Проблема при реєстрації ПН

popovaa16 (автор теми)

Приходить квітанція №1 про не прийняття з такою помилкою: Документ не може бути прийнятий - Відсутній укладений з платником '42169627' договір про визнання електронних документів, який визначає права та обов’язки сторін в процесі електронного документообігу. Надішліть заяву про приєднання до договору. Хоча нічого не змінювалось,ключі дійсні, все працювало.

Вiталій (адміністратор)

Це питання не до нас, все технічне супроводження Договорів здійснюється у ДФС. Іноді у них бувають такі збої, коли Договори "збиваються" для певних респондентів і для них виникає ситуація, ніби Договір не було укладено.
Правильно було би зателефонувати до підтримки ДФС та вирішити цю проблему з ними, але на гарячій лінії ДФС зазвичай сидять люди, які не мають жодного доступу до технічних "важелів", а часто навіть - і до технічної інформації.
Тому найпрактичніший вихід з даної ситуації - подати Заяву про приєднання знову та дочекатися її прийняття.

ПС. Може бути ситуація, коли у відповідь на Заяву ви отримаєте квитанцію з помилкою, що "договір вже діє", а у відповідь на накладну "що договір відсутній". Тоді залишається добиватися правди тільки у ДФС. Або скасувати електронні ключі та оформити нові.

Доброго ранку. Прийшла податкова накладна, але вона виділена сірим кольором. Коли наводиш на неї курсор - вспливає вікно " ця накладна НЕ проведена, потрібно виправити помилки ", але статус в неї "прийнята". Які дії з нею далі?

Вiталій (адміністратор)
11.06.2019, 21:12 (Відредаговано: 11.06.2019, 21:12)

Відкрийте її властивості (через контекстне меню) та поставте галку "Проведена".
Це також можна зробити і через контекстне меню самого списку накладних.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua