітності не відповідає формату (стандарту) електронного документа звітності суб'єктів господарювання, затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 - сьогодні, у 12:58:49, від Вас уже отримано такий же самий запит з іменем файлу '********.XML'. Дозволяється в одну добу відправляти один запит до ЄРПН на певну дату".
Сьогодні відправила запит за 12 червня (перший і єдиний раз). Прийшов витяг, який не розшифровується, і ще 8 квитацій з текстом, вказаним вище.
Це тільки в мене таке? і що з цим робити?
Доброго времени суток. Та же проблема. Не приходят налоговые на запросы.
Є кілька причин цих проблем.
И еще при получении почты выдает сообщение Отримано повідомлення від ДФС Помилка при імпорті (24122272813960F1201010100000000210520192412.RPL): Thread creation error: Недостаточно памяти для обработки команды Что это может быть?
Сонаті не вистачає вільної оперативної пам'яті для завершення процесу. Спробуйте збільшити обсяг віртуальної пам'яті у системі (якщо знаєте, як). Також, можна просто перезапустити Сонату та спробувати закрити усі зайві на цей момент програми.
Доброго дня. 10 червня відправила запити до ПН за 5 днів. Витягів не було. 11 червня відправила їх повторно. Отримала 85 квитанцій з текстом "Податковий документ звітності не відповідає формату (стандарту) електронного документа звітності суб'єктів господарювання, затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 - сьогодні, у 12:58:49, від Вас уже отримано такий же самий запит з іменем файлу '********.XML'. Дозволяється в одну добу відправляти один запит до ЄРПН на певну дату".
Це не тільки у вас, це загальний механізм шлюзу ДФС для запобігання спаму запитами. У помилці все сказано "Дозволяється в одну добу відправляти один запит до ЄРПН на певну дату". Тобто, якщо сервер ДФС отримав від вас запит на певну дату і обробив його (навіть якщо він при цьому не надіслав вам витяг, або ви цей витяг не отримали з якихось інших причин) - тоді більше в цей день повторити цей запит ви не зможете, доведеться чекати наступного дня.
Якщо такий захист в них спрацював для запитів, відправлених у різні дні (10 та 11 червня), то це може бути наслідком якихось технічних негараздів на сервері ДФС.
Функція "відправити повторно" відправляє той самий документ (той самий запит) ще раз. Шлюз ДФС у такому випадку зазвичай просто надсилає знову відповідну квитанцію чи витяг. Можливо, ви 11 червня не скористалися повторним відправленням, а просто скопіювали запити та відправили їх нові екземпляри. У такому випадку, ще спробуйте "відправити повторно" для запитів, на які не отримано витяг.
Прийшов витяг, який не розшифровується
Переконайтеся, що у вас остання версія Сонати 0.25.3 (якщо ні - треба оновити). Натисніть на зашифрований витяг правою кнопкою миші та оберіть "розшифрувати" або "зняти підпис". Якщо при цьому виникне якась помилка - вкажіть яка саме.
Я використовувала саме "відправити повторно". І мене дивує не так текст помилки, як кількість квитанцій - 85 штук на 5 витягів. У мене остання версія Сонати 0.25.3. Оновлювала 10 червня.
Про "не розшифровується" я неправильно висловилася. В процесі прийому витягу з'являється повідомлення "Не вдалося обробити інформацію витягу". Витяг позначений "розшифрований". Сам витяг виглядає так:
Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних
Отримано: 13.06.2019 12:41:35
Установа: Державна Фіскальна служба
Звіт: Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних
______________
PK□□□
Я використовувала саме "відправити повторно". І мене дивує не так текст помилки, як кількість квитанцій - 85 штук на 5 витягів.
Останнім часом таке теж буває з сервером ДФС. Людям приходять купи однакових квитанцій на ЄСВ, наприклад - https://buhgalter911.com/yaf/yaf_postsm816860.aspx?hlt=y#816860
Про "не розшифровується" я неправильно висловилася. В процесі прийому витягу з'являється повідомлення "Не вдалося обробити інформацію витягу". Витяг позначений "розшифрований". Сам витяг виглядає так:
Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних
Отримано: 13.06.2019 12:41:35
Установа: Державна Фіскальна служба
Звіт: Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних
______________
PK□□□
Чомусь не розпакувався архів. Спробуйте все ж таки перевстановити Сонату та переконайтеся, що при встановленні програми не виникало помилок.
Ці витяги вже відкрити не вдасться, треба буде продублювати відповідні запити завтра.
Є кілька причин цих проблем.
- Після введення нового способу доставки витягів та ПН сервери податкової працюють погано і нестабільно. Тому часто трапляються ситуації, коли сервер ДФС просто не висилає вам витяг чи накладні. Ми тут нічого не можемо вдіяти, тільки трохи чекати та відправляти запити знову.
- Через свою політику безпеки пошта Gmail не пропускає архіви, які вона не може відкрити та просканувати на наявність вірусів. А як раз такими і є зашифровані zip-архіви ДФС, які вони зараз шлють з витягами та накладними. Тому, Gmail просто блокує ці листи на ранньому етапі, і вони взагалі не доходять до вашої поштової скриньки. Кажуть, що у ДФС вже в курсі цієї проблеми, але чи зможуть вони її вирішити і коли - невідомо.
Ми рекомендуємо користуватися поштою Ukr.net (якщо у вас не операційна система Windows XP). Там архіви наразі проходять нормально.Сонаті не вистачає вільної оперативної пам'яті для завершення процесу. Спробуйте збільшити обсяг віртуальної пам'яті у системі (якщо знаєте, як). Також, можна просто перезапустити Сонату та спробувати закрити усі зайві на цей момент програми.
кроме сонаты ничего не открыто. Специально наблюдала за ЦП, подымалось максимум до 50 %. до подкачки дело даже не доходило. Операционка ХР.
ЦП (завантаження центрального процесора) тут взагалі ні до чого, я про оперативну пам'ять вам писав.
Ось трохи інформації про віртуальну пам'ять, яку можна збільшити:
http://help-me.pp.ua/10057-yak-zblshiti-vrtualnu-pamyat-u-windows-xp-dlya-gor.html
https://olegvoloshchuk.com/38-yak-pravilno-vistaviti-fayl-pdkachki-na-xp.html
Я відкрила цю тему. Тех. підтримка заходила до мене в сонату дистанційно і в поштових налаштуваннях поставили "галочку" у відправленні звітності в першому пункті "За допомогою прямого з'єднання (рекомендовано)". А було активним "через електронну пошту". Витяги і накладні стали приходити нормально, як і раніше. Пошта у мене @gmail
Як я писав вище:
Через свою політику безпеки пошта Gmail не пропускає архіви, які вона не може відкрити та просканувати на наявність вірусів. А як раз такими і є зашифровані zip-архіви ДФС, які вони зараз шлють з витягами та накладними. Тому, Gmail просто блокує ці листи на ранньому етапі, і вони взагалі не доходять до вашої поштової скриньки.
Тому у вас і були проблеми з отриманням витягів і накладних. Зараз ДФС трохи виправила ситуацію, і незабаром вийде версія Сонати 0.25.3.1, яка буде коректно працювати з новим форматом архівів, що розсилає ДФС. Тоді і з поштою Gmail все буде працювати.
пользуюсь почтой Ukr.net, после всех обновлений проблема с " витягами та накладними" так и осталась.. они приходят в zip-архиве...
пользуюсь почтой Ukr.net, после всех обновлений проблема с " витягами та накладними" так и осталась..
Яка саме проблема у вас зараз із цим? Якась помилка при прийнятті повідомлень? Яка саме?
они приходят в zip-архиве...
Це не проблема, в останній версії Соната коректно працює з архівами.
спасибо, разобралась... все работает
Зареєструвала податкові,в ел. кабінеті все чітко видно.А от саната чомусь зависла-не приходять квитанції про прийняття...Обновила програму, які ще можуть бути варіанти щоб отримати повідомлення про прийняття?
Я так розумію, у Сонаті нічого не висне насправді. Ви натиснули "Перевірити повідомлення" і програма вам написала, що нічого не прийнято, тобто нічого вам не надійшло. Так? Чи якась помилка під час прийняття?
Я так розумію, у Сонаті нічого не висне насправді. Ви натиснули "Перевірити повідомлення" і програма вам написала, що нічого не прийнято, тобто нічого вам не надійшло. Так? Чи якась помилка під час прийняття?
Так, все вірно-нічого не надійшло. Хоча я бачу в ел. кабінеті що все зареєстровано :-(. Податкові висять як "відправлені"
Ситуація із затримкою квитанцій та витягів - звичайна справа останніми місяцями.
Спробуйте повторне відправлення: у контекстному меню списку накладних оберіть "Відправити - Відправити на РЕЄСТРАЦІЮ повторно". Якщо ці накладні вже зареєстровані (а судячи з кабінету, так і є), то ви просто отримаєте квитанції, які до вас не потрапили. Задвоєння накладних у Реєстрі при цьому не буде.
Також, для накладних є ще один спосіб: оберіть усі такі незареєстровані накладні у списку та у контекстному меню для них зробіть "Запит до ЄРПН - Перевірити стан...". Відправте сформований запит та дочекайтеся відповідного витягу. Після цього стан накладних оновиться.
Дякую,використала другий варіант, щоб незадвоїлись податкові,все таки останні дні реєстрації..Все вийшло. Щиро дякую за Вашу допомогу!
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua