Технічні проблеми з ЄСВ

Віталій Міхов
18.09.2018, 14:50

Шановні користувачі!

Державна фіскальна служба України повідомляє про необхідність повторного відправлення деяких звітів з ЄСВ:


"У зв’язку з технічним збоєм звіти з єдиного внеску, по яким сформовано негативну квитанцію №2 13.09.2018 з 9.30 по 16.55, потребують додаткової обробки. Просимо платників повторно надати такі звіти для коректної обробки.
Просимо вибачення за тимчасові незручності."

Джерело: http://sfs.gov.ua/anonsi/19048.html


ПС. Тобто, якщо ви подавали коректний звіт ЄСВ 13.09.2018 та отримали квитанцію з помилкою, то просто створіть копію цього звіту, підпишіть та відправте.

buh@krovly.com.ua
19.09.2018, 10:20

Да! Проблемы не только с 13.09.2018р. Я не могу подать отчет по ЕСВ, хотя заполнено все правильно. Инспектор в Пенсионном фонде все проверила и подтвердила правильность заполнения.

paroos.b@gmail.com
20.09.2018, 21:23

Документ не може бути прийнятий - закінчення дії форми - липень 2018 р. Последняя версия СОНАТЫ 0.23.16.2 не пойму в чём проблема ???

Віталій Міхов
20.09.2018, 21:38
  1. Переконайтеся, що у вас на комп'ютері стоїть коректна дата.
  2. Якщо ви створювали цей звіт поза Сонатою, тоді проблема теж тягнеться звідти. Перевірте чаркод документу - титульний лист актуального 4 додатка ЄСВ має чаркод J3000412 або F3000412.
paroos.b@gmail.com
20.09.2018, 22:00

чаркод стоит J 3000411

paroos.b@gmail.com
20.09.2018, 22:01

дата коректна,отчёт делал в сонате

Віталій Міхов
21.09.2018, 10:00

J3000411 - це стара версія звіту. Можливо, у вас не коректно оновилася Соната. Завантажте останню версію з нашого сайту та перевстановіть - https://sonata.biz.ua/download

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua