Вийшла нова версія програми "Соната"
У версії 0.22.12
Додано:
Виправлено:
Є питання по нових Заявах приєднання до Договору:
На мою думку поле Договір від ... не потрібно заповнювати автоматично, бо кожна інспекція має мати свій договір, який по ідеї вже мав бути створений до 1 грудня і розміщений на офіційному субсайті і в кабінеті платника... і скоріше за все при зміні керівника ДПІ буде створюватися новий договір з новою датою, як не буде дорівнювати даті створення заяви (за виключенням хіба що випадку коли ДПІ створила договір, в цей самий день його розмістили на сайті і платник так само в цей ж день створює заяву)
Вважаю помилкою заповнення поля за адресою (адреса субсайту офіційного веб-порталу ДФС) - фізичною адресою ДПІ, скоріше за все тут має бути вказаний сайт/сторінка веб-порталу, де розміщений Договір конкретної ДПІ
Згоден, поправимо.
Доброго дня! При відправці розрахунку коригування Додатка 2 (нового зразка), ДФС не приймає звіт, тому що не бачить інформації у графі 2 "Причина коригування", але інформація присутня.
Вкажіть точний текст помилки у квитанції.
Документ не може бути прийнятий - Повідомлення - РК містить інформацію, яка не може бути відображена в такому повідомленні: У графі 2 «Причина коригування» табличної частини розділу Б Повідомлення - РК повинна бути зазначена причина коригування: "Надання інформації про зареєстровану в ЄРПН ПН на операції з постачання сільськогосподарської продукції власного виробництва, в якій помилково не зазначено у другій частині порядкового номера після першого знака дробу – код "2"".
Підкажіть що робити, нажаль, терміни подачі звіту "Розрахунок коригування" (додаток 2) невеликий!
У цій ситуації ми, на жаль, допомогти не зможемо. З такою проблемою зверталися інші клієнти, ми пробували відправити у графі 2 точно такий текст, як хоче квитанція, але все-одно така сама помилка.
Гадаю, це помилка на шлюзі ДФС, і у цьому випадку ми можемо тільки чекати, поки виправлять.
ПС. Спробуйте ще зателефонувати на гарячу лінію шлюзу 0-800-501-007 щодо цього питання.
Дякую!
Перестали нормально працювати новостворені ключі Приватбанку. При виборі ключа, введенні паролю, виборі керівника/печатки, висвітлюється повідомлення "Виникла помилка при розборі чи формуванні даних (пошкоджені дані чи невірний формат)". При цьому сам ключ однозначно робочий. Випробувано вже на кількох підприємствах/підприємцях.
новостворені ключі Приватбанку.
А як щодо тих ключів, які працювали раніше? Не пробували з ними?
Зі старими ключами таких проблем нема, просто по окремим закінчилися терміни і прийшлося перевиготовити
Ну тоді ключі Приватбанку не "перестали працювати", а просто деякі з них не працюють.
Тут або ці ключі було створено з помилкою (можливо, їх призначення - не для підписання документів, а для чогось іншого, наприклад для клієнт-банку). Або ж їхній АЦСК якось змінив формат власних ключів.
Для більш детального дослідження цієї ситуації напишіть нам, будь ласка, на пошту support@sonata.biz.ua з коротким описом проблеми.
Доброго дня! З оновленнями пропав Витяг з кодом j1400103. Це так треба, його прибрали взагалі чи помилка. Дуже зручно було
Звідки пропав?
У списку бланків, доступних для створення, цього витягу (як і будь-якого іншого) ніколи не було, оскільки витяги не створюються - їх можна тільки отримати від ДФС.
Велике дякую. Все є, то я заплуталась. Вибачте.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua