Вийшла нова версія програми "Соната"
У версії 0.24.1.1
Додано:
Виправлено:
Змінено:
"PROZAY01 Заява на реєстрацію електронних цифрових підписів у системі електронної звітності державних підприємств" доступно только в платной версии будет?
Пожелание по карточке работника.
"Категория ЗО" логично было перенести во вкладку "ЕСВ"
"Ознака податкової соц пільги" наоборот логичнее в Загальні, это же к 1ДФ относится,тем более что количество детей к 04 льготе уже там находиться. Это как бы вместе желательно поставить.
"PROZAY01 Заява на реєстрацію електронних цифрових підписів у системі електронної звітності державних підприємств" доступно только в платной версии будет?
Наразі так.
Пожелание по карточке работника.
1 та 2 розглянемо. 3 дійсно, можна зробити.
Доброго дня. По-перше, дуже дякую за добавлену "неповну ознаку робочого часу", дуже зручно. Але тепер інша проблема з'явилася: Галка перевірки пошти встановлена, квітанціїї у поштовій скринці є, але програма їх не бачить. Доводиться втягувати їх вручну. Як зк виправити? Я знайшла "перевіряти поштову скриньку" тільки в поштових налаштуваннях профілю.
Як зк виправити? Я знайшла "перевіряти поштову скриньку" тільки в поштових налаштуваннях профілю.
Тільки там вона і є, якщо встановлена - пошта перевірятиметься.
Подивіться, що відбувається при перевірці повідомлень у Сонаті. Для цього натисніть "Перевірити пошту", дочекайтеся завершення процесу, а потім натисніть кнопку "Детально" - відкриється детальний опис процесу.
Зауважте на текст "Підключення до ..... повідомлень: хх": переконайтеся, що поштова адреса точно така сама, в якій ви бачили неприйняті квитанції; скільки повідомлень вказано (0 або більше).
Якщо більше 0 повідомлень, то прогляньте список нижче на наявність помилок прийняття пошти.
"Підключення до s7015010@gmail.com повідомлень: 0 Підключення до сервера обміну ДФС документів: 0" А квітанції там є. Пошта не змінювалася вже кілька років. Підключається, але чомусь не бачить квітанцій. Спробували з різних профілів (сьогодні вже теж) та на різних комп'ютерах.
Подскажите, а где искать "PROZAY01 Заява на реєстрацію електронних цифрових підписів у системі електронної звітності державних підприємств"? В 0.24.2 так и не смог найти. Это же получение новых ключей, когда заканчиваются старые?
"Підключення до s7015010@gmail.com повідомлень: 0 Підключення до сервера обміну ДФС документів: 0" А квітанції там є. Пошта не змінювалася вже кілька років. Підключається, але чомусь не бачить квітанцій. Спробували з різних профілів (сьогодні вже теж) та на різних комп'ютерах.
Вміст поштової скриньки може відрізнятися в залежності від способу підключення до неї. Поштові програми працюють за протоколом IMAP (або POP3), сайт поштовика через браузер отримує інформацію про листи інакше. Це означає, що листи, помічені поштою, як отримані через IMAP, все ще можуть бути присутні у вхідних (якщо дивитися через браузер), але недоступні у поштових програмах.
Зазвичай, це не системна проблема. Але для gmail.com таке може спостерігатися, якщо у вас налаштовано кілька підприємств на одну пошту. Проблема пов'язана з реалізацією гуглом "ланцюжків повідомлень" і наразі не може бути вирішена з нашої сторони (а гугл, звичайно, для нас нічого міняти не буде :) ). У такому випадку ми пропонуємо один з трьох варіантів:
Подскажите, а где искать "PROZAY01 Заява на реєстрацію електронних цифрових підписів у системі електронної звітності державних підприємств"? В 0.24.2 так и не смог найти. Это же получение новых ключей, когда заканчиваются старые?
Меню - Створити - Новий звіт - (ліворуч) МЕРТ - Заяви, запити, довідки - (праворуч) Заява...
Або просто вбийте "PROZAY01" у пошук вікна створення звіту.
Дякую. Щось зробимо, хоч це все й незручно. Просто до появи цієї (неясно навіщо) "Галки" все чудово працювало кілька років. Прикро.
Дякую. Щось зробимо, хоч це все й незручно. Просто до появи цієї (неясно навіщо) "Галки" все чудово працювало кілька років. Прикро.
Галка ніяк не вплинула на систему прийняття пошти. Вона тільки каже, перевіряти пошту взагалі чи ні.
Меню - Створити - Новий звіт - (ліворуч) МЕРТ - Заяви, запити, довідки - (праворуч) Заява... Або просто вбийте "PROZAY01" у пошук вікна створення звіту.
Так нету нигде. Может эта опция не всем доступна? Или может я неправильно понял её назначение и она не позволяет для ФОП получать ключи вместо поездки в центр сертификации? Примерно месяц назад получал так ключи для двух предприятий через Медок.
ПС. Вам треба звернутися безпосередньо до вашого АЦСК. Якщо він підтримує процедуру дистанційного переоформлення ключів, то вам підкажуть, як це зробити, щоб не їхати до них в офіс.
Благодарю за подробный ответ.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua