Вийшла нова версія програми "Соната"
У версії 0.22.15.1
Додано:
Виправлено:
Що це означає? Таблиця 1. Нарахування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування фізичними особами - підприємцями Податковий документ не відповідає затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 електронному формату (стандарту), а саме: помилка XML Некоректний елемент "LINKED_DOCS/DOC" - відсутнє посилання на основний документ
Возникли проблемы с отправкой повидомлення про подтверждение налоговой накадной,приходит квитанция 2 со следующей формулировкой : "Документ не може бути прийнятий - у зв’язку з набранням чинності Закону України від 7 грудня №2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» Повідомлення не прийнято. ". Я что-то делаю не так или изменилась сама форма повидомлення и нет ее в обновлении?
Що це означає? Таблиця 1. Нарахування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування фізичними особами - підприємцями Податковий документ не відповідає затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 електронному формату (стандарту), а саме: помилка XML Некоректний елемент "LINKED_DOCS/DOC" - відсутнє посилання на основний документ
- Переконайтесь що Ви використовуете останню версію програмного забезпечення формування звітності. При необхідності зверніться до постачальника програми формування і відправки звітності
https://sonata.biz.ua/topic/2169?page=2#end
Возникли проблемы с отправкой повидомлення про подтверждение налоговой накадной,приходит квитанция 2 со следующей формулировкой : "Документ не може бути прийнятий - у зв’язку з набранням чинності Закону України від 7 грудня №2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» Повідомлення не прийнято. ". Я что-то делаю не так или изменилась сама форма повидомлення и нет ее в обновлении?
Якщо я правильно пам'ятаю, то на певний період 2018 року (1-2 місяці) систему блокування ПН тимчасово вимкнено для опрацювання критеріїв, про що і повинно бути вказано у Законі, на який посилається квитанція - http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2245-19.
Певно, що у цей період Повідомлення про підтвердження не приймаються ДФС. Більш детальні та точні консультації з цього приводу вам повинні надати у податковій.
Добрый день! Обновил программу с версии 0.20.хх на 0.22.15 (скачал, установил поверх). Начал проверять почту (ukr.net), ПО выдает ошибку при проверке: "Ошибка при проверке выходного сообщения - Неверно указано имя или пароль". Пробовал менять пароль, заходить на почту с браузера (заходит) - не помогает. Создал новую почту на ukr.net, i.ua - не помогло. Даже пробовал указать для проверки старую свою почту - таже ошибка (Неверный логин или пароль). Можете посоветовать как побороть проблему?
"Якщо я правильно пам'ятаю, то на певний період 2018 року (1-2 місяці) систему блокування ПН тимчасово вимкнено для опрацювання критеріїв, про що і повинно бути вказано у Законі, на який посилається квитанція - http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2245-19. Певно, що у цей період Повідомлення про підтвердження не приймаються ДФС. Більш детальні та точні консультації з цього приводу вам повинні надати у податковій."
В ДФС по горячей линии сказали,что согласно изменений к закону форма повидомлення меняется,но ее еще пока нет,так что сидим и ждем,а в это время наши покупатели работают без подтвержденного налогового кредита.Жесть
Добрый день! Обновил программу с версии 0.20.хх на 0.22.15 (скачал, установил поверх). Начал проверять почту (ukr.net), ПО выдает ошибку при проверке: "Ошибка при проверке выходного сообщения - Неверно указано имя или пароль". Пробовал менять пароль, заходить на почту с браузера (заходит) - не помогает. Создал новую почту на ukr.net, i.ua - не помогло. Даже пробовал указать для проверки старую свою почту - таже ошибка (Неверный логин или пароль). Можете посоветовать как побороть проблему?
Переконайтеся, що у налаштуваннях скриньки на сайті Укр.нет увімкнено доступ за IMAP.
Виталий спасибо, помогло! Включил поддержку IMAP в настройках почтовика через браузер (Налаштування>Поштові програми>Використання IMAP).
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua