Шановні користувачі!
Державна фіскальна служба повідомляє, що у зв’язку із перенавантаженням серверу ДФС та необхідністю своєчасного прийняття податкових накладних/розрахунків коригування, запити щодо отримання відомостей з ЄРПН обробляються із затримкою в часі.
Окрім того, вийшов з ладу один із серверів митного декларування, що призвело до неможливості оформлення митних декларацій типу ЕЕ в автоматичному режимі на центральному рівні.
Джерела:
http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/364075.html
http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/364081.html
Не приходят квитанции. До сих пор технические проблемы или у меня что-то не так?
Проблеми все ще існують - https://buhgalter911.com/yaf/yaf_postsm806043.aspx?hlt=y#806043
Потрохи почали приходити квитанції та витяги.
Подав звітність з ЄСВ ще зранку - ні одної квитанції. Заходжу в електронний кабінет - там звіт вже є, правда його статус поки що невідомий - принаймі перша квитанція повинна була бути...
Вчера отправила Декларацию по Земле. В Сонате. Нет ни поведомлення, ни 1, ни 2 квитанции.Отправлять повторно? Или ждать?
Можете спробувати повторне відправлення за допомогою відповідного пункту контекстного меню.
Доброго дня, 15 січня 2019р. були відправлені на реєстрацію податкові накладні, дві з них на даний момент не зареєстровані, в самій програмі стоїть статус відправлені, в особистому кабінеті їх немає, якщо повторно їх відправити, то вони зареєструються з порушенням. В мене питання, у випадку оскарження, можливо довести, що дані накладні відправлені вчасно, і це вина ДФС, чи це неможливо?
Добрый день! У меня тоже самое отправил налоговые накладные 15.01.2019, две накладные на данный момент не приняты- статус отправленны .В электронном кабинете их тоже нет,хотя есть лимит для их регистрации. Что делать? сегодня последний день сдачи отчёта по НДС?
Відповідно до Порядку обміну документами із ДФС, документ вважається поданим, якщо у відповідь на нього отримано будь-яку квитанцію чи повідомлення. Якщо ж взагалі нічого немає, то вважається, що документ не подавався, з усіма наслідками.
При цьому, відстрочити подання звітів та накладних можна тільки у випадку, коли ДФС офіційно визнає зі своєї сторони технічні проблеми із реєстрацією цих документів (а вони це роблять вкрай рідко, майже ніколи).
Це моя думка, ґрунтована на нормативах. Для більш точної та конкретної інформації вам треба звернутися до юристів.
ПС. Наскільки я знаю, будь-яка інформація з програми (нашої чи якоїсь іншої) не має значення у спорі з ДФС. Скріншоти, виписки, роздруківки, логи бази даних - все це нічого не дасть у суді, адже не вважається доказом. Проте, юристи, знову ж таки, можуть щось у цьому знайти для зачіпки.
Со вчерашнего дня висят отчеты,отправляю через Приватовские ключи.Пишет-отправлен,ожидайте. Это по-прежнему проблемы у фискалов или у меня,разобраться не могу....?
Достовірної інформації щодо проблем у ДФС ніколи немає, адже вони не зізнаються.
Можете спробувати повторне відправлення за допомогою відповідного пункту контекстного меню.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua