Вийшла нова версія програми "Соната"
У версії 0.24.15.2
Додано:
Виправлено:
В мене навіть після оновлення, в звіті J0903203, Квитанція №1 не прийнята. Помилка.
У новому звіті ІНН S2500203 при перевірці коректності - Помилка: Якщо у рядку 2.15 для пункту "Внутрішні науково -дослідні розробки..." числове значення дорівнює 0, то ця позначка повинна бути встановленою. Коли ставимо позначку "Ні" у будь якому рядку п.2.15 при перевірці коректності - Помилка: Якщо у рядках 2.13 та 2.14 не вказано "Так", то ця позначка не повинна бути встановлена. І це правильний варіант, бо в самому звіті вказано " Якщо у всіх рядках запитання 2.13 та 2.14 Ви надали відповідь "Ні", перейдіть до запитання 2.17. У рядках 2.15 відмітки не ставлять. Виправте , будь ласка, логіку заповнення звіту.
Дійсно, ви праві. Дякую, поправимо у наступному оновленні.
В мене навіть після оновлення Квитанція №1 не прийнята. Помилка.
За інформацією з наших джерел, нові форми ДС будуть увімкнені на сервері ДФС найближчими днями.
Користувачі кажуть, що старі форми при цьому вже не працюють.
В звіті 1-підприємництво S0400118 в Розділі 8 "Основні показники по місцевих одиницях", якщо потрібно заповнити дані по двох або більше місцевих одиницях використовуємо функцію "Додати дані"(справа внизу). Так , новий аркуш додається. Але заповнити дані за видами діяльності неможливо, видає повідомлення , що "Неможливо додати рядок до таблиці. Шаблонний рядок не знайдено!"Виправте , будь ласка, помилку!
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, чи можливе в Сонаті створення і відправка в ДФС таблиці даних платника податку?
В звіті 1-підприємництво S0400118 в Розділі 8 "Основні показники по місцевих одиницях", якщо потрібно заповнити дані по двох або більше місцевих одиницях використовуємо функцію "Додати дані"(справа внизу). Так , новий аркуш додається. Але заповнити дані за видами діяльності неможливо, видає повідомлення , що "Неможливо додати рядок до таблиці. Шаблонний рядок не знайдено!"Виправте , будь ласка, помилку!
Так, помилку передано до виправлення.
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, чи можливе в Сонаті створення і відправка в ДФС таблиці даних платника податку?
Яку таблицю ви маєте на увазі? Якщо це інформація до підтвердження ПН, то вона оформлюється у вигляді PDF-документу та прикріплюється до "Документу довільного формату" J/F1360102.
чаркод J1312302 "Таблиця даних платника податків (Додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків)"
Так, звичайно, такий документ є у Сонаті.
Податкова декларація з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15 листопада 2018 року N 897, наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування., опубліковано: «Офіційний вісник України» N 5 (18.01.2019) з'явиться у програмі, чи подавати за старою формою?
Спочатку треба запитати, коли з'явиться вона у ДФС. Адже ми не розробляємо форми звітності.
Як тільки вона буде у цьому списку, ми додамо її до Сонати.
Щодо строків провадження нових форм у ДФС у нас немає інформації, щодо цього зверніться до Фіскальної служби.
Яка причина не обновляється нова версія в чому причина?
не обновляється нова версія
Оновитися апріорі може тільки стара версія.
У Сонаті натисніть "Меню - Допомога - Перевірити наявність оновлення".
Будь ласка виправте помилку звіту 1-підприємництво S0400118 в Розділі 8 . Обіцяли виправити ще 29 січня!
Наразі цю проблему обійти, на жаль, проблематично.
В форме «Запит до ЄРПН за період» при заполнении поля «інформація лише по філії (структурному підрозділу)» значением «04» в xml-файл в поля H04G1 и H05G1 проставляется значение «4». В связи с этим не приходят налоговые накладные для нашего подразделения (филиала). Зарегистрированный код нашего подразделения именно «04». Пока замечено только при формировании «Запит до ЄРПН за період».
ВВ связи с этим не приходят налоговые накладные для нашего подразделения (филиала).
А у витягах, що надходять на такі запити (с філією "4"), є записи щодо проблемних накладних (тих, які ви не отримали)?
Відкрийте кілька витягів по філії та перевірте, будь ласка.
А у витягах, що надходять на такі запити (с філією "4"), є записи щодо проблемних накладних (тих, які ви не отримали)?
Відкрийте кілька витягів по філії та перевірте, будь ласка.
Справа в тому, що не отримуємо ПН... По останній інформації служби підтримки шлюзу ДФС ситуація така:
Все це стосується тільки формування запиту через форму "Запит до ЄРПН за період" !!!
Якщо сформувати такий запит "вручну" з номером філії "04", то ПН приходять ...
На моє питання ви так і не відповіли, хоча воно доволі просте.
Вирішення проблеми зазвичай можливе тільки за умови, коли тех.підтримка направляє розмову, визначаючи необхідну інформацію, а користувач їй слідує.
ПС. Ми перевіримо заповнення запиту в обох випадках та поправимо, якщо дійсно будуть розбіжності.
ППС. Проте, це може і не бути вирішенням проблеми, адже практика показує, що підтримка шлюзу ДФС часто некомпетентна у технічних питаннях.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua