Вийшла нова версія програми 0.23.7

Віталій Міхов
26.03.2018, 15:21

Вийшла нова версія програми "Соната"


У версії 0.23.7

Додано:

  • Нові бланки ДФС - форми звітності, а також перевірка, експорт та друк через PDF до них: J/F1313201, J/F1313301, J/F1413201, J/F1413301, J/F1412303, J/F1412403, J/F1412901, J/F1400701, J/F1400801, J/F1400901, J/F1401001 (реалізація нового Порядку блокування ПН/РК).
  • Токени від "Автор" - підтримка апаратних ключів компанії "Автор" SecureToken-337 та SecureToken-337F. Робота із цими пристроями у Сонаті цілком аналогічна роботі з апаратними ключами "Алмаз" та "Кристал".
  • Пов'язаність документів - можливість обрати Документ довільного формату (J/F1360102) в якості додатка до Скарги на рішення комісії ДФС (J/F1313201).
  • Формати полів - можливість внесення числа до 6 знаків після коми у Розділі І гр.12 та Розділі ІІ гр.11 Декларації з плати за землю (J/F0602006).
  • Зміни у бланках - внесено останні зміни до бланку Заяви про припинення дії договору з ДФС (J/F1391401).

Виправлено:

  • Квитанції та витяги - некоректне відображення вмісту відповіді на Заяву щодо довідки про відсутність заборгованості (J/F1300304).

Перейти до сторінки завантаження

Завантажити зі стороннього ресурсу

monolitspas@gmail.com
27.03.2018, 08:31

Доброго дня під час перевірки пошти вибиває помилку:

Відбулися помилки під час отримання повідомлень.

Помилка при отриманні пошти: a0001 NO [AUTHENTICATIONFAILED] Invalid credentials (Failure)

Віталій Міхов
27.03.2018, 09:43
  1. Переконайтеся, що у вас остання версія програми.
  2. Спробуйте видалити поштовий акаунт із профілю Сонати та завести його заново.
Андрій Митричев
27.03.2018, 12:29

Север ДФС поломался? Помилка при роботі із сервером обміну ДФС: Час, відведений на операцію, вичерпано - URL:http://obmen.sfs.gov.ua/ - SOAPAction:http://swined/Check Відсутній доступ до сервера обміну ДФС

Віталій Міхов
27.03.2018, 15:33

Так, наразі не працює.

paul1@ukr.net
27.03.2018, 16:17

Вопрос - вчера 26/03 утром в 11.00 отправили НН на регистрацию и вот уже более суток ни одной квитанции не получили. Что посоветуете - отправить на регистрацию повторно, или еще подождать? Спасибо.

Віталій Міхов
27.03.2018, 21:15

Спробуйте спочатку завтра надіслати запит на цю накладну - дізнайтесь точно, чи вона не зареєстрована.

evgbabenko@live.com
29.03.2018, 09:51

Ув. разработчики, добавьте пожалуйста "Заяву на застосування спрощенної системи оподаткування" (единый налог), а то уже достало вручную заполнять...

Віталій Міхов
29.03.2018, 09:56

Ми не розробляємо електронні документи, а тільки реалізовуємо їх - розробляє Фіскальна служба.
Як тільки вони зроблять таку штуку, то і ми її до Сонати додамо.

39547584@ukr.net
29.03.2018, 16:11

Подскажите пожалуйста, а планируется обновление кассовых документов?

p_sst@ukr.net
30.03.2018, 08:58

коли обновляеш нову версію 23.7 пише помилку

Віталій Міхов
30.03.2018, 14:10

Подскажите пожалуйста, а планируется обновление кассовых документов?

39547584@ukr.net

Які касові документи у Сонаті ви маєте на увазі? Звіт РРО?

коли обновляеш нову версію 23.7 пише помилку

p_sst@ukr.net

Яку саме помилку і в який момент? При оновленні з програми чи при встановленні інсталятора програми вручну?

39547584@ukr.net
30.03.2018, 14:34

У розділі Господарські операції є можливість виписки прибуткових та видаткових касових ордерів, їх форма змінилась з 05.01.18

Віталій Міхов
31.03.2018, 12:02

Розділ Господарських операцій наразі не оновлюється і з часом буде повністю перероблений.
На жаль, я поки не можу сказати, коли саме це відбудеться.

alland2012@ukr.net
01.04.2018, 12:47

Извините,если вопрос не в той теме. Я пытаюсь отправить ЕСВ дод.4, мне пишет: Поточні налаштування цифрового підпису не дозволяють підписати звіти до фіск. служби. Лицензия у меня от декабря 2018, а ключи АЦСК до 25.05.2018 ??? Почему так??? Программу я не обновляла

Віталій Міхов
02.04.2018, 10:11
  1. Перевірте, чи коректна дата на вашому комп'ютері.
  2. Відкрийте налаштування профілю Сонати та переконайтеся, що на сторінці "Цифровий підпис" встановлено усі ваші ключі.
  3. Збережіть профіль та переконайтеся, що при цьому не було помилок.
Accountant
03.04.2018, 12:06

Доброго дня.
Після оновлення Сонати вибиває помилку при підписанні документу: Виникла помилка при роботі з файловим сховищем сертифікатів та СВС Що робити?

Віталій Міхов
03.04.2018, 20:11

Спробуйте "Меню - Криптобібліотека - Відновити стандартні налаштування".

ZvitBDn
04.04.2018, 10:44

Соната прописывает в заголовок отправляемого файла E-mail (SND_EMAIL=) независимо от того, какая настройка стоит: прямое соединение или почтовый ящик. В налоговой потом это отображается примерно так test@ukr.net (по прямому з'єднаню). Отказывают в подписании договора на этом основании. Подправьте как-то...

Если ящик вообще не указан, то в заголовок файла пишет SND_EMAIL=unknown

Віталій Міхов
04.04.2018, 11:53

Заповнення реквізиту транспортного заголовку SND_EMAIL не є обов'язковим, але можливе за будь-якої ситуації. Отже, на основі цього не можна відхилити Заяву на договір. Адже, його заповнення не суперечить нормам Наказу ДПА України від 12.07.2010 р .№499 - http://km.sfs.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/dostup-do-publichnoi-info/naybilsh-zapituvani-dokumenti/print-64934.html

Отказывают в подписании договора на этом основании.

Опишіть цю ситуацію докладніше, будь ласка. Така причина була вказана у помилковій квитанції на Заяву? Надішліть нам цю квитанцію на support@sonata.biz.ua у розшифрованому вигляді для аналізу.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua