Завантаження...

Вийшла нова версія програми 0.22.12

Віталій Міхов
01.12.2017, 11:49

Вийшла нова версія програми "Соната"


У версії 0.22.12

Додано:

  • Нові бланки Держстату - нові форми статистичної звітності, а також розрахунок та перевірка до них: S0210110, S1605110 (доступний з 01.02.2018).
  • Повідомлення на основі ПН - можливість створення "Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК" (J/F1312602) на основі обраної накладної чи розрахунку. Функція доступна через контекстне меню списку накладних ("Створити - Повідомлення про підтвердження").
  • Спеціальні коди РК - можливість внесення кодів 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9 до другої частини номеру розрахунку коригування відповідно до Листа ДФС від 28.11.2017 № 32659/7/99-99-15-03-02-17.
  • Сертифікати АЦСК - оновлено службові сертифікати АЦСК "Україна".

Виправлено:

  • Довідник ДПІ - внесено деякі зміни відповідно до офіційного сайту ДФС.
  • Схеми звітності ДФС - оновлено електронні схемі деяких податкових звітів відповідно до оголошення http://sfs.gov.ua/anonsi/17092.html
  • Експорт у PDF - помилка при відкритті експортованого у PDF файлу звіту S2702911.
  • Стан обміну РК - помилка, за якої стан обміну РК між контрагентами не змінювався на "доставлений".

Перейти до сторінки завантаження

Завантажити зі стороннього ресурсу

esv2405@gmail.com
01.12.2017, 22:42

Є питання по нових Заявах приєднання до Договору:

  1. На мою думку поле Договір від ... не потрібно заповнювати автоматично, бо кожна інспекція має мати свій договір, який по ідеї вже мав бути створений до 1 грудня і розміщений на офіційному субсайті і в кабінеті платника... і скоріше за все при зміні керівника ДПІ буде створюватися новий договір з новою датою, як не буде дорівнювати даті створення заяви (за виключенням хіба що випадку коли ДПІ створила договір, в цей самий день його розмістили на сайті і платник так само в цей ж день створює заяву)

  2. Вважаю помилкою заповнення поля за адресою (адреса субсайту офіційного веб-порталу ДФС) - фізичною адресою ДПІ, скоріше за все тут має бути вказаний сайт/сторінка веб-порталу, де розміщений Договір конкретної ДПІ

Віталій Міхов
02.12.2017, 18:16

Згоден, поправимо.

13639714@ukr.net
03.12.2017, 14:01

Доброго дня! При відправці розрахунку коригування Додатка 2 (нового зразка), ДФС не приймає звіт, тому що не бачить інформації у графі 2 "Причина коригування", але інформація присутня.

Віталій Міхов
04.12.2017, 10:11

Вкажіть точний текст помилки у квитанції.

13639714@ukr.net
04.12.2017, 10:50

Документ не може бути прийнятий - Повідомлення - РК містить інформацію, яка не може бути відображена в такому повідомленні: У графі 2 «Причина коригування» табличної частини розділу Б Повідомлення - РК повинна бути зазначена причина коригування: "Надання інформації про зареєстровану в ЄРПН ПН на операції з постачання сільськогосподарської продукції власного виробництва, в якій помилково не зазначено у другій частині порядкового номера після першого знака дробу – код "2"".

13639714@ukr.net
04.12.2017, 13:14

Підкажіть що робити, нажаль, терміни подачі звіту "Розрахунок коригування" (додаток 2) невеликий!

Віталій Міхов
04.12.2017, 13:18

У цій ситуації ми, на жаль, допомогти не зможемо. З такою проблемою зверталися інші клієнти, ми пробували відправити у графі 2 точно такий текст, як хоче квитанція, але все-одно така сама помилка.
Гадаю, це помилка на шлюзі ДФС, і у цьому випадку ми можемо тільки чекати, поки виправлять.
ПС. Спробуйте ще зателефонувати на гарячу лінію шлюзу 0-800-501-007 щодо цього питання.

13639714@ukr.net
04.12.2017, 13:23

Дякую!

leod@i.ua
06.12.2017, 14:33

Перестали нормально працювати новостворені ключі Приватбанку. При виборі ключа, введенні паролю, виборі керівника/печатки, висвітлюється повідомлення "Виникла помилка при розборі чи формуванні даних (пошкоджені дані чи невірний формат)". При цьому сам ключ однозначно робочий. Випробувано вже на кількох підприємствах/підприємцях.

Віталій Міхов
06.12.2017, 15:32

новостворені ключі Приватбанку.

leod@i.ua

А як щодо тих ключів, які працювали раніше? Не пробували з ними?

leod@i.ua
06.12.2017, 15:51

Зі старими ключами таких проблем нема, просто по окремим закінчилися терміни і прийшлося перевиготовити

Віталій Міхов
06.12.2017, 15:56

Ну тоді ключі Приватбанку не "перестали працювати", а просто деякі з них не працюють.
Тут або ці ключі було створено з помилкою (можливо, їх призначення - не для підписання документів, а для чогось іншого, наприклад для клієнт-банку). Або ж їхній АЦСК якось змінив формат власних ключів.
Для більш детального дослідження цієї ситуації напишіть нам, будь ласка, на пошту support@sonata.biz.ua з коротким описом проблеми.

promzerno@ukr.net
12.12.2017, 11:31

Доброго дня! З оновленнями пропав Витяг з кодом j1400103. Це так треба, його прибрали взагалі чи помилка. Дуже зручно було

Віталій Міхов
12.12.2017, 11:54

Звідки пропав?
У списку бланків, доступних для створення, цього витягу (як і будь-якого іншого) ніколи не було, оскільки витяги не створюються - їх можна тільки отримати від ДФС.

promzerno@ukr.net
12.12.2017, 12:05

Велике дякую. Все є, то я заплуталась. Вибачте.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua